Liikkeenharjoittajan tytär, köyhäkö?

Päätellen siitä, että minä jouduin osallistumaan kahden lapsensa tapaamiskuluihin 1500 eurolla...

9

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaako yritit naida

Nytkö nämä sitten ei olekaan lapsiasi?

Ei sellaista lakia olekaan joka velvoittaa vanhemmat rahoittamaan täysi-ikäisen aikuisen ihmisen kulut.

• hehehehhheeeee
      • Välttikatu

Saat osallistua OMIEN lapsiesi elatukseen. Sen onneksi lakikin määrää. Muutenhan sulla ei olisi mitään rajaa. Juoksisit sepalus auki kukasta kukkaan ja aina kehto heiluisi.. Tuo maksaminen ehkä hieman rauhoittaa..

• näik.

Eikö kannattaisi myydä tätä tenavatuubi-ainetta siihen tarkoitettuun pankkiin. Saisivat sitten lapsettomuushoidossakin käviät ehtaa laatu kamaa, joka itää varmasti...

• jooopa joo

olisit vetänyt kätee ei tarvitsisi maksaa huviveroa

• Tero Lahest

MagnusVonLagerbom
      Lähes 100% takuulla olet se "kuuluisa" "Lounli Raider" tai sinnepäin....

• kysyvä lukija

Ihan varmaan nämä tekstisi on luotu ankkakujan hämyisessä yksiössä, keskikaljan ja lenkkimakkaran ryydittämänä. Oletko koskaan suunnitellut meneväsi kunnon töihin, sellaisiin joihin mennään aamusella ja päästää illansuussa pois?
        Eikö sulla koskaan mene roolit sekaisin, kun välillä vehtaa teboilin tyttöjen kanssa ja jo heti kohta jankutat tyttäresi huoltajuuskiistasta ja kultaseppäsuvun vaikutusta omaan hyvinvointiiisi. Onko jompikumpi roolihahmo edes lähellä omaa elämäntilannettasi, vai onko kaikki alusta loppuun saakka tuulesta temmattua hölynpölyä?

• Kukolan sälli
        kysyvä lukija kirjoitti:

Ihan varmaan nämä tekstisi on luotu ankkakujan hämyisessä yksiössä, keskikaljan ja lenkkimakkaran ryydittämänä. Oletko koskaan suunnitellut meneväsi kunnon töihin, sellaisiin joihin mennään aamusella ja päästää illansuussa pois?
        Eikö sulla koskaan mene roolit sekaisin, kun välillä vehtaa teboilin tyttöjen kanssa ja jo heti kohta jankutat tyttäresi huoltajuuskiistasta ja kultaseppäsuvun vaikutusta omaan hyvinvointiiisi. Onko jompikumpi roolihahmo edes lähellä omaa elämäntilannettasi, vai onko kaikki alusta loppuun saakka tuulesta temmattua hölynpölyä?

Onkohan kukaan koskaan miettinyt miten paljon hän on kuluttanut aikaansa kirjoittelemalla noita päättömiä väittämiä ja kanteluita? Ei sillä ainakaan rikastu ja voi olla, että sitä ei enää osaa lopettaa, vaikka joskus haluaisikin. Muttei näemmä halua.

• hoihoihoiiiiiiiiii

Tuolla Satakunnan palstalla kehutaan tätä ns. nuorikkoa niin maan perusteellisesti.
      Käykäähän vilkaisemassa mielenkiinnosta.

Toisaalta, jonkun pitäisi pitää valistuspuhe alkoholin vaaroista sikiön kehitykseen.
      Ko. hlö on useastikin jaellut neuvoja lasten hoidossa, mutta taitaapa olla nyt tapaus että suutarin lapsilla ei ole kenkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe