Aion ostaa halvan vahvistimen yamahan tornikaiuttimille ja yamahan subbarille. Aluksi halvan hinnan takia meinasin hankkia yamaha rxv-350 vahvistimen koska siinä on kaikki kaipaanani. Nyt sitten giganttiin tulikin erittäin halpaan hintaa sony str-hd540 vahvistin jossa tehoa 45wattia enemmän kuin yamahassa ja lisäksi kaksi subwoofer ulostuloa mutta vähemmän liittimiä. Kysymys kuuluu entä kumpi on parempi ja laadukkaampi. Ja mitä on värisyvyys vahvistimessa ja mitä eroa analoginen ja digitaalinen vahvistin???????
apua äkkiä
1
129
Vastaukset
- 1qazxc
Jos saat sen vanhan Yamahan muutamalla kympillä, ominaisuudet todella riittävät ja rahat on vähissä, niin osta pois. Muuten osta se Sony Gigantista. Se on edellisvuoden mallia, mutta 149e on todella edullinen hinta ja se on ehdottomasti tota Yamahaa parempi. Mulla on vanhempi malli STR-DH520, johon olen ollut tyytyväinen. Löytyy HDMI-liitännät, häviötön HD-ääni, automaattinen säätö mikrofonilla yms.
Noilla tehoeroilla ei ole käytännössä mitään merkitystä. En tajua mitä tolla vahvistimen värisyvyydellä tarkoitat, enkä halua tietääkään. Varsinaisesti digitaalista vahvistinta ei ole olemassakaan vaan se on amatöörimainen nimitys D-luokan vahvistimelle. Niiden etuna on parempi hyötysuhde, mutta äänenlaatu voi olla huonompikin. Niitä käytetään lähinnä julkisten tilojen PA-laitteissa, joissa oikeasti tarvitaan suurta äänenpainetta. Käytä googlea itse ja lue vaikka Wikipediasta lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635