jos sellainen ihme kävisi, että persut pääsisivät hallitukseen niin mitkä olisivat mieluisimmat hallituskumppanit?
persujen mieluisimmat hallituskumppanit
8
103
Vastaukset
- Hatut ja myssyt
Homot ja lesbot
- perussuomalainen.
olemme kokoomuksen ja kristillisten linjoilla. myös keskusta kävisi mutta ei muut puolueet
- duunari .
persut eivät ole köyhän kansan asialla vaan pääoman asialla. näkeehän sen persujen hallituskumppaneistakin
- tosi persu
me vaadimme että seuraavassa hallituksessa on myös sankkireikä mimisteri ja se on meidän persujen ainoa ministerin salkku
- linja pitää?
Mitähän ulkomailla ajateltaisiin, jos persuministeri höpöttäisi vain koko ajan homoista ja sankkireistä??
- Ei onnistu?
Kristilliset. Mutta enpä tiedä tulisivatko noidenkaan kanssa toimeen.
- no mutta kysyjä
käytä vaan rohkeasti kysyjä nimimerkkiä, älä piiloudu ruuttamopo-persu nimimerkin taakse. PS. perversiosi ei muita kiinnosta:))
- Sarvikuono ps
Hutut ja hötöt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329