Miten jätän poikaystäväni?

kamala_ihminen

Elikkäs, haluisin erota mun poikaystävästä koska en enää rakasta sitä niin paljon ku parisuhteessa pitäis.. Se kuitenki rakastaa mua ja hokee sitä joka päivä. Must tuntuu tosi kamalalta tää tilanne, enkä haluis loukata sitä, mut en oo onnelline täs suhteessa. Miten pystyisin sanomaan mahdollisimman hienovaraisesti että en halua jatkaa tätä suhdetta enää..? Tarviin oikeesti apua, ja oon itkeny tän asian takia jo jonkin aikaa ku en oo pystyny sanoon sille mitää tästä. Haluisin asiallisia kommentteja, miten mun kannattais toimia, kiitos

6

982

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noora :)

Hei! Minkä ikäinen olet, kuulostat kovin nuorelta, mutta omasta mielestäni paras ratkaisu tähän tilanteeseen olisi, miettiä tarkasti läpi suhteen hyvät - sekä huonot puolet. Oletko aivan varma päätöksestäsi? Varsinkin jos olet vielä nuori nainen sinulla on koko elämä edessäsi. Nyt sinun ei tarvitse ajatella poikaystäväsi tunteita, koska teet itse päätöksen ja elämässä pitää ajatella omia tunteitaan ja kunnioittaa omia sekä muiden päätöksiä. Istut alas poikaystäväsi kanssa ja aloitat keskustelun rauhallisesti ja kerrot omat tunteesi hänelle. Jos poikaystäväsi rakastaa sinua niin silloin hän ymmärtää. Muista myös, että omille tunteilleen ei voi mitään, toivottavasti löydät itsellesi miehen jota pystyt rakastamaan estoitta ja olet aidosti onnellinen

• ~-~-~-~

Lisäisin vielä äskeiseen nooran kommenttiin, että kannattaa antaa toisen mennä jos ntä kohtaan ei tunne samoin. Hänhän voisi juuri löytää itselleen sopivan parin, mutta olisi silti viellä kanssasi yhdessä eikä luultavasti pettäisi sinua. Tarkoitan sitä, että seurustelunne aikana voitte molemmat missata uusia ja ehkä parempia suhteita

• noora :)
        ~-~-~-~ kirjoitti:

Lisäisin vielä äskeiseen nooran kommenttiin, että kannattaa antaa toisen mennä jos ntä kohtaan ei tunne samoin. Hänhän voisi juuri löytää itselleen sopivan parin, mutta olisi silti viellä kanssasi yhdessä eikä luultavasti pettäisi sinua. Tarkoitan sitä, että seurustelunne aikana voitte molemmat missata uusia ja ehkä parempia suhteita

Hyvä lisäys! Myös tämä kävi mielessäni, mutta unohdin sen tähän kirjoittaa. :)

• samahomma

Niin sun oma päätöshän se on loppujen lopuksi :) hätiköityjä päätöksiä ei kannata tehdä ja sit kun oot päätökses tehny, niin pysy siinä vaikka vaikeeta onkin! En osaa ite sen enempää neuvoa, koska oon vähän samanlaisessa tilanteessa itekkin. ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa 5 vuotta ja yhdessä asuttu tää koko aika melkein. Poikaystävä rakastaa mua vielä ja haluaisi yrittää elvyttää suhdetta, mutta mulla ei vaan oo oikeen mitään mielenkiintoa enää :( vaikka meillä onkin kaikki periaatteessa hyvin ja viihdytään toistemme seurassa, en haluaisi vielä sitoutua tähän ihmiseen koko loppu elämäksi. Oon alkanut tuntea paljon mielenkiintoa muihin miehiin ja en tiedä rakastanko poikaystävääni enää..ehkä vaik kaverina. Olen pettänytkin häntä, enkä tuntenut edes huonoa omaatuntoa :( kaipailisin apuja myös! Tavallaan olen päätökseni jo tehnyt, mutta on se silti niin vaikeaa!

• sieluton

Pettäminen on kyllä aika paska temppu. Itte en ainakaa arvosta, et sillee.

• Anonyymi
        sieluton kirjoitti:

Pettäminen on kyllä aika paska temppu. Itte en ainakaa arvosta, et sillee.

Sanokaa, erotkaa ja jatkakaa elämää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60