hei!
kaipaisin neuvoja 70-luvun talon paneelikaton maalaamiseen. toiveissa tietysti valkoinen..
pinta-alaa on 162neliötä joten hiomaan emme rupea. työvaiheita saisi projektin suuruuden vuoksi muutenkin olla mahdollisimman vähän.
olemme ajatelleet että pesu maalarinpesulla (ei kai vaadi huuhtelua niinkun kidesooda?) ja siihen suoraan pensselillä tarkoitukseen tehty paneelikattomaali. Vaihtoehtona pesulle otepohjamaali.
vinkkejä? kokemuksia?
paneelikaton maalaus vinkkejä? pesu vai otepohja?
3
587
Vastaukset
- minä vaan
MAALIPESU IMPREC 1 L ei tarvitse huuhdella ja muitakin löytyy kuten Biocomb
Voi levittää pitkänukkaisella telalla ja pensselillä tasausvedot.
Jos tilassa tupakoitu, hankalampi juttu. Naapurin mukaan tupakan pinttynyt lika tulee maalin läpi ajallaan.
Maalaus pariin kertaan - niiiih
Pesun jälkeen otepohja tai otex. Estää läpilyönnit. Noin isoa alaa kun maalaa ei kannata fuskata. Ja sit se. Panelikatto tarvis maalata talvella. Kun paneelit on kuivimmillaan. Nyt kun maalaatte pontit kuivuvat auki talvella. Ja taas tuli tehtyä turhaa työtä.
- kokeillutkin
Peukku tuolle talvella maalaamiselle, saattaa tosiaan tulla muuten rakoja. Itse maalasin kokeeksi 20 v vanhan paneelikaton, tai siis osan siitä. Enpä siitä mieleistä saanut ja laitoinkin sitten joka paikkaan mdf-paneelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850