Miksei vaimo ota suihin?

40 ja neitsyt

Ei olis isosta kiinni, ettei vieraissa tarttis käydä..

Mikähän siinä on niin vaikeeta?
Itse saan kyllä vaimoa nuolla vaikka maailman tappiin, mikä on tietty ihan ookoo ja kivaakin. Mutta ois se kiva saada itsekin suuhoitoa, edes kerran vuoteen.

Eikä kyse ole hygienian puutteesta tms.

Kun vaimo ei ota suihin, käyn vieraissa, tulee pa5ka fiilis.
Jos vaimo ei ota suihin ja en käy vieraissa on pa5ka fiilis.
Mitä siis tehdä..

11

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raffsex

jospa kammoaa spermaa suussa, siihen auttaa makukondomi.

jos taas kyrpäs haisee pahalle tai maistuu, silloin sen voi tehä suihkussa.

aja karvasi pois.

kun hän seuraavan kerran pyytää jotain isompaa palvelusta, tee vaihtokauppa ja tingi suhinotto vastineeksi.

pistä 1000 euroa pöydälle "noi on sun jos otat suihin"

• 40 ja neitsyt

Heh.. tuo 1000 oli hyvä idis..
      " Vaihdatko nuo suihinottoon, vai vienkö muualle.."
      Tosin kokeilen 100€ ensin, kun siihen hintaan sen saa muualtakin. ;-)

Karvat on ollut BJ:n toivossa jo vuosia pois.
      Kyrpää pestään suuseksin toivossa aina kun mahdollista, eli ei ole hygieniasta tai mausta kiinni, ainakaan muiden mielestä.
      Eikä spermasta, kun tuskin vaimo edes tietää mille se maistuu.. ;-)

No, ei kaikkia tietenkään voi pakottaa suihinottoon, mutta silloin pitäisi jotenkin molemminpuolisesti hyväksyä, että jostain se puoliso sen BJ:n hakee.

Mieluummin sen vaimoni kanssa tekisin, mutta kun ei niin ei.
      Jollei se satku sitten jeesaa.

• raffsex

älä tee vaimostas halpaa huoraa, tonni tiskiin ni on ees mahkui ja samaan talouteenhan ne rahat kuiteski jää

• tilda3

Oletko kysynyt siltä miks ei ota? Aika ihme on kyllä jos sä kuitenkin nuolet häntä.
      Mun mielestä suuseksi kuuluu molemmille. Ei ole reilua että vain toinen sitä saa. Ymmärrän senkin että silloin pettää jos ei kotona saa sitä mitä haluaa. Itsekkin tuossa tapauksessa niin tekisin tai no en olis menny naimisiin sellaisen kanssa joka ei suostu nuolemaan.

• 40 ja neitsyt

Toki ollaan puhuttu asiasta..

Vaimon mielestä minun on pyydettävä haluamaani.
      No onhan se ookoo joskus pyytää suihinottoa, mutta ei se oikein tunnu mairittelevalta, että saa aina olla mankumassa suuseksiä, ja jos itse en pyydä, ei vuosiin sitä tapahdu. Eikä välttämättä vaikka pyytäisi.

Jos aina joutuu pyytämään tuollaista asiaa, niin alkaa tuntua, että toista puoliskoa ei liiemmin natsaa antaa puolisolle samaa tunnetta, kun toinen antaa hänelle. Pyytämättä.
      Vaimo ei ole ikinä joutunut pyytämään suuseksiä.
      Mielestäni se kuuluu ikäänkuin seksiin. Pyytämättä.

Ja sehän tässä hauskinta onkin, että suihinotto loppui sinä päivänä, kun kihlasormukseen tuli parasta-ennen päiväys.
      No, ajattelin, että se on väliaikaista, ja sitten siunaantu jo lapsetkin nurkkiin.
      Ei tässä nyt eroa tällasen takia olla raapimassa, hatuttaa vaan.
      Eikä kyllä ihan hirveesti vieraissakaan huvittaisi käydä, kun olisi niinkun tuolla tunnepuolella kivempi, jos vaimo ikäänkun "haluaisi" sen tehdä.

Mutta on se niin kivaa, että pakko sitä jostain on saada. Jos ei kotona, niin muualla, ikävä kyllä.

Eikä se satku tee vaimosta halpaa..Se satku tulee kaiken muun päälle.
      Ei se ihan ilmasta ole naimisissa olla. Kyllä siihen pitäs suuseksi kuulua kaupan hintaan.

• Moikka!
        Kyllä suuseksi on luonnollinen osa seksiä. Sen pitää olla molemminpuolista. Kyllä sulla on oikeus saada suuhoitoa vaimoltasi, kun sinäkin annat sitä hänelle.
        Ajattelen niin, että jos toista rakastaa, suuseksiä saa pyytämättäkin toiselta ja sen pitäs olla luontevaa. Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Suuseksin pitäs olla molemminpuolista ja itsestäänselvää parisuhteessa. Mene vain vieraisiin, jos ei häneltä heru suihinottoa! Ei sinun tarvitse hänelle siitä kertoa. Sulla on oikeus siihen, jos et omalta vaimoltasi suuhoitoa. Minä annan sinulle luvan. Hyvää kesän jatkoa teille! Tsemiä! =)

• vaan mun mielipie

Vaikka sitä suuseksiä oiski nyt nii kiva saaha mut se ei oo todellakaa syy pettämiseen.. pettäminen satuttaa niin pahasti että ei ees ton takia kannata.. eroo vaikka mielummi ja eti sen jälkee nainen joka ottaa suihin mut älä mee pettää :'(

• ikuinen neitsyt

Miksi se ei olisi syy "pettämiseen"?

Erosta kärsii koko perhe, lapsia, vaimoa ja miestä myöten.
      Nyt suhteessa kärsii mies ja on jo vuosia kärsinyt.
      Mutta mies ei halua erota, eikä hajottaa perhettä.

Mikä siitä "pettämisestä" tekee niin pahan asian, jos asiat on muuten kunnossa?
      Onko se pahempi, kun pitää mies ilman suuseksiä / seksiä?
      Miksi on oikeus pihdata luonnollista asiaa sen vuoksi, että ollaan parisuhteessa?

Jos ihan realistisesti ajatellaan:
      Joku syy on naisella, että sitä ei nappaa ottaa suihin (ainakaan mieheltään).
      Mies rakastaa suihinottoa, mutta ei saa sitä vaimolta.
      Kannattaako miehen tämän vuoksi hajottaa koko perhe, ja hankkia uusi nainen, joka sitten taas pihtaa, vai käydä kenenkään tietämättä muualla satunnaisesti?
      Vaimo ei ahdistu kun mies ei pummi suuseksiä, ja mies pysyy suht tyytyväisenä, kun edes joku ottaa suihin, vaikka se nyt ei vaimo sitten olisikaan?

Kyllä mä kannatan sitä pientä seikkailua. Se on seksiä, omaa nautintoa, joka kuuluu elämään, ei toisen satuttamista. Ei sen takia kannata erota.

• 40 ja neitsyt

Itse olen sinänsä samaa mieltä, että ei se vieraan bj tapa, jos ei kotona sitä vuosiin irtoa.
      Olisi vaan kiva, jos oma vaimo olisi se, joka toteuttaa noinkin pienen toiveen seksin osalta.
      Mutta ehkä se tässä arjen kiireessä unohtuu... ;-)

• jsjsjsjs

Tää on taas ihme logikkaa.. teitä ei oo vissii ikinä petetty ni ette osaa aatella sitä petettävän kannalta. Jos vaimo saa tietää ni luuletteko että se antaa anteeks vaan siks kun kerrotte syyks ettei hän ota suihin? Vaikka antaskin ni se on vaimon mielessä kauan aikaa ja vaivaa ja saa tuntemaan ihtensä riittämättömäks ja tietysti nainen haluaa olla miehelle se ykkönen mutta pettämistilanteessa siitä tulee kakkonen.. jutelkaa mielummin asiasta ja tee selväks kuinka paljon asia vaivaa sua. Tosi surullista jos tollanen ajaa pettämään :(

• ahhhhhh

Anna mä otan suihin sulta ;) Et tarvi vaimoa siihen.Saan sut laukeamaan takuuvarmasti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223