moi miehet etsin komeaa urosta siittämään mut raskaaks oon nuori nainen jolla vauvakuume alkanu kerro itestäs
vauvakuumetta
11
331
Vastaukset
- Älä viitti hei
Kuka tuollaista valasta nussii ?
- Sairasta sanon!
Älä tee hölmö lasta tänne maailmaan.
Miehen ei kannata tuollaiseen sortua.
Plus joutuu maksamaan pitkän aikaa siittämästään pennusta ja elättämään lapsen äidin samalla.
Typerää tuollainen vauvakuume muka. Oletko työtön kouluttamaton, joka ei muuta keksi? Etsit uhria itselles, toista hölmöä, joka sortuis maksumieheks. - Hyi saaaat
haluut lasta? Pedari!
- jottae
Jospa aloittaja kertoo ensin itsestään jotain? :-p
- Ei muuta.
Valitettavan usein se menee niin, että mies joutuu vain maksajaksi.
- hhköh
Mitä lapsia tällä palstalla oikein on. Jokainen joka haluaa lapsia on pääsääntöisesti parisuhteessa. Piste. Mitäs jos keksisitte jonkun muun harrastuksen?
- bloom1
Jos oot yli 18-vuotias nainen ja vauva mielessä, voisit kirjoittaa mukavalle ja kivan näköiselle urheilulliselle miehelle osoite bloom at suomi24.fi.
- tex
0414723833 olen varma hyvä luovuttaja.Ota yhteyttä tekstiviestein.
- Olet sekopää
Ota yhteys mt-toimistoon.
- Luovuttaja
Luotettava luovuttaja pk-seudulta: raskaaksi at yahoo.com
- lapsitarvitseeisän
Jospa menisit avioliittoon.
Se on tunnetusti aika helppoa
naiselle.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329