Olen saannut mahdollisuuden että voisin lähteä Espanjaan töihin, mutta se mikä askaruttaa on lasten koulutus. Eli on 4, 10 ja 13 vuotiaat. Heillä ei kellään ole minkään näköistä espanjan kielen taitoa eli koulu pitäisi käydä suomeksi. Katsoin että Fuengirolassa on yksityinen suomalainen koulu mutta myös niiden llukukausi maksut oli ihan huikeita. Joten kysymykseni onkin seuraava, miten tuo etäopiskelu toimii käytännössä, voiko peruskoulua käydä esim vuoden sillä ja sitten kun on kieli opittu, senhön oppii äkkiä kun sitä koko ajan kuuntelee, niin siitä sitten jatkaa espanjankielisessä koulussa? Entä päivähoito, tuota nuorimmaista ajatellen? Toimiiko Fuengirolassa suomenkielistä päiväkotia, vai onko siellä esim mahdollisuutta ottaa joku hoitotäti päivisin hoitamaan lapsia, myös isompia koska vieras maa ja paikka?
Toinen juttu on lemmikit. Niitä meillä on useampia eri lajia, saako myös lemmikit muuttaa mukana vai joudummeko luopumaan heistä?
Jos jollakin olisi näihin vastaukset niin olisin todella kiitollinen, näihin haluan kuitenkin vahvistuksen ennen päätöstäni että lähdemmekö =)
Muutto Espanjaan?
Päätöksen vaikeus
0
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667