eli en oo koskaa pelannu näit uudempii laroi ja nyt päätin sitten ostaa ton anniversaryn pleikkari kakkoselle. alotin harjottelemaan tuolla manorissa mutta en ihan ymmärrä tuota tallennussyysteemiä. sain tallennettua pelin mutta sitten olisin halunut ladata siitä kohtaa sen mutta missään ei ollut vaihtoehtoa "load game" ja lisäksi ton "save" osion mukaan tuol ois vaan yks tallennuspaikka jonka päälle olen nyt joutunut tallentelemaan.... oon niin tottunut latailemaan pelin uudestaan aina esim. jos putoan niin ei tarvitse kiivetä uudelleen mutta nyt näyttää pahasti siltä ettei tämä onnistu? mutta en saa siis ladattua peliä tai tallennettua useampaan kohtaan. ohjekirjassa lukee että pelin saisi jotenkin ladattua... mikä mättää?
tomb raider anniversary loading
trfani
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398