Moikka ! Oon -97 syntynyt voimistelija helsingistä ja harrastan siis 4-5 x viikossa n 3 1/2 h kerrallaan . Olen aika laiha ja sillee (46/165) ja mun peruskulutus on jotain 1200 hiukan päälle. Mua pelottaa et jos alan syömään yhtää mitään herkkuja tai mitään enemmän alan lihota... Mutta ku saisin saada kyl vähä niinku rasvaa just rintoihin ja silleen ja menkatkaa ei oo alkanu :/ mutku en haluu lihota ni siks lasken kaloreita ja muuta, saisinko syödä joku 1700 päivässä lihomatta jos on treenit ?:/
voimistelija
6
226
Vastaukset
- 13+13
Saisit syödä 1900-2000 kcal koska treenit.
- oikeestijoo
Saisit syödä 2300-2500 kcal koska treenit ja ikä.
- Kiitosjostotta
Oikeesti saisin syödä siis ainakin 1800 lihomatta ??? Jos tämä on totta niin wau ! Koska olen mielestäni juuri sopiva nyt ja ihmiset on huomautellu vähän kun laihduin muutaman kilon niin ei sais laihtua lisääkään, mutta tässä painossa pakko pysyä:)
- ptjaoc
Kiitosjostotta kirjoitti:
Oikeesti saisin syödä siis ainakin 1800 lihomatta ??? Jos tämä on totta niin wau ! Koska olen mielestäni juuri sopiva nyt ja ihmiset on huomautellu vähän kun laihduin muutaman kilon niin ei sais laihtua lisääkään, mutta tässä painossa pakko pysyä:)
Oikeasti saisit syödä sen yli 2000 kaloria lihomatta. 1800 kaloria on jo liian vähän
- helppii
ptjaoc kirjoitti:
Oikeasti saisit syödä sen yli 2000 kaloria lihomatta. 1800 kaloria on jo liian vähän
Joo. Laskin sun treenipäivän keskikulutuksen, ja se on niinä päivinä yli 2500!!
Nyt ruokaa masuun, että jaksat treenata kunnolla ja keskittyä harrastukseesi! Ja elämääsi muutenkin.. ;)
- Anonyymi
Olen 50kg/164 eli paljon minulla kaloreiden kulutus olisi ruokaan sopivaa. Treenit n. 2.5h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804