Jääke muilla paniikki silleen osittain päälle kohtauksen jälkeen silleen että koko ajan on uusi kohtaus tuloillaan tai lähellä, eli missään vaiheessa ei pysty rentoutumaan täysin paniikin tunteista?? Mulla on kaks päivää ollu sellanen tunne että olen koko ajan puolessa välissä kohtauksen alkua, jalat on ku spagettia, huimaa ja epätodellinen olo.
Jääkö muille paniikki päälle
3
106
Vastaukset
- merksu
minulla ainakin jää ja olen m onta päivää jännittynyt ja levoton mut xanorillla saan tasaantuun
- Panikoiva91
Jos en ota lääkettä, niin en edes tiedä miten pitkään kohtaus kestäisi. Mulla pahimpina oireina just epätodellinen olo, huimaus, pahoinvointi ja mahan sekaisuus, ja niiden kanssa on töissä ihan mahdoton toimia ja olla normaalisti... :/
- Elli_73
Miten sulla Panikoiva91 esimies suhtautuu tähän paniikkiasiaan jos joudut olemaan poissa töistä? Mä joudun elämäni ensimmäisen kerran olemaan tämän asian suhteen pois töistä kun lääkitystä vaihdettiin niin jouduinpa sitten esimieheni "puhutteluun" ja olen nyt sitten täys hullu sen silmissä että tuntuu kyllä tosi epäreilulta. Tämä sairaus on mielestäni ihan samanlainen sairaus kun mikään muukaan. Taistelen päivä päivältä töissä kun nyt taas on tullut useampi paniikki työpäivän aikana mutta pakko vaan kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416