Jos muutan Ruotsiin ja saan Ruotsin kansalaisuuden, niin mihin asioihin minulla ei kuitenkaan ole oikeutta, vaan ainoastaan syntyperäisillä Ruotsin kansalaisilla?
Ruotsin kansalaisuuden saaneen oikeudet
7
190
Vastaukset
- jeeeppi
oikeudet ovat samat kuin syntyperaisilla ruotsalaisilla
- pokke
Ok. Ajattelin, että onko jotain virkaa, johon voi päästä vain syntyperäinen Ruotsin kansalainen, kun Suomessahan presidenttinä voi olla vain syntyperäinen Suomen kansalainen.
- ellerhyr
täällä on kunkku
ei pressa- pokke
Kyllä kyllä, mutta ajattelin, onko jotain virkaa, johon voidaan valita vain syntyperäinen Ruotsin kansalainen.
- Käytäntö
Teoria ja käytäntö vaihtelee.
Jos oot syntyperäinen ruotsalainen ja et murra yhtään ruotsia, niin saat parempia työpaikkoja ja helpomman tien huipulle.
Näinhän ei pitäisi olla "säännösten" mukaan, mutta käytännössä on näin.
Jos oot Ruotsin kansalainen, niin saat myös liikkua tietyillä sotilaallisilla paikoilla, missä ulkomaalaiset ei saa.- jopafinnepää
Toi sotilasjuttu on veks jo kauan sitten
Jo ennen kuin laittoivat armeijan roskiin.
- lyyliluu
toi nyt meni hiukka Asian vieresta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615