Suomi24 uudistuu ja haluamme tietää miten sen pitäisi tapahtua!
Auta meitä rakentamaan parempi Suomi24 vastaamalla kyselyyn »
Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan tuotepalkintoja!
Vaikka klikkaa kohtaa "vastaamalla kyselyyn" niin se ei aukea!
Miksi tämä ei avaudu
3
111
Vastaukset
- Just noin
Jos se aukeis, ois mahis, että saavat omista erinomaisista käsityksistään poikkeavia viisauksia.
- ilmari3
Jouduin vaihtamaan sähköpostiosoitteen luotettavampaan.
Uudistuksen jälkeen ei sähköposti auennut , kehoitti lähettämään salasanan kyseiseen sähköpostiosoitteeseen, jos se on unohtunut. Salasana ei ole unohtunut.
Millä konstin sen salasanan saa , kun sähköposti ei kerran aukea . Suomi24 sähläily
toi minulle taloudellisia menetyksiä ja luottamus meni . - Siis mitä?
"kehoitti lähettämään salasanan kyseiseen sähköpostiosoitteeseen, jos se on unohtunut"
- Kuka kehotti?
- Mihin osoitteeseen?
- Miten unohtuneen voi lähettää?
Jotenkin haiskahtaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804