Mikä on Facebook ID ja mihin sitä voi käyttää?
Facebook ID
Iddi
2
64
Vastaukset
- efergf
Tarkoittaa facebook kirjautumistunnuksia ja sillä voi kirjautua moniin eri palveluihin. Itse suosin eri tunnuksia jokaiseen eri palveluun. Joku nyysii sun tunnuksen ni pääsee yhdellä kirjautumaan kaikkiin.
Facebookissa kannattaa ottaa käyttöön sisäänkirjautumisen hyväksynnät, jos vain jaksaa värkätä kännykän ja ylimääräisten koodien kanssa. Tämä pienentää huomattavasti riskiä väärinkäytöksistä siinä tapauksessa, että joku nyysii tunnuksen.
https://fi-fi.facebook.com/help/148233965247823
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875