Sattumaako?

pelkele

Yllättävän moni pitkissä parisuhteissa ( postauksiensa mukaan ainakin) suomalaisen naisen kanssa eläneistä ja erotessa satojatuhansia euroja muijallensa antaneet miehenkuvatukset pyörivät jollain suomi24 matkailuosiossa todistelemassa tuntemattomille ihmisille, kuinka hienosti menee thaikun kanssa???

Siis, tuleeko kaikki varakkaammat tänne anonyymeinä huutelemaan pitkistä eroon päättyneistä suhteistaan ja mitä muija sai osituksessa?? Ei sunkaan?

Itse veikkaan, että suurimmalla osalla näistä pitkiä suhteitaan mainostavista kolleista ei ole ollut edes tyttöystävää, ennen ensimmäistä Thaimaan lomaa..

Vai meneekö suomalainen suoraselkäinen mies niin sekaisin kun suomalainen nainen hänet heivaa, että tilaa heti pattayan matkan ja sen loputtua imeskelee kotonaan mielialalääkkeitä ja kirjoittelee katkerana jossain foorumeilla entisestä lihavasta ja nalkuttavasta suomalaisesta ex- vaimostaan??

25

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellinen mies

Amalia jälleen päässyt kunnolla vauhtiin!
      Monihan meistä Suomalaisista miehistä on ihanan Thaivaimon saanut ja kehtaamme siitä kyllä kertoa täällä palstoillakin. Läheskään kaikki meistä eivät ole eronneita, vaan kyllä meitä poikamiehenäkin vaimon Thaimaasta löytäneitä on. Minunkin kaveripiirissäni useitakin. Enpähän tullut Suomineidon heivaamaksi, aivan vapaaehtoisesti olen aikoinaan lopettanut suhteen kanssaan, eikä ole kaduttanut.
      Nyt jokunen vuosi myöhemmin tapasin hänet sattumoisin kaupungilla ja melkoinen valas oli tullutkin, aivan puistatti katsella häntä. Kovasti oli kiinnostunut avioitumisestani ja perhe-elämästäni, enpähän uteliaalle viitsinyt onneani mainostaa.
      Tiedän kyllä useampiakin, puolet omaisuudestaan menettäneitä miehiä, jotka ovat onnellisesti avioituneet Thaivaimonsa kanssa, eivätkä ole katuneet, hieman naureskellen kertovat entisistä puolisoistaan ja heidän nykyisestä ulkonäöstään, he joille on lapsia siunaantunut Suomi avioliitostaan, kyllä pitävät edelleenkin lapsiinsa hyvää yhteyttä ja auttavatkin tarpeen vaatiessa.

Aloittaja saa puolestani pitää ahdasmieliset ajatuksensa ja kirjoitella, mitä haluaa, eipähän se onneani vähennä.

• pikku Lauri

Vai että kehtaatte kertoa siittä täällä palstoillakin??? Itse luulin, että koette sen velvollisuudeksenne. Ja mitäpä sitä ( olematonta) onneaan uteliaalle ex- muijalleen mainostelee. Menee kotiin ja alkaa huutaa sitä samaa onneaan täällä palstoilla, ja tietenkin anonyymisti anonyymeille. Hämmentävää, todella hämmentävää?

• shaka boom

Tämähän on tämä mukava kaveri joka tietää kavereidensa elämistä kaiken, vai onko näillä yksinäisillä miehillä joku paikka mihin ne kerta viikossa kokoontuvat purkamaan eroahdistustaan, ja juttelemaan kuin mies miehelle. Mitä ovat eron jälkeen lapsilleen ostaneet ja montako tekstiviestiä lähettäneet?? Jo nyt on pirun kirjavaa sakkia, nämä eronneet ja thaikuista elämänsä naisen pikkurahalla ostaneet velikullat??

• R........STI

Jos esim.Aasiassa ja muuallakin kehitysmaissa matkaillessa pitää korvat,silmät&mielen auki niin ymmärtää (tai pitäisi) että rahalla on ainoastaan merkitystä. Sitä nyt voi jokainen huoran maailmalta tuonut miettiä että lähtikö tämä baari,parturi,hotelli tai joku muu alemman sossu luokan ns.tyttö rakkaudesta vaiko rahasta matkaan.
        Seuraavan kerran kun käytte anopilla ja istutte lattialla syömässä hiekka/bambu niin miettikää miksi "tyttö" lähti matkaanne?
        Teitte kyllä hyvän teon kun koko kylä ei laita sitä vaimoanne enää,koukkuun joskus kun isillä oli vähän rahasta tiukkaa.
        Ainoa haitta tässä vaan on että Suomen veronmaksajat kärsivät näistä hylätyistä ihmis raunioista.
        En kiistä ettenkö olisi itsekkin näihin em.ammatin harjoittajiin sortunut,mutta en sentään rakastunut.
        Moniko muuten ostaisi auton joka on ollut vuokrattavana? Penkki nähnyt persettä enempi kun taksin taka istuin vaikka kori olis hieno,mutta kuskeja on riittänyt.
        Hyvät kesät kaikille jotka ei rakasta luusereita

• puzle
        R........STI kirjoitti:

Jos esim.Aasiassa ja muuallakin kehitysmaissa matkaillessa pitää korvat,silmät&mielen auki niin ymmärtää (tai pitäisi) että rahalla on ainoastaan merkitystä. Sitä nyt voi jokainen huoran maailmalta tuonut miettiä että lähtikö tämä baari,parturi,hotelli tai joku muu alemman sossu luokan ns.tyttö rakkaudesta vaiko rahasta matkaan.
        Seuraavan kerran kun käytte anopilla ja istutte lattialla syömässä hiekka/bambu niin miettikää miksi "tyttö" lähti matkaanne?
        Teitte kyllä hyvän teon kun koko kylä ei laita sitä vaimoanne enää,koukkuun joskus kun isillä oli vähän rahasta tiukkaa.
        Ainoa haitta tässä vaan on että Suomen veronmaksajat kärsivät näistä hylätyistä ihmis raunioista.
        En kiistä ettenkö olisi itsekkin näihin em.ammatin harjoittajiin sortunut,mutta en sentään rakastunut.
        Moniko muuten ostaisi auton joka on ollut vuokrattavana? Penkki nähnyt persettä enempi kun taksin taka istuin vaikka kori olis hieno,mutta kuskeja on riittänyt.

Täsmä tietoa, ja viisaan miehen lääketokkuraista sopertamista samaan aikaan.
        Paljonko pieni tuloisten palkka nousi? paljonko pitkäaikais sairaiden olot parani?
        Nokia tahkosi koko suomelle 10vuotta rahaa, mitä jäi pahan päivän varalle?? Muutama upporikas ihminen!! Nokia buumin loputtua joudutaan samantien leikkaamaan ja huonontamaan kaikkia muita paitsi valtiojohtoisten johtajien palkkoja.

Suomessahan ei ole eurooppalaisia elintasopakolaisia. Eu:sta ihmiset tulevat tänne siksi kun täällä on töitä ja hyvät palkat??? Kuka vittu tällästä paskaa tonne ulkomaille syöttää?? tulee ihan joku neuvostoliitto mieleen.. Maailman paras sosiaaliturva maailman paras koulutus järjestelmä. Maailman paras korruptoitunut poliisi, Pohjoismaiden eniten EU:n ihmisoikeus tuomioistuimen langettavia päätöksiä. Eniten itsemurhia ja masennuslääkkeitä syödään väkimäärään nähden maailman huipputasolla. Olet syystäkin mikä olet. Itse en haluaisi muita kansoja tähän kemiallisesti onnelliseen kansaan sekoittaa

• ritku forrester
        R........STI kirjoitti:

eli jos varakas mies ottaa köyhän naisen, nainen on huono. sen käsityksen ainakin tästä sinun kirjoituksesta saa. vai koskeeko se vaan ulkolaisiin. vaikka itse oletkin huolaaja junkkari. ei se tarkoita ,että jokainen meistä on. itse tosin olen köyhempi kuin vaimoni,mutta sehän on vaan suomi ex vaimon vika. oli oleko minä nyt se huola, kun vaimoni on minua reilusti rikkaampi. älä ala kaikkia aasialaisia haukkumaan oman tyhmyytesi takia.

• hannu121

tyhmä aloitus. yleensä erossa jaetaan omaisuus. puolet suomalaisista eroaa. ne joille ei ole jäänyt mitään eivät thaimaahan matkustele. ne jotka ovat vielä yhdessä eivät tietystikään naimisiin mene. harva on niin viisas,että on onnistunut väistämään suomalaiset kokonaan.

• pikku Lauri

Mitähän tossa hannun postauksessa oikein luki??

• pikku Lauri

Hannulle vielä tiedoksi 23.06.2008 thaimaalainen nainen pääsi virallisesti suomalaisen ritarinsa siivelle. Nyt ollaan. ei mitenkään erikoisen onnellisesti, mutta normaalisti ratsastettu yhdessä kohti auringonlaskua, tasan 6 vuotta. Joten tiedän mistä puhun.

• ...........

Avioliitto instituutiona on vanhentunut käsite. Turvaahan se ei anna kuin köyhemmälle osapuolelle. Tehkää rahamiehet avioehtopaperit niin rahojanne eivät suomivalaat vie.

• maseratissa mentiin

Köyhempi osapuoli tuota turvaa kai enemmän tarviikin?? Vaikka avioliitto on vanhentunut käsite. Miksi moni edelleenkin haluaa mennä itseään köyhemmän thaimaalaisen naisen kanssa naimisiin?

• mitä?
        maseratissa mentiin kirjoitti:

Köyhempi osapuoli tuota turvaa kai enemmän tarviikin?? Vaikka avioliitto on vanhentunut käsite. Miksi moni edelleenkin haluaa mennä itseään köyhemmän thaimaalaisen naisen kanssa naimisiin?

Minun kohdalleni ei ole itseäni rikkaampaa naista vastaan tullut. Yksi ikivanha miljonääri mummeli lapista oli aikoinaan kiinnostunut minusta mutta minä en hänestä. Sittemmin hän nai persaukisen vessapaperikauppiaan.

Jos pitäisi itseäni varakkaampi muija etsiä sen takia vain että hän on itseäni varakkaampi niin se kuulostaa tosi oudolta jo lähtökohtaisesti.

En tykkää uranaisista lainkaan ja inhoan akateemisia paskantärkeitä tyhjäpäitä. Haluan tavallisen naisen jolle raha eikä ura ole itseisarvo.

• survival dick
        mitä? kirjoitti:

Minun kohdalleni ei ole itseäni rikkaampaa naista vastaan tullut. Yksi ikivanha miljonääri mummeli lapista oli aikoinaan kiinnostunut minusta mutta minä en hänestä. Sittemmin hän nai persaukisen vessapaperikauppiaan.

Jos pitäisi itseäni varakkaampi muija etsiä sen takia vain että hän on itseäni varakkaampi niin se kuulostaa tosi oudolta jo lähtökohtaisesti.

En tykkää uranaisista lainkaan ja inhoan akateemisia paskantärkeitä tyhjäpäitä. Haluan tavallisen naisen jolle raha eikä ura ole itseisarvo.

Joo, sama homma meikäläisellä. Se on aika vaikea ainakin täältä suomesta löytää itseäni rikkaampia ihmisiä yleensäkkään. Ja jos itse vielä heikkoa itsetuntoani haluaisin nostattaa, niin kertoisin, että maailmaa on tullut kierrettyä vähän joka puolella. Missään en ole vielä näillä vehkeilläni väljään torttuun törmännyt... Ja nyt kiireesti peukuttamaan omaa kommenttiani.

• pikku 2
        mitä? kirjoitti:

Mitenkäs se baaritytön ura? opas, cachier, mama ? Jonkinlainen uraputki se on tuokin?
        Varakkaamman muijan etsiminen on mielestäsi outoa. Ymmärrän sinua, koska hyvännäköisen varakkaamman saaminen on sinulle jo mahdottoman outoa.

• Niin totta

Oikein oivallettu !

• PaksuposkiAmalia

Koitappa nyt Amalia muistella miksi ukkosi heivasi sinut!! Töihin et suostunut menemään, vaan valitsit sohvan, television ja sipsit. Lapsiakaan et suostunut hoitamaan, vaan miehesi piti työn ohella hoitaa myös ne. Alkoholia ja tupakkaa kului joka viikko isoja määriä.
      Vihdoin miehelläsi tuli mitta täyteen ja otti eron sinusta. Ex miehesi löysi kauniin ja hoikan thainaisen ja meni naimisiin tämän kanssa, ex miehesi sai myös lapset hoitoonsa, koska sinähän olit jo alkoholisti.
      Nämä toistuvat thaimaalaisten naisten ja thaimaassa kävijöiden herjaamiset, ei tuo miestäsi takaisin, ex miehesi on vihdoin onnellinen kauniin ja hoikan thaivaimonsa kanssa. Sitä samaa ei voi sanoa sinusta. Olisiko jo aika vaihtaa lääkitystä, jospa se katkeruutesi vaikka katoaisi uusilla lääkkeillä.

• Näitähän nää on

Toi alku toimii yllättävän hyvin myös suureen osaan Pattayalla majailevista ahkerista ja tunnollisista suomalaisista miehistä, kun asiaa niiltä nuorilta hoikilta kaunottarilta kyselin.

• Jakomäen ruusu

Nykyisinhän Sika-Amalia pitää "konttoria" Jakomäen lähiöräkälässä. Puliukot tuopin tarjottuaan saavat Amalialta poskihoidon räkälän vessassa. Amalialla onkin suu muodostunut oivaksi ko. toimenpiteeseen, hampaat eivät ole olleet enää vuosiin jarruna poskihoidolle. Afrikasta tulleet turvapaikanhakijat ovat suurin asiakasryhmä Amalialla, näinollen Amalia toivoo yhteiskunnan panostavan verorahoja yhä enemmin Afrikasta tulleisiin pakolaisiin..

• veikkola rules
        Jakomäen ruusu kirjoitti:

Nykyisinhän Sika-Amalia pitää "konttoria" Jakomäen lähiöräkälässä. Puliukot tuopin tarjottuaan saavat Amalialta poskihoidon räkälän vessassa. Amalialla onkin suu muodostunut oivaksi ko. toimenpiteeseen, hampaat eivät ole olleet enää vuosiin jarruna poskihoidolle. Afrikasta tulleet turvapaikanhakijat ovat suurin asiakasryhmä Amalialla, näinollen Amalia toivoo yhteiskunnan panostavan verorahoja yhä enemmin Afrikasta tulleisiin pakolaisiin..

Ei tarvi sunkaan enää säästellä patilan matkoihin kun saat samaan hintaan poskihoidon siinä ihan naapurissa

• vakka ja kansi

Lopettakaa nyt jo noi naurettavat lässytykset suomalaisista naisista. Hävettää ihan teidän puolesta kun pitää joka ikinen päivä itkeä sitä samaa. Enempikin vaikuttaa niin että, joko tämä sama kaveri, tai sitten useampi, on erittäin katkeroitunut kun ero on tullut suomessa. Nyt sitä sitten itketään ja haukutaan kun muija heivas äijän pellolle. Ei noi joka päiväiset itkuvirret tee muuta kuin teistä pellejä.
      Ette sitä näköjään itse huomaa mutta selvää katkeruutta leijailee ilmassa.
      Ja jos joku valittaa että oma muija (valas,ryhävalas) ei muuta tehnyt kuin makas ja juopotteli niin se kyllä kertoo kirjoittajasta jo ihan tarpeeksi. Koska et itse ollut mikään kiiltokuvapoika tai muutenkaan houkutteleva persoona, niin ei sitä muuta saa kuin vertaisensa.
      Joten eiköhän nyt jätkät riitä jo toi itkeminen täällä

• Jotenkin thaimaassa usein on sellainen 70-luvun fiilis. Kansa hiljalleen vaurastuu joka näkyy mm. autoistumisena. Kuitenkin mopolla ajelevat monet aikuisetkin. Luokkataistelu on arkipäivää ja herrat ja duunarit erottaa usein helposti toisistaan. Arkielo on perhekeskeistä, jossa molemmat arvostavat toisiaan. Tosin ulkopuolisille sitä ei mieluusti näytetä. Erot ovat melko harvinaisia. Uraputki lähes tuntematon käsite, etenkin rahvaan joukossa. Joka taloudessa alkaa olemaan telkkari, josta seurataan kotimaista saippuasarjaa, joka on kovasti ylinäyteltyä. Duunariperheen vesoista tulee duunareja, ja johtajien lapsista johtajia. Naiset hoitavat lapset, ja perheen äiti hoitaa usein talouden. * Monet lähettävät rahaa kotiinsa juuri äidilleen, miksei isälleen?* Perheen isät ottavat rankan työviikon pääätteeksi reilusti alkoholia, samanmoisten kaveriensa kanssa. Lapset saavat tarvittaessa piiskaa. Ei näytä kovasti traumoja saavan, vaan ovat onnellisemman tuntuisia kuin länsitenavat. Talkoohenkeä löytyy niin naapureille kuin sukulaisillekin. Vieraita voi putkahtaa kutsumatta, ja ovat tervetulleita. Päivittäistavarakaupat ovat pieniä ja lähellä kotia ja niitä on useita.

Ihmiset Thaimaassa vaikuttavat onnellisimmilta kuin me yltäkylläisyydessä elävät länsimaalaiset. Tottakai he kadehtivat meitä jotka voimme matkustaa maailman *toiselle laidalle*. Monet heistä eivät ole thaimaan ulkopuolella käyneetkään. Itse kuitenkin mietin usein, heidän seurassaan isolla porukalla iltaa viettäessäni. Onkohan meiltä länsimaalaisilta kiireessämme, jotakin tärkeää unohtunut vuosien saatossa?
      Siinä voi olla osasyy miksi se maa ja kansa tuntuu niin thaivaalliselta, monien mielestä.

Toki se 70lukulaisuus näkyy myös negatiivisena mm. roskaamisena.

Valaista tuli mieleeni kun aloitin tutustumisen thai kulttuuriin ja kieleen. Ihmettelin että miksi thai-kielessä on erikseen sana (book) jonka suomennos oli *kertoa valaista*? Onko thaimaassa muka niin paljon valaita? Asiaa pohdittuani oivalsin sanojen välissä olevan pilkun. eli synonyymejä :)

• että silleen

ei niillä miljoonaosituksia tehneillä oikeasti ole ollut kun oma käsi ja Pattayalla pari huoraa silloin kun työttömyyskorvauksesta on saanut matkarahat kasaan.

• 123456789

Pattayan tumputtajat........

• 123456789

voi p erse unohdin peukuttaa........
      Pattayan TUMPUTTAJAT........

• Aasia fani

Lokakuussa alkaa taas puolen vuoden reissu aasiaan. 6 viikkoa Pattayalla uudenvuoden tienoilla. Aloitan kuitenkin erään naisen vuoksi pohjoisesta ja sieltä eteläthaimaan kautta Vietnamiin ja sitten jouluksi pattikselle. Pattiksen jälkeen ekaa kertaa parille saarelle jossa en oo vielä käynyt.

Loppureissun trekkailen luonnonpuistoissa, käyn kavereita moikkailemassa, sukeltelen ja urheilen. Filippiineistä oon kuullut niin paljjon hyvää että ehkä käyn pari viikkoa sielläkin parissa suositellussa kohteessa.

Otan kunnon kameran mukaan ja teen sellaisen monituntisen dokkarin reissustani. Laitan sitten keväällä jakeluun.

PS trollit, -pattiksellakaan ei tarvi tumputtaa jos ei ite halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe