Mitä on Sokos Hotels mainostoimistoineen miettinyt kesäkamppanjaansa TV -mainosta suunnitellessaan? Pitäisikö mainoksen lopussa olevan japanilaisen suusta tulevan huudahduksen olla humoristinen ja huvittava? Mielestäni se tekee mainoksesta ala-arvoisen ja mauttoman. Ei vetoa minuun eikä anna mitenkään hyvää kuvaa yrityksen moraalista ja arvomaailmasta. Tekisi lähinnä mieli irtisanoa kanta-asiakkuus koko S-ketjussa ja suunnata muihin hotelleihin. Ei hyvä!!!
Sokos Hotels Kesähinnat TV -mainos - Hauska vai mauton?
2
1210
Vastaukset
- Hupaisa mainos
Minusta mainos on hauska. Mieshän edustaa erinomaisesti johonkin tiettyyn maahan täysillä hurahtanutta turistia - kotona Japanissa roikkuu seinällä Suomen jääkiekkojoukkueen paita; mies itse istuu Sokos Hotels -kylpytakki päällä, ja onpa pojallekin annettu nimeksi Kimi.:-) Se että mies on innoissaan opetellut myös jonkun suomenkielisen lauseen sopii kuin nenä päähän hänen muuhun toimintaansa. Ja lause itsehän on Suomessa kyllä todella lentävä lause ja siihen tiivistyy jotain olennaista suomalaisuudesta.
En kyllä ymmärrä miten tuosta voi vetää mitään yhteyksiä yrityksen moraaliin ja arvomaailmaan, mutta kukin tietysti tyylillään. - EiHellllsinki
Uusimmassa sokos hotels-mainoksessa on otettu maahantunkeutujat itä-aasiasta ja afrikasta irvistelemään rumilla naamoillaan. Suomalaisissa mainoksissa täytyy olla ainoastaan suomalaisia eli caucasoid-rotuisia ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339