Moi.. Eli ajattelin leikata nyt ennen kun kesäloma loppuu niin ananaksen, en ole vielä varma kuitenkaan... Onko se teiän mielestä liian massa? Tai kulunut? Tykkääkö tytöt enää? :D
Tätä mun nykystä rasvalettiä en kyllä varmasti pidä.. Oisko jotain muuta mallia? ehdotuksia?
Ananas - kulunut? Muita ideoita? Lue!
27
448
Vastaukset
- Tyttö13v
On ananas ehkä vähän kulunutkin jo, mutta ite en siitä kauheesti ole tykännyt missään vaiheessa. Pyydä vaikka parturia suosittelemaan sulle jotain malleja?
- agssagsdags
miksi kaikki sanoo Hitler-Jugend kampausta joksikin ''ananakseksi'' tai ''mäkkelmoor-tukaksi'' ? (aika jännä miten etenkin euroopassa suosittu 1940-luvun nuorten miesten hiustyyli on tullut taas muotiin, ja kyllä toisen maailmansodan aikaisessa saksassakin oli tämä tyyli yleinen ja suosittu). Leikkaa pompadour, tai älä jos olet joku swagfagyolojonne.
- Kukkahattutäti
NO EIHÄÄN SE NY TÄMMÖNNEEN SOVII ETTÄ OIKEEN NATSIKSMPAUKSESSA MENNÄÄN TUOL KYLILLÄ TÄYTYY VARMAAN TEHÄ LAKIALOOTE ANAKSEEN KIELTÄMISEEKS SUAMESSAA.
- jkhui
Kukkahattutäti kirjoitti:
NO EIHÄÄN SE NY TÄMMÖNNEEN SOVII ETTÄ OIKEEN NATSIKSMPAUKSESSA MENNÄÄN TUOL KYLILLÄ TÄYTYY VARMAAN TEHÄ LAKIALOOTE ANAKSEEN KIELTÄMISEEKS SUAMESSAA.
mistä vitun utsjoesta te porukka tuutte siis mitä vittua??
- iuahsdiuhasd
elvis presley tukka
- EmoGirl15
En tiiä onko kulunu mut ite en tykkää ku oon tälläi outo joka rakastaa emo poikia
- Henxelit<3
Samaa mieltä.
- tyttö 13v
Mä tykkään jos pojille on ananas ♡♡♡♡♡
- Heviletti
Puoliselkään asti pitkä heviletti.
Olen tosissani.- muijahansiisolen
mä rakastan!*_*
- azyzz
http://i463.photobucket.com/albums/qq351/adrock177/zyzz/1272125708460.jpg itsellä tämän tyylinen, leikkaan hiukseni ite. Eri pituuksia eri kohista antaa semmosen sotkusen effektin ja sitte suoristusrauta hiusvaha hairspray= fucking sexy
- Trollhättan
Et vittu oo tosissas jos toi sun mielestä on seksikäs.
- azyzz
Trollhättan kirjoitti:
Et vittu oo tosissas jos toi sun mielestä on seksikäs.
Oon aivan vitun tosissani, ei ainakaan kukaan valittanut :D
- hgyugi
ei oo ketään valittamas mutsis hylkäs sut ja faija vaihto nimee ja muutti kzakstaniin koska ei kestäny ja kavereita et oo nähny vuosiin ku ne keksii tekosyitä.
- IhmeMönkiä
www.stylespectro.com/wp-content/uploads/2013/11/Cool-Hairstyles-for-Men-2013-04.jpg noi ,_, panisin heti
- 4+13
Mulla on tollaset :D
- äläleikkaa
punkkarin tuski on hyvä tulla puhuu mut ananas on liian massa. ees sit matala irokeesi
- Itsenäistä
Leikkaat ihan millaset itse haluat älä mieti turhaan mikä on massaa ja mistä muut pitää tai ylipäätään toisten mielipiteistä.
- YÖKPISKA
ANANAS ON MAILMAN KAMALIN HIUS TYYLI HYI
- xoxoxoxo
Seksikkäimmät hiukset mitä jätkällä voi olla, on n. puoleen niskaan ylettyvät hiukset (ja ne pienellä nutturalla
- xoxoxoxo
Hahah viesti katkes kesken, mutta ylipäätänsä se että jätkällä on hiukset nutturalla/kiinni on jotain niin ♡
- julms
Hyi vittu miten homon näköisiä ananas tyyli tekis mieli vetää turpaan sellaista homoa! ruotsalainent homot pois Suomesta sairastaa se
- 15555
No silli hiukset eikä mitään ananas
- LSD
Jonne ilmiö ananas ei voi muuta sanoa kuin ruma
- hool
Ihan perus lyhyt tukka on hyvä
- hyyyyyiiii
Ananas on homoile hyi
Ite en oo tehny mitää about vuoteen. Hiukset niskaan asti ja otsatukka pääasias pään sivuil kosk muuten tulis silmille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144