Itse ajattelen, että jos käyttää sitä naisen pinpassa ensin niin on puhdas, eikä tarvii pestä. Mitä mieltä ootte?
Tarvitseeko munaa aina pestä
6
162
Vastaukset
Tähän kysymykseen ei ole yhtä vastausta.
Itse olen nuoruudessani nuollut pesemättömiä naisten pimppejä. Ensin täytyy vain yrittää olla hengittämättä, sillä haju häviää nuollessa nopeasti. Sama naisissa; osa ottaa kullin laukeamisen jälkeen suoraan suuhunsa ja lutkuttaa vehjettä uudestaan pystyyn.
Nykyinen naiseni ei suostu seksiin jos hän ei ole peseytynyt huolella ja saman hän vaatii minulta. En saa, eikä hänelle voi antaa suuseksiä jos vähänkin tuoksahtaa kummallakaan. Niinpä kaikkein voimakkaimmat seksistä syntyvät tuoksut ovat minun kokemuksissani vain historiaa.- silleen
Yököttää ajatuskin että Pitäis ottaa likanen molo suihin ei onnistu mutta ukko taas tykkää nuoleskella mun pimperoo jos en ihan heti ole sitä pessy ei kuulemma haittaa
silleen kirjoitti:
Yököttää ajatuskin että Pitäis ottaa likanen molo suihin ei onnistu mutta ukko taas tykkää nuoleskella mun pimperoo jos en ihan heti ole sitä pessy ei kuulemma haittaa
Aivan niin. Huomasitkin varmaan ylempänä olevan vastaukseni ensimmäisen virkkeen.
- myllyn päällä pilviä
Kirjailija Roman Schatz pitää muuten ihmeellisenä sitä että suomalaisilla naisilla on tarve peseytyä ennen panoa.
Kyllä minä pidän oman letkuni puhtaana aina kun tiedän pääseväni pukille, mutta ei minua se haittaa jos naisen jalkoväli hiukan haiskahtaa. Se vaan lisää jökötystä ainakin minulla. - tässäpä neuvo
varsinkin anaalipanon jälkeen munan pesu on turhaa.. suoraan suuhun vaan peppuaromien kera.
- että jos käyttää
Likainen pesemätö kalu pestään pimpissä ja sitten suuhun?
Tuollaisten miesten ja naisten tyhmyyden takia emätintulehdukset on kovin yleisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164