Olen huomannut että jotkin "trollit" tai muuten "vaikeat" kommentointi kumppanit plussaavat itseään kokoajan. Esimerkiksi abortti-palstalla tavalliset ja asialliset kommentit jäävät näiden yliplussattujen kommenttien varjoon, joissä enemmän haukutaan ihmisiä kuin autetaan. Minulla oli ennen tapana lukea moniviestisestä ketjusta ne jossa oli plussia eniten, mutta nyt siihenkään ei voi luottaa. Näin olen siitä on minusta tullut myös eräs häiriköimisen muoto.
Miinustamisen poisto ei toimi
3
105
Vastaukset
- imnngg
Totta.
Eräillä palstoilla häiriköt käyttävät jotain miinuskikkaa, ja miinustavat asialliset viestit satoja kertoja, vaikka lukijoita olisi muutama kymmenen, ja vastaavasti sikailut saavat satoja plussia. - kaikki pois
Joutaisi poistaa sen plussankin, ei ole oikein poistaa vaan miinus. Miksi ei kokeiltu poistaa vaikka sitä plussaa ?
- 90dshik
Miinukset takaisin. Joka viestissä pitää näkyä erikseen miinukset ja plussat.
Kaikkein tärkeimpänä S24 voisi kuitenkin korjata plussauksessa/miinustuksessa käytetyt skriptit ja yleensäkin käyttäjäsyötteiden tarkitukset - jotkut kun ovat keksineet miten äänestuloksia voi manipuloida.
Jos korjausta ei saada aikaiseksi on parempi poistaa myös plussat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804