Viikon kohokohdat tiivistettynä; Takautuvia eläkkeitä 335e ja sentit päälle, siis raha jota en edes tiennyt saavani!! Jussin ruokabudjetti 4 hengelle oli jotain 40e tai oikeestaan koko viikon, sis vaipat pienimmälle. Mutta nyt sain ostettua savulohta, kanarinta filettä, grilli herkkusieniä joihin auraa, uusia pottuja, salaattitarpeet, mehua ja limua, vähän sipsejä ja karkkia. Lisäksi saatiin ilmaiseksi muovipussillinen tuoreita leipiä sekä juustomakkaraa. Itse en makkaraa syö mutta puoliso syö joten nappi homma tämä viikko!!! Lisäksi netissä myynnissä tavaraa jota olen joko saanut tai sitten ostanut halvalla ja niistäkin tulee kymppi - kaks noin viikossa..
Vähän työtähän siinä on kuvailla tavarat ja laittaa ilmoituksia ja joka päivä pitää muistaa katsoa s-postit mutta saahan siitäkin sitten jonkun pienen rahallisen hyödyn!!
Mukavaa ja rauhallista jussia vaan kaikille kanssa-köyhille, älkää vaipuko epätoivoon vaan reilusti vaan yrittämään kaikkea mahdollista että saa edes joskus helpotusta köyhyyteen (:
Sisukkaasti vaan eteenpäin
Seuraavaksi odotan ensi kuussa tapahtuvaa kesälomareissua koto-Suomessa siis vain, johon olen säästänyt jo jonkin aikaa, mm. näistä pienistä tuloista sekä rahoista joita olen saanut tavaroita myymällä.
Ja jospa ne ilmatkin hieman vielä lämpenisi tästä (:
Viikon kohokohdat :)
hyvä fiilis!!
2
90
Vastaukset
Minusta oli hauskaa paistaa joulutorttuja juhannuksena. Kaveri tyhjensi pakastintaan ja hän antoi leipää, pakastekasviksia, mutapiirakan (mudcake) ja paistovalmmita joulutorttuja.
- kärpäset
Kesä on hyvää aikaa , kun on köyhälläkin ystäviä. Sur sur..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450