Miksi kauniit ei kelpaa??

mikäteitävaivaaa

Miksi kaikki miehet seurustelee rumien naisten kanssa? Ihan ärsyttää katsoa kun todella hyvännäköuiset miehet ketä sais kenet tahansa, seurustelee lihavien ja rumien naisten kaa... Ja todella kauniit naiset jäävät aina yksin.
Tällast mä oon ainaki havainnu.

84

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Hmm. En kyllä tunne yhtäkään kaunista sinkkunaista, vaan kaikki seurustelevat tai vaihtavat miestä kuin sukkia.

• enolekatkeramutta

Tunnen aika montakin kaunista naista, joille ei kelpaa mikä tahansa mies.
        Tosin näiden ystävieni äö. riitti läpäisemään yo-kirjoitukset, jatko-opintoina usein kampaanja/meikkaajakoulu. Moni on pokannut ihan varakkaita miehiä.
        Minä vaan sinnittelen opintovelkaisena duunarina.

• ---

Miksi kauniita naisia ei koskaan näe tuolla työntämässä lastenrattaita?

• .............

Tuo on muuten totta. Kaikki äidit tuntuvat olevan tukevia harmaavarpusia.

• tjaa-ah

Johtuu ehkä siitä, että kauneus on katsojan silmässä. Luokittelet varmaan kauniiksi naisiksi ne, jotka käyttävät aamuisin kaksi tuntia itsensä puunaamiseen, ja pistävät palkkansa pääasiassa meikkeihin sekä trendivaatteisiin.

Äideillä ei tuollaiseen enää ole aikaa, rahaa eikä kyllä mielenkiintoakaan. Elämänarvot ovat heittäneet häränpyllyä, eikä itsensä puunaaminen olekaan enää maailman tärkein asia.

• "Miksi kauniita naisia ei koskaan näe tuolla työntämässä lastenrattaita? "

-En tiedä missä ihmeessä sinä asut ja kuljet, mutta kyllä ainakin meikäläisen silmään on osunut tänä(kin) kesänä montaa todella hyvännäköistä ja timmissä kunnossa olevaa naista lykkimässä lastenrattaita. ;)

• mountaingoatak

hei!
      mä en rupeis seurustelee kenenkään kanssa joka ei ulkomuodollisestikin miellytä minua:) minun mielestä kauniit naiset on aivan uskomattoman ihania. ne menee kyllä mulla suoraa sydämmeen. toivottavasti hän tulis pian minua vastaan eikä juoksis pois. ei se tarkota että mennään naimisiin tai että joku loukkaantuu jos jutellaan ja tustustutaa vähän.
      rennosti ja tunteella :)

• sydämessä yksi ämmä

Sivistä ensin itseäsi, niin kelpaat muillekin kuin rumille ja epätoivoisille!

• Vappulan Regina

Määrittele ulkomuodollisesti mielyttävä nainen (kaunis) joka sinulle kelpaa. Taidat olla turhan nirso, vai oletko itse ulkonäöltäsi poispäin luotaavan näköinen kun toivot heidän tulevan vastaan, eikä juoksevan pois?
        Onnea ja menestystä ihanne naisesi metsästyksessä.

• ....................

ne kauniit, jotka eivät kelpaa, ajattelevat kuten ap

• älä höpäjä

Mä olen ruma ja lihava, eipä miehet ole olleet missään vaiheessa minusta kiinnostuneita, joten aloituksen väite ei pidä paikkaansa. Taidan vaan olla todella ruma.

• Kommeen vaimo

Voi sinnuu. Ookko kuullu koskaan, että se kauneus on muutakki kuin fyysinen ominaisuus???? Jos immeinen on muka vimpan päälle laitettu ja ns kaunis mutta järkikulta ei päätä pakota, se ei oo kaunista vaan naurettavaa. Ookko kattonna koskaan niitö viidakon tähtössii??? Siellä on niitä tyhjäpäitä, jokka luulee olevansa kauniita ja tok ovattii vaan harva mies niitä mielii, tok sellaiset blondatut muskelimasat joille sentit merkkaa.

Et sie tiiä, mitä se kauneus on ko noin täällä haastat

• ebebebebebe

Heh, hyvä provo, ei vaan oo viel herättänyt suurta kiinnostusta. Itse olen kyllä toista mieltä. Kun kaupungilla katselee vastaantulevia pariskuntia, niin minusta n. 70%:ssa tapauksista nainen on miestä edustavampi.

• näin se on

kai se niin on hyvät kauniit kunnon naiset vaimoina ja äiteinä ja huonot naiset sinkkuja ja viidakko tähtöset eivät ole kauniita ja suurin osa taitaa olla sinkkuja ja moni panee heitä mutta ei ala seurustelemaan heidän kanssaan vaan oikeasti kauniiden naisten kanssa

• kirjautumaton

Kauniin kanssa on aina se pelko että se jättää jonkun pikku syyn takia tai lähtee heti jonkun muun miehen matkaan. Puhumattakaan siitä että muut miehet liehittevät vähän joka paikassa naista, josta seuraa pettämisen helppous. Tiedostan että on heikko luottamus tähän asiaan, mut tuommonen pelko on. Siksi toisenlainen ei niin kaunis jota ei muut paljoa kato on parempi vaihtoehto.

• Ihan päinvastoin

Aloittajan väite on täyttä roskaa, juuri kauniit naiset ovat kaikkein halutuimpia miesten keskuudessa. Kaikki kauniit naiset jotka tiedän ovat aina varattuja tai sitten vähän aikaa sinkkuja jos itse haluavat. Toki tiedän muutaman sellaisen joka on ollut vuosia sinkkuina mutta täysin omasta tahdostaan. Nämäkin naiset saisivat miehen vaikka heti ja varsin helposti. Kauniit naiset saavat miehiltä jatkuvasti lähestymisiä ja iskuyrityksiä. Heidän on suorastaan naurettavan helppo saada mies. Heidän ei tarvitse tehdä sen eteen käytännössä yhtikäs mitään.

• mhmryrynyr
        Ihan päinvastoin kirjoitti:

Aloittajan väite on täyttä roskaa, juuri kauniit naiset ovat kaikkein halutuimpia miesten keskuudessa. Kaikki kauniit naiset jotka tiedän ovat aina varattuja tai sitten vähän aikaa sinkkuja jos itse haluavat. Toki tiedän muutaman sellaisen joka on ollut vuosia sinkkuina mutta täysin omasta tahdostaan. Nämäkin naiset saisivat miehen vaikka heti ja varsin helposti. Kauniit naiset saavat miehiltä jatkuvasti lähestymisiä ja iskuyrityksiä. Heidän on suorastaan naurettavan helppo saada mies. Heidän ei tarvitse tehdä sen eteen käytännössä yhtikäs mitään.

Tohon voi lisätä, että lähestulkoon jokainen nainen saa halutessaan miehen 24/7, ei ehkä aivan jokaisessa pikkukylässä, mut jokaisessa vähänkin isommassa taajamassa.

• Kauniilla helppoa
        mhmryrynyr kirjoitti:

Tohon voi lisätä, että lähestulkoon jokainen nainen saa halutessaan miehen 24/7, ei ehkä aivan jokaisessa pikkukylässä, mut jokaisessa vähänkin isommassa taajamassa.

Totta mutta ne rumilukset eivät saa laatumiehiä eikä heitä lähesty miehet jatkuvasti kuten kauniita naisia. Rumat naiset saavat hyvällä tuurilla miehen itselleen, heille se ei ole itsestäänselvyys kuten kaunottarille. Rumien on vaikea saada miesseuraa, se on kovan työn ja tuskan takana.

• hmmm...
        Kauniilla helppoa kirjoitti:

Totta mutta ne rumilukset eivät saa laatumiehiä eikä heitä lähesty miehet jatkuvasti kuten kauniita naisia. Rumat naiset saavat hyvällä tuurilla miehen itselleen, heille se ei ole itsestäänselvyys kuten kaunottarille. Rumien on vaikea saada miesseuraa, se on kovan työn ja tuskan takana.

Mutta miksi sitten varatuissa naisissa kuitenkin näkyy lähinnä niitä rumia?

Missä logiikka?

• kumma juttu
        hmmm... kirjoitti:

Mutta miksi sitten varatuissa naisissa kuitenkin näkyy lähinnä niitä rumia?

Missä logiikka?

Missähän oikein liikut? Jatkuvasti tulee kadullakin vastaan pariskuntia joista nainen tai molemmat ovat hyvännäköisiä. Se taas ei ole mikään yllätys, se kun on niin että samanlaiset pariutuvat keskenään. Kaikki kauniit naiset joita tunnen ovat varattuja. Jos heidän suhteensa loppuu, eivät he kauaa sinkkuna kärvistele. Miehiä on heille tarjolla ihan riesaksi asti.

• tunnistettu

ALEMMAN LAATUTASON BEITTI

• Kitkeriä sanoi kettu

Tuntuu siltä, että aina ne muut seurustelevat vääränlaisten kanssa: liian rumien, liian kauniiden, liian tyhmien, liian viisaiden, renttujen, jääkiekkoilijoiden, missien, tavisten… Ja just minä itse jään aina ilman, koska olen llian kaunis, liian ruma, liian fiksu, liian menestynyt, liian ujo….

• mr22

Omien havaintojeni pohjalta kauniit naiset ovat juuri niitä monien miesten käyttämiä naisia, vaihtavat seurustelukumppania todella usein.

• urheilijaJYU28

Todella kauniit naiset ovat kus*päisiä pissiksiä, kuten täällä Jyväskylän yliopistossakin!

• tyhmäkö olet?

Oletko kenties katkera ja kauniiksi itsesi mieltävä nainen?

Mistäköhän luulet sen johtuvan että miehet seurustelee niiden lihavien ja rumien naisten kanssa? Koska ne kauniit naiset ei kelpuuta ketään.

Tai sitten kepuuttavat mutta ovat muuten vaan niin "oma arvonsa tuntevia" diivoja että kukaan ei voi niitä naisia kauaa sietää. Ulkoinen kauneus kunnossa mutta sisältä pelkkää haisevaa mätää.

Ts. todella kauniit naiset jäävät yksin ihan omasta syystään.

• surullinenQ

Sanoisin, että todella kauniit naiset jäävät yksin omasta halustaan.

Minä olen valinnut yksinolon.

En ole valinnut ulkonäköäni, enkä varsinkaan laittaudu, koska ei huvita. Silti minua yritetään iskeä. Haluaisin vain olla rauhassa.

• hgåpo

Up

• ................

Ei voi sanoa "kaikki", mutta usein kyllä näkee hyvännäköisiä, normaalipainoisia miehiä lihavien ja/tai hyvin arkipäiväisen näköisten naisten rinnalla. Eihän ulkonäkö toki kaikkea ratkaise, mutta uskon, että huomattava "eritasoisuus" tälläkin sektorilla lisää turhia jännitteitä suhteeseen.

• kauniinkommentti

Hei!!

Minä olen kaiketi ns kaunis nainen, ja haluan tuoda yhden huomion julki!

Ihmiset eivät aina tajua, että se, että saa koko ajan lähestymisyrityksiä ja huomiota ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisi erityisasemassa parisuhdemarkkinoilla.

Itsellänikin on ollut vuoden aikana monta monituista alkavaa seurustelusuhdetta, mutta ne on kariutunut!!

"Kauniiden" naisten taakkana on se, että miehiä kyllä kiinnostaa, mutta kiinnostus on usein liian seksuaalista, ja toisaata miestä pelottaa, syystä tai toisesta sitoutua kauniseen naiseen.

Ja sitten tulee niitä lyhyitä, kuukauden- kahden "suhteita", jotka ei johda mihinkään!!

Oikeasti ne ihmiset on mielestäni parisuhdemarkkinoiden "voittajia" jotka saavat KESTÄVÄN ja ONNELLISEN suhteen luotua mielestään hyvään kumppaniin. Suhteen joka ei kestä sitä yhtä kuukautta, vaan vuosikausia!

Voin kertoa, että vaikka huomiota saakin, sellainen ihmissuhderumbakin, joka aina sitten päättyy johonkin naurettavaan syyhyn, voi myös olla väsyttävää, jos oikeasti haluaa jotakin pysyvää :(

Ja sitten sanotaan että miehet vaihtuu kuin sukat....Ei sekään ole kivaa.

Miehet saattaa olla liian varuillaan kauniin naisen kanssa, ei päästä lähelle, tai sitten ovat liian kiihkoissaan syventyäkseen oikeaan suhteeseen.

• Joo sanasen sanon minäkin eli olen jo50v sinkku, ikäisekseni simpsakka luonnostaan.En laittaudu enkä paklaa vaan harrastan liikuntaa ja olen hymyilevä.Mutta eipä tunnu miestä köytyvän...seksi perässä vain ja sitten liukenevat pois.Eipä tunnu kivalta....oon paljon miettinyt asiaa mut vastausta saamatta.VOi olla ettei itsetunto kestä miehellä, jos on kaunis nainen.Mutta elämä jatkuu silti ja miten hyvä elämä mulla onkaan kun sen oikein oivaltaa.

• Sana kiirii...
        jousityttö kirjoitti:

Joo sanasen sanon minäkin eli olen jo50v sinkku, ikäisekseni simpsakka luonnostaan.En laittaudu enkä paklaa vaan harrastan liikuntaa ja olen hymyilevä.Mutta eipä tunnu miestä köytyvän...seksi perässä vain ja sitten liukenevat pois.Eipä tunnu kivalta....oon paljon miettinyt asiaa mut vastausta saamatta.VOi olla ettei itsetunto kestä miehellä, jos on kaunis nainen.Mutta elämä jatkuu silti ja miten hyvä elämä mulla onkaan kun sen oikein oivaltaa.

Älä anna niille kaikille heti.

• jousityttö kirjoitti:

Joo sanasen sanon minäkin eli olen jo50v sinkku, ikäisekseni simpsakka luonnostaan.En laittaudu enkä paklaa vaan harrastan liikuntaa ja olen hymyilevä.Mutta eipä tunnu miestä köytyvän...seksi perässä vain ja sitten liukenevat pois.Eipä tunnu kivalta....oon paljon miettinyt asiaa mut vastausta saamatta.VOi olla ettei itsetunto kestä miehellä, jos on kaunis nainen.Mutta elämä jatkuu silti ja miten hyvä elämä mulla onkaan kun sen oikein oivaltaa.

Noin naiset PUHUU ! Mutta mitä ne TEKEE ? Seurustelin 4 vuotta hyvännäköisen naisen kanssa ja annoi 3 kertaa sormuksen; ja sain sen 3 kertaa TAKAISIN !

Nykyään seurustelen ylipainoisen pullantuoksuisen naisen kanssa, ja ja TIEDÄN; että jos annan sormuksen se ei heti "lennä" takaisin !

• Ihan selvä tosiasia

Mutta koska teillä kauniilla on enemmän valinnanvaraa ja saatte iskuyrityksiä jatkuvasti, löydätte kuitenkin helpommin kumppanin kuin rumat tai vaatimattoman näköiset naiset. Eli kyllä, hyvännäköiset ihmiset ovat etuoikeutettuja parisuhdemarkkinoilla.

• ytggggghygggffcvhhgg

Monesti miehillä on muutakin ajateltavaa kuin pissiksen ulkonäkö.

• Hassuliinit!

Murut, ei nyt jaksettaisi tätä samaa vanhaa kuraa. Kauniit naiset kiinostaa, mutta jokainen nainen on omalla tavallaan kaunis :--)

• Yksinkertaista

Ei tasan ole, ihan selvä fakta on se että on olemassa fyysisesti rumia ihmisiä joita ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa kauniiksi. Mitä tulee tähän aloitukseen niin ei pidä ollenkaan paikkaansa. Nimenomaan kauniit naiset ovat preferoituja sekä seksi että -seurustelukumppaneiksi. Jos aloittaja ei saa miehiltä lähestymisiä niin ehkäpä vika ei ole heissä vaan sinussa? Et ilmeisesti ole niin kaunis kuin mitä kuvittelet olevasi.

• Kauneudesta

On olemassa joo, mutta omiin silmiin rumat naiset on harvassa. Tai: on täysin mielenkiinnottomia, mutta heitä vaivaa huono ryhti, fyysinen heikkous, masentuneisuus, ilottomuus tjs. Eli ei mitään, mitä ei voisi korjata.

• Hyvä ihminen

Kauniit naiset tuntuvat niin mahdottomiilta. Jäädyn aina jos mielestäni kaunis nainen alkaa lähestyä ja hakea syvällisempää kontaktipintaa.

Ehkä minäkin joskus ajaudun sen "lihavan ja ruman" naisen sänkyyn, tai sitten en.

...Mutta suurenmoisen hyvää juhannusta kaikille mukaville sinkuille!! Sydänkesää kohti!!

• Eivoikäsittää

Hei! Olen parikymppinen kaunis nainen (sanoisinko, että verrattavissa Jenni Vartiaiseen). Eli pitkä, tumma, hoikka, pitkähiuksinen ja kasvojen piirteet kohdallaan. Luonteeltani olen kiltti, ymmärtäväinen, avoin ja herkkä.

Olen tottunut kuulemaan kommentteja monilta ulkopuolisilta kauneudestani/näyttävyydestäni. Suurinta osaa niistä ei sanota minulle suoraan, vaan kuulen ne "välikäden" kertomana. Tiedostan kyllä itsekin, että päihitän keskivertonaisen ja menisin mallista tai missistä. Tykkään pitää ulkonäöstäni huolta ja laittautua, mutta pohjalta löytyy se ns. luonnonkauneus.

Käyn harvoin baarissa tai yökerhoissa. Monesti on ollut niitäkin hetkiä, että kaverin kanssa ollaan jääty aivan pimentoon, eikä meidän pöytään ole eksynyt kukaan mies juttusille. On myös toki hyviäkin hetkiä, mutta enemmän minusta tuntuu, että karkoitan kuin houkuttelen miehiä. Tanssilattialla muutamiin limanuljaskoihinkin olen törmännyt, mutta useimmiten "saan" harmikseni tanssia kavereiden kanssa rauhassa. En kyllä niistä limanuljaskoista tykkääkään, parempi sinällään.

Kouluaikanakaan en ole koskaan saanut kiinnostusta miehiltä. Ympärilläni ei ole pyöritty saati katseita vaihdettu. Kurjaa!

Välillä tuntuu, että VAIN jotkut vanhemmat miehet kiinnittävät minuun huomiota .. katsovat "sillä silmällä".. jotkut niistä myös kommentoivat kauneuttani ja se on tuntunut hämmentävältä, mutta piristävältä. Kuitenkin hakusessa olisi sellainen oman ikäluokan mies, MUTTA he eivät taida olla kiinnostuneita.

Todistan, että on meitä kauniitakin naisia, jotka joutuvat kärsimään yksinäisyydestä ja sinkkuudesta ja siitä, ettei kukaan lähesty tai kiinnostu. Baarit ei kiinnosta, eivätkä yhden yön jutut. Netissäkään en ole kiinnostunut tutustumaan, vaikka jollain kuvasivulla olenkin.

Olen epävarma, sen tiedän. Se ehkä puskee lävitse, vaikken ole ujo. Olen jollain tavalla varautunut, mutta en mikään hapannaama, ilopilleri enemmänkin!
      Ikisinkkuus vain on jäänyt päälle ja pelko on vahvistaa entisestään tunnetta, etten kelpaa kellekään. Alan jopa vältellä kontaktia miehiin.. vaikka oikeasti juuri tahtoisin miehen tai edes miespuolisen kaverin! Tämä on raastavaa ja turhauttavaa. Henkisesti voin asian takia niin huonosti. KAUNEUS ei auta tässä asiassa mihinkään, ja olen tullut tulokseen, että ulkonäkö on sivuseikka.

EIKÄ YHTÄÄN HELPOTA, ETTÄ MELKEIN KAIKKI 20-vuotiaat ovat jo seurustelleet tai seurustelevat. Aivan liian moni on kokenut. Ystäväpiirissänikin lähes kaikki seurustelevat tai tapailevat miehiä. En käsitä, mikä minussa on vikana heihin verrattuna! Pitäisikö muuttua tavallisen näköiseksi vai..

• " jotkut vanhemmat miehet kiinnittävät minuun huomiota .."

"Kuitenkin hakusessa olisi sellainen oman ikäluokan mies, MUTTA he eivät taida olla kiinnostuneita."

-Parikymppisillä pojilla ei välttämättä riitä itsetunto siihen, että uskaltaa pistää itsensä likoon ja lähestyä todella kaunista naista.

Kun sitten taas meillä "papoilla" on sitä itsetuntoa kertynyt vuosien mittaan, eikä enää koe sitä mitenkään maailmanlopuksi jos tulee pakit naiselta. ;)

• "Miksi kaikki miehet seurustelee rumien naisten kanssa?"

-Miksi kaikki kauniit naiset ovat täysiä idiootteja..?! Huomaatko kuinka naurettavaa ja paikkansa pitämätöntä yleistäminen on..?

"todella hyvännäköuiset miehet ketä sais kenet tahansa"

-Sellaista miestä/naista ei olekkaan joka saisi kenet tahansa.

"Ja todella kauniit naiset jäävät aina yksin. "

-Anna kun arvaan: sinä lienet näitä "todella kauniita" naisia, jotka jäävät yksin..?! X)

"Tällast mä oon ainaki havainnu. "

-Havannointikykysi kaipaa melkoista petrausta...

• Sinkkumies.

Jaa et kaikki miehet. En ole rumaa enkä kaunista saanut edes puhelinnumeroo ikinä niiltä. Rumat naiset on just paljon nirsoimpia kuin kauniit naiset.

• selvä juttu

No ei ole, itse et vaan kelpuuta sellaisia vaan lähestyt niitä liian kauniita. Kauniit naiset niitä nirsoja ovat.

• supreme

Minä uskon, että se luonne paistaa aina läpi.

Ihminen ei lähesty seuraavanlaista yksilöä, vaikka se olisi kuinka kaunis:

- Negatiiviset tunteet (suupielet alaspäin, kiukkuisen, surullisen, masentuneen tms näköinen) Jotkut ihmiset ei varmaan edes tajua, miten ne omat tunteet, vaikka kuinka niitä piilottelee kuorensa alla PAISTAA läpi, ja rumentaa kauniitkin kasvonpiirteet, ja tekee ihmisestä kartettavan. Esim jo se ajatus "miksie kukaan lähesty, mikä vika mussakin on, miksi toikin sai tollasne miehen ja mä' en", oikeasti PAISTAA läpi

- Epävarmuus, epävarmuus tarttuu, ja jos itse on pälyilevän, ujon, epävarman oloinen, se saa toisenkin liian jännittyneeksi ja toisen seurassa ja ilmapiirissä on vahva "awcward"- tunne

- Ylpeys, jos nainen on liian laittautunut, liian kuningatarmainen, jotenkin kuin kaiken yläpuolella, liian sitä tai tätä, ei siinä ole enää inhimillistä tarttumapintaa, vaan sitä vaan katsoo ihmistä etäältä, muttei tule halua jutella tai tustustua yläluokan ihmiseen ;)

Miehetkin yleensä lähestyy kivan ja iloisen oloista ihmistä, eli pitää tulla tunne että tuolle voisi olla kiva jutella. Kylmää, tai negatiivista ilmaa jos puhaltaa, sinne ei vaan mene vaikka kuinka olisi piirteet ja kurvit kohdallaan.

kannattaa siis kiinnittää huomiota siihen omaan habitukseen, ja mitä viestiä ja energiaa siitä lähtee ympäristöön.

• Aakoo

Outoa. Itse taas kaupungilla tai yökerhoissa joudun toteamaan, että ne kauniit ja ihanat naiset ovat joka kerta miehen kanssa. Mutta otan kernaasti vastaan vinkkejä, missä ne kauniit sinkkunaiset liikkuvat.

• Täällä yksi

No itse olen kauniiksi haukuttu nainen ja olen sinkku. Saan tosin lähestymisiä miehiltä jatkuvasti. Yhden oudon asian olen tosin huomannut, miehet harvakseltaan lähestyvät netin ulkopuolella ja jos lähestyvätkin niin ovat umpihumalassa. Mistähän tämä johtuu?

• Aakoo

Eikös suomessa yleensä lähestytä umpihumalassa? Taitaa olla pieni itsetunnon ongelma.

Ja odotin ihan paikkakuntaa ja yökerhon nimiä uteluillani. Pelkkä "minä olen" ei vielä paljoa sano.

• Täällä yksi
        Aakoo kirjoitti:

Eikös suomessa yleensä lähestytä umpihumalassa? Taitaa olla pieni itsetunnon ongelma.

Ja odotin ihan paikkakuntaa ja yökerhon nimiä uteluillani. Pelkkä "minä olen" ei vielä paljoa sano.

En käy yökerhoissa enkä halua paljastaa paikkakuntaa missä asun yksityisyyteni säilyttämiseksi. Kaikki mitä sanoin on totta, ihan sama minulle uskotko vai et.

• Aakoo
        Täällä yksi kirjoitti:

En käy yökerhoissa enkä halua paljastaa paikkakuntaa missä asun yksityisyyteni säilyttämiseksi. Kaikki mitä sanoin on totta, ihan sama minulle uskotko vai et.

Aijaa. Harmi. Olisin käynyt tarkistamassa.

• Täällä yksi
        Aakoo kirjoitti:

Aijaa. Harmi. Olisin käynyt tarkistamassa.

Tarkistamassa mitä? Miksi sinulla on niin kova hinku päästä näkemään minut? Vai onko vaikea uskoa että kauniita naisia on? Niitähän tulee pääkaupunkiseudullakin jatkuvasti vastaan. Pitää olla sokea jos ei sitä huomaa.

• Aakoo
        Täällä yksi kirjoitti:

Tarkistamassa mitä? Miksi sinulla on niin kova hinku päästä näkemään minut? Vai onko vaikea uskoa että kauniita naisia on? Niitähän tulee pääkaupunkiseudullakin jatkuvasti vastaan. Pitää olla sokea jos ei sitä huomaa.

Kelpaako syyksi, että kaunis nainen on kiva nähdä?

• Täällä yksi
        Aakoo kirjoitti:

Kelpaako syyksi, että kaunis nainen on kiva nähdä?

No kelpaa toki, ymmärsin kai hieman väärin tuon asian :) Mutta aina kannattaa muistaa se ettei ole olemassakaan sellaista ihmistä jota kaikki pitäisivät kauniina. Saan kuulla paljon kehuja ulkonäöstäni mutta en minäkään kaikkia miellytä. Kyllä se kauneus on katsojastakin kiinni.

• Aakoo
        Täällä yksi kirjoitti:

No kelpaa toki, ymmärsin kai hieman väärin tuon asian :) Mutta aina kannattaa muistaa se ettei ole olemassakaan sellaista ihmistä jota kaikki pitäisivät kauniina. Saan kuulla paljon kehuja ulkonäöstäni mutta en minäkään kaikkia miellytä. Kyllä se kauneus on katsojastakin kiinni.

Tiedän sen ja hieman keventävänä heittonahan tuo tarkoitettu olikin. :) Eli ei pidä säikähtää, että tulen lähipusikkoon kiikareiden kanssa tirkistelemään...

Mutta et siis käy yökerhoissa tai muissa? Harmi juttu, koska siellähän niitä aloitteita helpommin tehdä uskaltaa (siis muutkin kuin ne örveltäjät).

• weiiird

Itse taas olen huomannut että miehet eivät halua minusta mitään muuta kuin yhden illan juttuu, vaikka olenkin tavallista paremman näköinen niin ei kukaan halua mitään vakavaa, usein joudun petetyksi ja hyljätyksi ulkonäöstäni riippumatta.
      Toisinkuin nuo ei niin kauniit naiset kylläkin ovat vakituisissa parisuhteissa. outoa..

• tässä on mysteeri sinulle mutta ei minulle.

• ei se ulkonäkö

Miksi kuvitellaan, että ihmiset lähestyvät toista ulkonäön perusteella? Kuten joku jo aiemmin huomautti, luonne paistaa läpi eleistä, ilmeistä ja olemuksesta. Iloiset, avoimet, ystävälliset ja empaattiset kauniit naiset ovat halutuimpia. Semmoiset luonnollisen oloiset, jotka eivät vedä mitään roolia tai aseta toiselle mahdottomia vaateita. Sitten tulee samanmoiset taviksen näköiset. Sitten samanmoiset rumat. Sitten vasta kauniit naiset, jotka jäädyttävät kaikki 10 metrin säteellä.

• 11 + 12

Valehtele vain itsellesi. = )

Mutta aiheeseen vastaten, aika naurettavaa luulla että miehet eivät "huolisi" kauniimpaa naista.

• Luulenpa näin

Niinpä, miehet juuri haluavat kauniita naisia ja heitä isketään ihan joka paikassa. Kauniit eivät saa olla missään rauhassa ilman että joku olisi heti pokaamassa. Onkohan tässä nyt käynyt niin että aloittaja on kuvitellut itsensä kauniimmaksi kuin mitä onkaan?

• sillinnuolija

Siksi koska rumat antaa silliä ja on kaikista kiihkeimpiä eikä mitää pihtareita

• Ruma ämmä

Paskapuhetta että rumat antaisivat herkemmin. Itsekään en ole mikään kaunotar mutta miehet eivät saa minulta yhtään sen helpommin kuin muiltakaan.

• sillinnuolija

jaa minäkö en sadan naisen kokemuksella tiedä mistä puhun? hahahahaha omg ei voi olla totta

• autuaitasillinsyöjät

sinun naisesi kertovat kylläkin jotain sinun tasostasi, mutta naureskele vaan... itsellesi.

• #oletnolo
        autuaitasillinsyöjät kirjoitti:

sinun naisesi kertovat kylläkin jotain sinun tasostasi, mutta naureskele vaan... itsellesi.

Hän juuri kertoi omasta tasostaan koska ei kukaan huvikseen pokaile satoja rumia naisia jos tarjolla on kauniita. Eli hän ei niitä kauniita naisia saa vaan ainoastaan rumia.

• sillinnuolija
        #oletnolo kirjoitti:

Hän juuri kertoi omasta tasostaan koska ei kukaan huvikseen pokaile satoja rumia naisia jos tarjolla on kauniita. Eli hän ei niitä kauniita naisia saa vaan ainoastaan rumia.

niin tai näin yleensä se seurustelevan parin paremman näköinen osapuoli on mies, joten miehelle kelpaa yleensä vähän rumempiki nainen jos kauniit pihtaa.

• Kokemusta on
        sillinnuolija kirjoitti:

niin tai näin yleensä se seurustelevan parin paremman näköinen osapuoli on mies, joten miehelle kelpaa yleensä vähän rumempiki nainen jos kauniit pihtaa.

Toki ne kauniit pihtaa jos mies on kuin seinästä reväisty mutta jos sattuu olemaan komea ja pitkä niin se pihtaaminen loppuu siihen.

• Rumilus

Noh, eiköhän kyseessä ole se, että aloittelija ei ole "ihan" niin kaunis kuin kuvittelee. Itsekin nuorena naisena katsoin itseäni peilistä ihaillen ja luulin olevani taivaan lahja miehille. Kas kummaa, vierestä aina vietiin. Kuvatkin minusta oli jotenkin kumman rumia, miten joku aina onnistui ottamaan niin huonosta kulmasta ja huonossa valossa. Lopulta tajusin että peili kaunistaa ihan liikaa, kyllä minä vain olen ruma. Astuin jalustaltani alas, kävin itse miehiin kiinni (en niihin kaikkein komeimpiin, vaan sopivan kivoihin omantasoisiini) ja kyllä miehiä riittää, kyllä niitä saa kun näyttää vihreää valoa. Ja ei, en tarkoita yhden illan juttuja, vaan ihan pitkiäkin suhteita on ollut ja itse olen jättänyt.

• nähty on

Aloittajalle: koska miehet eivät halua sellaista naista, josta joutuisi olemaan mustasukkainen.

• >8)-K

Se on vähän tulkinnanvaraista mikä on kenenkin mielestä kaunista.. Siis toki on tiettyjä piirteitä mitkä ovat universaalisti ihmisten mielestä viehättäviä ja taas toisinpäin, mutta kun se "todellinen" kauneus kumpuaa aina sieltä sisältä päin, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin.

Pidän hyvänä esimerkkinä itseäni; mulla oli teini- ikäisenä aika tarkat ulkonäkö kriteerit viehättävälle miehelle, semmone aika perus dressman malli tiivistettynä :D
      Niin vaan kävi että kaikista toimivimmat suhteet onkin olleet hoikkien ja mieheksi suht lyhyiden kanssa ja tälläkin hetkellä onnellisesti sellaisen hyvin poikamaisen hoikan "heroin look"- miehen kanssa olen, kun taas huonoin suhteeni oli salilla ahkeraan treenanneeseen yli 190cm pitkään ja yleisesti ottaen enempi naisten mieleen olevaan mieheen.

Se miksi aloittajasta aattaa tuntua siltä että vain "rumat" naiset seurustelevat, kuulostaa selvästi pahalta narsistin katkeruus- nimiseltä taudilta. Silloin tulee huomattua kaikkea itseään kohtaan epäreiluja asioita etenkin sellaisilla ihmisillä, jotka eivät mukamas ansaitsisi niitä, ainakaan jos itsellä ei ole.
      Exäni oli aivan samanlainen, voisitte sopia yhteen.
      Siis sikäli mikäli tämä ei ollut provo.

• Oma mielipiteeni

Aika halpamaista haukkua aloittajaa narsistiksi. Tuota sanaa käytetään muutenkin aivan liian paljon joka helvetin asiayhteydessä. Itse tosin olen havainnut ihan päinvastaista, mitä kauniimpi nainen on, sitä varmemmin hän pääsee parisuhteeseen. Olen nähnyt omin silmin miten miehet ovat valmiita sietämään ties mitä oikkuja ja huonoakin käytöstä kauniin ulkonäön takia.

• jarej1

Aika halpamaista haukkua muita myös rumiksi, vai? Sekin kun on aika pitkälti, ellei jopa aina mielipide kysymys.

On toi nyt aika tyhmän kuuloinen aloitus, miksi miehet seurustelee RUMIEN naisten kanssa...?? Niinkuin kenelläkään olisi oikeutta arvostella kenenkään tuntemattoman ulkonäköä vain sen takia että HE nyt sattuvat seurustelemaan ja sinä et. Kyllä se minustakin kuulostaa vähän katkeralta tilitykseltä...

Ja kun kirjoitin "sinä" , tarkoitan tietysti aloittajan kaltaista henkilöä.

• Oma mielipiteeni
        jarej1 kirjoitti:

Aika halpamaista haukkua muita myös rumiksi, vai? Sekin kun on aika pitkälti, ellei jopa aina mielipide kysymys.

On toi nyt aika tyhmän kuuloinen aloitus, miksi miehet seurustelee RUMIEN naisten kanssa...?? Niinkuin kenelläkään olisi oikeutta arvostella kenenkään tuntemattoman ulkonäköä vain sen takia että HE nyt sattuvat seurustelemaan ja sinä et. Kyllä se minustakin kuulostaa vähän katkeralta tilitykseltä...

Ja kun kirjoitin "sinä" , tarkoitan tietysti aloittajan kaltaista henkilöä.

Taisi viestini osua arkaan paikkaan. Mitä se sinua liikuttaa mitä mitä sanon? Ihan selvä fakta on se että rumia ihmisiä on olemassa, on tekopyhää väittää muuta. Vai väitätkö ette itse mielessäsi arvostele vastaantulevien ihmisten ulkonäköä? Kaikkihan me tehdään niin, jopa ihan tiedostamattamme. Ja nyt kun kerta ihannenainen-palstalla ollaan niin toki täällä keskustellaan ulkonäöstä, jos se ei sinua miellytä niin mene muualle. Ei täällä mistään rakettitieteestä keskustella. Aloittaja kyllä saisi helposti miehen (jos siis on oikeasti kaunis) jos siitä sinun on turha huolehtia. Saa kai asiaa ihmetellä vai onko sekin jollain lailla kielletty?

• jarej1
        Oma mielipiteeni kirjoitti:

Taisi viestini osua arkaan paikkaan. Mitä se sinua liikuttaa mitä mitä sanon? Ihan selvä fakta on se että rumia ihmisiä on olemassa, on tekopyhää väittää muuta. Vai väitätkö ette itse mielessäsi arvostele vastaantulevien ihmisten ulkonäköä? Kaikkihan me tehdään niin, jopa ihan tiedostamattamme. Ja nyt kun kerta ihannenainen-palstalla ollaan niin toki täällä keskustellaan ulkonäöstä, jos se ei sinua miellytä niin mene muualle. Ei täällä mistään rakettitieteestä keskustella. Aloittaja kyllä saisi helposti miehen (jos siis on oikeasti kaunis) jos siitä sinun on turha huolehtia. Saa kai asiaa ihmetellä vai onko sekin jollain lailla kielletty?

Jos hän kerran saa helposti miehen ulkonäkönsä perusteella, niin miksi sitten tilittää siitä että miehet ottavat ruman naisen eikä kauniita? En ymmärrä, myönnän sen..

Ja väitän kyllä että en oikeastaan arvostele vastaan tulevia ihmisiä, en kiinnitä vieraiden ihmisten ulkonäköön juurikaan huomiota. Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta.

Rumia ihmisiä varmasti on, siis sellaisiakin jotka 99% kysyjien mielestä ovat rumia, mutta tuskin kaikki aloittajan kertomat seurustelevat ihmiset sellaisia ovat.

Kyllä se ihan oikeasti tietynlaista luonteen piirrettä ihmisessä osoittaa jos oman epäonnistumisen takia rupeaa muita haukkumaan. Ihan samaa tapahtuu jo lapsena koulussa, huono itsetuntoinen lapsi rupeaa helposti pönkittämään itseään kiusaamalla muita vain sen takia koska itsellä ei mene hyvin. Ihan yhtälailla tässä tavallaan siirretään se vika muihin, kun itsellä ei onnistu. ei se ainakaan hyvää itsetuntoa osoita.

En halua pistää väittelyksi, mutta pakko silti vääntää sen verran että saattoipa sinullakin osua arkaan paikkaan? Liekkö aloittajan tavoin sinulla ollut epäonnea rakkaus rintamalla ja siksi katkeroitunut..

Siltikin väitän että on hyvinkin pitkälti mielipidekysymys, kuka on kenenkin mielestä vetoavan näköinen, ja tarkoitan niitä henkilökohtaisia mieltymyksiä, enkä mitään tiettyjä mittasuhteita kropassa/kasvoissa minkä mukaan määrittelemme kauniin ihmisen yhteiskunnassamme.

Mutta kuten huomaat, meitä on tässä kaksi joilla on oma mielipide, joten eikös se tarkoita silloin että mielipide kysymys tämäkin, heh.

• Oma mielipiteeni
        jarej1 kirjoitti:

Jos hän kerran saa helposti miehen ulkonäkönsä perusteella, niin miksi sitten tilittää siitä että miehet ottavat ruman naisen eikä kauniita? En ymmärrä, myönnän sen..

Ja väitän kyllä että en oikeastaan arvostele vastaan tulevia ihmisiä, en kiinnitä vieraiden ihmisten ulkonäköön juurikaan huomiota. Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta.

Rumia ihmisiä varmasti on, siis sellaisiakin jotka 99% kysyjien mielestä ovat rumia, mutta tuskin kaikki aloittajan kertomat seurustelevat ihmiset sellaisia ovat.

Kyllä se ihan oikeasti tietynlaista luonteen piirrettä ihmisessä osoittaa jos oman epäonnistumisen takia rupeaa muita haukkumaan. Ihan samaa tapahtuu jo lapsena koulussa, huono itsetuntoinen lapsi rupeaa helposti pönkittämään itseään kiusaamalla muita vain sen takia koska itsellä ei mene hyvin. Ihan yhtälailla tässä tavallaan siirretään se vika muihin, kun itsellä ei onnistu. ei se ainakaan hyvää itsetuntoa osoita.

En halua pistää väittelyksi, mutta pakko silti vääntää sen verran että saattoipa sinullakin osua arkaan paikkaan? Liekkö aloittajan tavoin sinulla ollut epäonnea rakkaus rintamalla ja siksi katkeroitunut..

Siltikin väitän että on hyvinkin pitkälti mielipidekysymys, kuka on kenenkin mielestä vetoavan näköinen, ja tarkoitan niitä henkilökohtaisia mieltymyksiä, enkä mitään tiettyjä mittasuhteita kropassa/kasvoissa minkä mukaan määrittelemme kauniin ihmisen yhteiskunnassamme.

Mutta kuten huomaat, meitä on tässä kaksi joilla on oma mielipide, joten eikös se tarkoita silloin että mielipide kysymys tämäkin, heh.

No siksi koska aloittaja ei ole niin kaunis kuin mitä kuvittelee olevansa. Jos hän olisi niin kaunis kuin väittää, ei hän olisi edes sinkkuna.

• Seksikäs vs kaunis

Miehet ei mun mielestä näe kauneutta samalla tavalla kuin naiset. Vientiä riittää lähinnä "pantaville", mutta ei niille aidosti kauniille. En tiedä, mistä johtuu. Suurin osa parhaista vaatesuunnittelijoistakin on homoja - tarkoitan siis niitä, joilla on oikeasti silmää kauneudelle. Heterot ilmeisesti täysin kiimafantasioidensa vietävinä.

• ....................

Laitapa jotain kuvaesimerkkejä siitä, että millainen nainen on "pantava" ja millainen "aidosti kaunis".

• C more
        .................... kirjoitti:

Laitapa jotain kuvaesimerkkejä siitä, että millainen nainen on "pantava" ja millainen "aidosti kaunis".

Pantava on varmaan sellainen silikoneilla tai isoilla luomuilla varustettu nainen. Mielellään blondi. Aikoinaan Marika Fingeroos taisi olla monen miehen mielestä pantava.

Aidosti kaunis on esim. Jenni Vartiainen ja Krista Kosonen eli hoikkia, keijukaismaisia naisia kauniilla kasvoilla.

• ....................
        C more kirjoitti:

Pantava on varmaan sellainen silikoneilla tai isoilla luomuilla varustettu nainen. Mielellään blondi. Aikoinaan Marika Fingeroos taisi olla monen miehen mielestä pantava.

Aidosti kaunis on esim. Jenni Vartiainen ja Krista Kosonen eli hoikkia, keijukaismaisia naisia kauniilla kasvoilla.

Aha. No itse olen ainakin kuullut nimenomaan miesten hehkuttavan noita kahta jälkimmäistä...

• Hakoteillä?

Eikö kaunis nainen ole automaattisesti pantava ja siten seksikäs miesten silmissä? Näin minä olen asian ymmärtänyt.

• kaunis ruma :)

"Miksi kauniita naisia ei koskaan näe tuolla työntämässä lastenrattaita?"

"Johtuu ehkä siitä, että kauneus on katsojan silmässä. Luokittelet varmaan kauniiksi naisiksi ne, jotka käyttävät aamuisin kaksi tuntia itsensä puunaamiseen, ja pistävät palkkansa pääasiassa meikkeihin sekä trendivaatteisiin.

Äideillä ei tuollaiseen enää ole aikaa, rahaa eikä kyllä mielenkiintoakaan. Elämänarvot ovat heittäneet häränpyllyä, eikä itsensä puunaaminen olekaan enää maailman tärkein asia. "

-niimpä! =) Mutta näkeehän KAIKENLAISIA kauniita naisia omia mukuloitaan lastenrattailla työntämässä, olette ehkä olleet katselemassa väärässä paikassa? =) Tänäänkin näin kaupungin halki ajaessa monta ja tämä on pieni paikka! =)

AP, entä jos ne "lihavat ja rumat" naiset ovat LUONTEELTAAN niiden miesten ihannenaisia? ;)

Monet miehet ei uskalla yrittää kaunista naista vaan hakevan helpomman kohteen, tavallisemman tai rumemman näköisen, joita uskaltaa paremmin lähestyä. Tai sit vaan hakeutuu sellaisen lähelle joka näyttää tai vaikuttaa itsestä kivalta. Näin naisillakin, naisetkin pelkää samoja asioita kuin miehget. =)

• wink wink wink

ap on katkeroitunut kun ei kelpa, vaikka omasta mielestään hän on muita kauniimpi, kuitenkin suuri vika taitaa olla siinä luonteessa, ettei edes se "kaunis" ulkonäkö korja sisäistä rumuutta.

• neititäydellisyys

Pelkästään kauniit naiset eivät kelpaa sen takia, koska ne on pääsääntöisesti aivottomia, sieluttomia ja pinnallisia barbeja ilman persoonallisuutta, jotka ei suurinta osaa miehistä vedä puoleensa :) Itse olen saanut aina "ihan sairaan hyvännäköisiä" jätkiä niin, että täydellisen ulkomuodon lisäksi mun äo hyvin korkea. Siinä sulle vastausta, lopeta tommonen vammailu ja tarjoa niille miehille jotain älyllistäkin vastusta. Ei niillä pikkutisseillä ja pikkupepulla pitkälle pötkitä! Säälittää tommoset pikku reppanat, jotka tulee tänne jotain itkemään kun ei ne kelpaa kellekkään. Jaa, miksiköhän?

• millions

Sä vaan bongaat ne sieltä, koska tunnet sillon ittes jotenkin "paremmaksi ihmiseksi". Tunnetko paljonkin kauniita, jotka on yksin. Toi on vaan turhaa yleistämistä ja sanahelinää. Itse ainakin olen nähnyt kaupungilla ihan kaikennäköisiä pareja, kauniita ja rumia naisia/miehiä.

• haistan provon

Minä taas olen havainnut, että todella kauniit naiset ovat parisuhteessa, jos niin haluavat. Samoin olen havainnut, että kaikennäköiset ihmiset pariutuvat.

• lällällälläläää

Taitaa naisten kauniit olla eri, kuin miesten kauniit, siinä syy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe