Vinkkejä miesten sheivailuun

apujamunakarvojenhoitoon

eli nyt kun iha ensimmäistä kertaa sheivasin munakarvani nii ne karvat tuntuu iha saatanan teräviltä ja epämukavilta sekä iho hieman ärtynyt... yhessä yössä tuli 0.4 milliset "piikit" ulos ihosta..

Eli nyt vinkkejä mulle! Miten saan mukavan pehmeen ihon sekä karvat pysymään ihon sisällä monta päivää?

6

723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markhulio

Siihen tottuu ihokin, itsellä oli aluks sama : F

• Poslari

Pari kertaa viikossa kun vedät höylällä, niin iho tottuu touhuun aika pian, mutta kyllä se sänki sieltä aina melko terävänä alkaa kasvaa.

Opettele sokerointi, niin saat karvat juurineen irti. Sielä lopputulos kestää huomattavasti pidempään, eikä terävää sänkeä kasva ollenkaan, koska uusissa karvoissa ei ole teräväreunaista leikkuupintaa kuten höylätyssä sängessä.

Sokerointiin käytettävää ainetta saa ostaa valmiina, tai voit valmistaa sen itse eikä maksa kuin pari euroa.

• karvapalli

Kun mainitset sokeroinnista jonka voi itsekin tehdä niin onko sinulla jotakin reseptiä antaa ? Vai löytyykö netistä ?

• Poslari
        karvapalli kirjoitti:

Kun mainitset sokeroinnista jonka voi itsekin tehdä niin onko sinulla jotakin reseptiä antaa ? Vai löytyykö netistä ?

http://www.sokerointi.info/sokerointiresepti/

Tuolla reseptillä olen itse tehnyt.
        Puoletkin tuosta annoksesta riittää mielestäni hyvin.
        Aineet kattilaan ja keittelemään. Seosta täytyy keittää aika kauan. En ole kellost aikaa katsonut, mutta näin arviolta ainakain 20-30min.
        Ainekset ovat sulaessaan ensin kirkkaita ja niitä täytyy keittää niin kauan että muuttuvat hunajan väriseksi/kullan keltaiseksi.
        Seosta täytyy keittämisen aikana sekoitella lähes jatkuvasti lusikalla ja aina kun se alkaa enemmän kuohua, kattila täytyy siirtää hetkeksi sivuun liedeltä kunnes kuplat laskeutuvat.

Kunhan ensin hoksaa oikean keittotavan, niin siinä mielessä kannattaa keittää kyllä kerralla enemmän, koska tuo keittäminen on touhussa mielestäni vaivalloisinta. Valmiin seoksen voi kaataa vaikka lasipurkkiin josta sitä voi myöhemmin pehmentää käyttöä varten vesihauteessa tai vaikka mikrossa.
        Itse lämmitän purkin aina vesihauteessa ja kaivan lusikalla sokerointiin sopivan palasen. Ja jos se käytön aikana pääsee liikaa viilenemään käytän sitä pari sekuntia mikrossa.
        Palanen leivinpaperia on ehdoton olla lähistöllä aina jos sokerimassapalasta on tarve laskea johonkin, muuten se tarttuu pöytiin ja lattioihin.

Aika hankala tätä on netissä neuvoa. Itse lähdin rohkeasti kokeilemaan ja opin omat parhaat tapani.

• Hyvinkin pitkälti niin kuin "poslari" tuossa mainitsikin, pari kolme kertaa viikossa höyläämällä iho kyllä tottuu nopeasti.

Hetken päästä et sitä sänkeä huomaakaan...

• hARJOITUS TEKEE MEST

Laita bepantineä ärtyneisiin kohtiin. helpottaa.
      aja terävällä höylällä. Joka kerta uusi. Tylsä etkee ihon ärsytykset.
      Aja myötäkarvaan, ei vastakarvaan.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5427
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      563
      1983
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      983
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe