Onko kellän kokemuksia kyseisestä e-pilleristä aknen hoidossa? Miten on toiminut ja tuliko haittavaikutuksia?
Itse olen suunnitellut aloittavani niiden syömisen. Mutta arveluttaa vähän haittavaikutukset yms... Eli kertokaa kokemuksianne!
Kiitos jo etukäteen.
Kokemuksia Diane Novasta?!
4
58
Vastaukset
- hfuahhs
Söin joskus teininä, varmaan auttoi sen ajan mitä söin, mutta lopetin jossain vaiheessa. Ei tullut mitään haittavaikutuksia.
- 22v
Auttoi kunnes sain niistä keuhkoveritulpan...
- loppuisjo..
Voi ei.. Rupeaa vähän mietityttämään jos on sen arvoista kun on aika suuret riskit, niinkuin muillakin e-pillereillä :/
- 22v
loppuisjo.. kirjoitti:
Voi ei.. Rupeaa vähän mietityttämään jos on sen arvoista kun on aika suuret riskit, niinkuin muillakin e-pillereillä :/
Niinpä... Ihotautilääkäri tarjosi minulle roa diane nova -yhdistelmää, sanoin että kokeillaan ensin pelkillä pillerillä, koska roassa omat riskinsä. Olisi saattanut olla roalla pienemmät haittavaikutukset. Ei auta jossitella, vaikka henki meinasi lähteä. Suosittelen harkitsemaan tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645