En valitettavasti jaksa enää tuhlata elämääni sinuun tai sinun elämäsi vanhoihin koukeroihin! Vanhoja et paikkaa ja uudet hyvät hienot asiat saat solmuun! Valitan että en voi auttaa enää! Rakastan sinua nyt ja aina... Mutta... Kaikkea hyvää sinulle! Tämä JOUTSENLAULU ei toteutunut! Valitettavasti......
eiköhän se ollut nyt tässä!!
ElämäniSankari
3
617
Vastaukset
- elämäniisankarii
Nyt Se hermo vaan loppui! En elä enää näin paljon yksin! Otan uudet jolla aikaa myös minulle.
Mä olisin järjestänyt aikaa. Jos olisit malttanut odottaa. En ymmärtänyt kuinka tärkeä olit. Elämäni nainen. Elämäni rakkaus. Odotan vaikka kuinka monta elämää että saan sinut taas.
- sorbus5
Jatka lutka matkaa, aivan sinne auringonlaskuun saakka. Kukaan ei kaipaa yhtä päihdeongelmaista omaan asuntoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595