Olen lähdössä kuukauden päästä Portugaliin, tarkemmin sanoen Lissaboniin, Sintraan ja Faroon, ehkä muuallekin. En ole vielä suunnitellut matkan aikataulua kovin tarkasti, koska eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka ihastuisin johonkin paikkaan niin, että haluaisin viettää siellä odotettua kauemmin. Siispä en haluaisi varata ennakolta majoitusta koko matkan ajaksi, vaan esim. vain Lissaboniin.
Nyt kysynkin, kuinka helppoa on löytää majoitusta vasta paikanpäältä. Mistä tiedän, missä on (hyviä) ho(s)telleja ja onko niissä vapaata? En haluaisi palloilla ympäriinsä tuntemattomassa kaupungissa enkä myöskään joutua tyytymään huonoon tai vaihtoehtoisesti hyvin kalliiseen majoitukseen.
Varaan majoitukseni yleensä hotels.comin tai hostels.comin kautta. Olen miettinyt sitä mahdollisuutta, että menisin lomani aikana internetkahvilaan varaamaan majoituksen seuraavaan määränpäähäni. Kuitenkaan sopivia hotellivaihtoehtoja ei aina ole tarjolla, jos varauksen jättää viime tinkaan.
Vinkkejä?
Majoituksen hankkiminen vasta paikanpäällä
Lisboa
3
249
Vastaukset
- se on
Niinpä
Mukaan älypuhelin ja edullinen nettiyhteys. Tai sitten kyselee paikallisilta apuja.
- werneri_nuhtankörilä
Ota mukaan tabi/älypuhelin! Asenna siihen Booking.com.in softa. Etsi jostain ilmainen Wi-fi-yhteys ja tee haku.
TEE VARAUS AINA BOOKING (TAI VASTAAVA) SOVELLUKSEN KAUTTA NIIN SAAT HO(S)TELLIN HALVALLA, joskus jopa -80% edullisemmin.
Itse teen aina näin, ja asumiskustannukset ovat aika minimissään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864