Onko ko. toiminto nyt siis kokonaan poistettu? Rasittavan paljon mainospostia jolle ei voi mitään. Kaikissa mainosposteissa ei ole edes sitä linkkiä josta kirjeen voi perua. Ja erityisesti rahapelimainoksissa jos sellainen on niin pian tulee kirje uudelta "Terolta".
Mistä tämä johtuu? Suomi24:lla on diili markkinoijien kanssa?
Todella ärsyttävää. Taidanpa lopettaa koko käytön. Muutenkaan uudistuksessa ei ole mitään hyvää. Yleensä sentään jotain on.
Mihin parannuksiin uudistuksella on tähdätty? Tahtoisin ihan oikeasti tietää. En keksi yhtään parannusta itse vaikka kuinka olen miettinyt asiaa.
"Torju tämän lähettäjän viestit" jne.
1
79
Vastaukset
- Minusta noin
"Torju tämän lähettäjän viestit" ei ollut kovin hyvä. Nuo mainostajat ovat keksineet laittaa joka kerta mainokseensa uuden lähettäjän. Palvelin pysyy samana eli pitäisi palvelintasolla saada torjunta tai jos on tarkemmin kirjoitettu lähettäjäkin, niin se. Ja myös siten, että jos otsikko sisältää tekstin xxx.
Oikein turvallinen posti olisi sellainen, että se päästää läpi ainoastaan erikseen sallitut lähettäjät. Silloin roskapostin määrä olisi nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927