Mistä syystä ihmiset menevät kannustamaan Jukolaan?
Jos ei itse suunnista, niin onko mitään järkeä lähteä katsomaan kisaa? Onko siellä mitään tekemistä?
Mistä syystä kannustamaan Jukolaan?
5
678
Vastaukset
- Eip ooo
Ei ole. EIkä suunnistuskisoissa yleensä katsojia olekaan. "Katsojat" ovat suunnistajia ja heidän perheitään.
- seuraavaan kisaan jo
On siellä katsomista ja tekemistä. Voi katsella telttakyliä ja parkkialueita. No, on siellä esittelypisteitä/-telttoja, urheiluvälineliikkeitä, sponsorien osastoja. Sitten on tietenkin avajaisjuhlaa, lähtövalmisteluja, lähdöt, kisakuulutuksen seurantaa, screenin katselua, mahdollisen yleisörastin seurantaa, viimeisten rastien "sekoilujen" katsomista, vaihtoalueen sähinää, vaihtopuomin toimintaa, ratkaisupummit ja maaliintulot kärjellä ja miksei muillakin, palkintojenjakoa/iltajuhlaa, mallasrastia, lastenosastoa ja yleensä sitä väkimäärän toimintaa.
- metsänpeikko
Puhumattakaan hyttysistä ja ihanista kymmenien metrien jonoista bajamajoille.... Ei vaan. Varsinkin kauniit venlat ja Jukolan lähtö on katsomisen arvoisia.
- huvittunut85
vanha ketju mut voisin tehdä vastakysymyksen miksi ihmiset menevät katsomaan hiihdon mm kisoja jos eivät itse hiihdä?
- ertyweryjwer
Kuinkas moni katsoi marketin kassahihnaa? Kyllä ihminen on viisas ja moderni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667