Heippa!
Olisi kiva kuulla opiskelijoilta, että kuinka kauan nykyisellään on joutunut solussa odottamaan yksiön saamista? Vuosi, puolitoista, kaksi vuotta?
Olisi vain kiva tietää, missä välissä uskaltaisi jo vähän odottaa...
Joensuun Elli yksiöiden jonotusaika
Minni A.
3
1077
Vastaukset
1,5 vuotta taitaa olla yleinen jonotusaika yksiöön, mutta kannattaa käydä jo ennen sitä kyselemässä olisko mitään luukkua vapaana.
- birdy852
Soluihin ei ole jonoa, aina joku huoneisto solusta on vapaana. Yksiöihin on todella pitkät jonot. Tuttu yliopisolta kerkesi käymään yliopiston lähes loppuun kunnes viimeisenä vuona hänelle tarjottiin yksiötä. Tuurista kiinni miten jono kulkee.
- dib ba
Jono kulkee jono kulkee. Dibbadaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175