Voiko ex olla hyvä ystävä.

Niin oon tässä kirjoitellut vähän aikaa erään naisen kanssa ja kun puheeksi tuli exät niin hän mainitsi että hän on ex:n kanssa (tämän viimeisimmän) kanssa läheisissä väleissä ja se tarkoittaa ystävyyttä niinkuin hän sanoi.

Mulle se olisi ihan ok jos jutusta tulee jotain, mutta mitä mieltä te olette asiasta, voiko ex olla hyvä ystävä ja maailman ihanin ihminen niinkuin hän asian mainitsi?

Siinä mielessä herättää vähän ristiriitaa kun tulee tunne että mua verrattaisiin aina siihen ihanaan ex:ään.. Ja kun he tapailevat niin voiko olla ikinä varma että mitään muuta ei tapahtuisi, hän mainitsi että pelkän seksin takia hän ei sen mainitun ex:n luo matkusta... Mitä tästä pitää päätellä... Hiljaistakin on ollut viestirintamalla viime aikoina...

Mutta kertokaa nyt mielipiteitä kiitos! :)

11

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä vaiheessa kun ex on muuttunut ystäväksi niin hän ei todellakaan enää ole vaara suhteellenne. Ystävämies on kuin veli; hänen kanssaan voi olla ihan kivaa, mutta häntä ei koe seksuaalisesti tippaakaan kiinnostavaksi.

Mutta jos olette vasta kirjoitteluvaiheessa niin en ehkä tekisi asiasta ylipäänsä numeroa. Tuosta on vielä niiiiin pitkä matka siihen, että välillenne kehittyisi suhde.

• whoknows

enpäs tiiä... jos on kerran päässyt ylin tuon ensimmäinen jännityksen ennen seksiä niin sen jälkeen ei enää ole mitään rajoja ja helpommin nuo "virheet" voi tapahtua, luulisin...

• No mitetin lähinnä sitäkin että kun he ovat olleet yli 5 vuotta yhdessä mutta mitään vakavaa ei ole kuulemma koskaan kehittynyt, silti tämä mies on "maailman ihanin" tyyppi..

Mutta en mä sillä ala vaivata päätäni, jokainen tekee niinkuin haluaa mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteitä asiasta, kiitos teille vastauksista... :)

• <><><><><>

Jos joskus ja jopa 5 vuoden ajan on seksiä harrastanut jonkun kanssa, niin kyllä se helposti siihen seksiin uudestaan lipsahtaa.
      Varsinkin, jos se toinen on "maailman ihanin" tyyppi.

Miksi ne erosivat?

• Seuraavan ♀ vuoro

"pelkän seksin takia hän ei sen mainitun ex:n luo matkusta"

Tuohan tarkoittaa, että hänellä on muutakin asiaa kuin seksi :)))))
      Aika paha! teidän suhteenne kannalta, että nainen matkustaa maailman ihanimman exän luo ja syy on seksi jotain muutakin.

Jättäisin kyllä oitis, matkustelemaan "maailman ihanimman" exänsä luo seksiä hakemaan jonkun tekosyyn varjolla. Näinhän näyttää olevan asia.
      Laastarisuhdetta hakee sinusta, se "maailman ihanin" exä on varmaan jättänyt.

• Niinpä... Sitä minäkin oon miettinyt miksi erosivat.. Koska tämä nainen kehuu vuolaasti tätä exää.. ja haluaa myös olla jatkuvasti tämän elämässä.

Varoitti jo minuakin että se joka heidän "ystävyyttä" ei hyväksy niin hän ei ole valmis suhteeseen silloin. Kyllä mä sen hyväksyisin mutta jotenkin epäillyttää koska itsellä on huonoja kokemuksia noista naisten existä "ystävinä"

• silmät auki

Ei kuulosta todellakaan hyvältä ja suna suhtautusin erittäin varauksella. Onko sun mielestä kiva jos seurustelukumppanis viettää paljon aikaa kahdestaan exä-"kaverin" kanssa? Minä en ainakaan kattelis sellasta touhua. Kertoo että ei oo päässy yli exästään, eikä exää pitäis pitää todellakaan minään "maailman ihanimpana miehenä" ja kehuskella vuolaasti!! Ystävyys voi muuttua rakkaudeksi, mutta ei toisinpäin. Ystävät EI eroa. Ihan selkeesti nainen vielä elättelee jotain toivoo exän suhteen, ei se muuten enää viihtyis sen kans tippaakaan, haluis olla osa sen elämää jne. Sinä olet luultavasti vain eräs varakappale ja keino sen pelissä yrittää herättää mustasukkasuutta "exässä". Ainakin jos teidän jutusta vaikuttas tulevan enemmänkin niin kyllä se exän ihanuus pitäs siinä vaiheessa jo unohtaa, ja laitettava valitseen joko se "maailman ihanin exä" tai sitten sinä. Jos tämä on liikaa, niin UNOHDA ja usko vaistojas.

• No työkaveri (muomattavasti vanhempi henkilö) Neuvoi minua suoraan miettimään tarkkaan ja olla varovainen, kertoi asian juuri samalla tavalla...

Mutta netissä on näköjään niin helppo jymäyttää ja kehua olevansa luotettava jne..

Miks mun oikeesti pitäis luottaa tähän naisen sanaan 100 prosenttisesti kun tarina on sellainen että alkaa usko kyllä mennä tähän "yritykseen"

Mä haluaisin niin uskoa tähän naiseen joka kertoo olevansa luotettava ja rehellinen mut mä oon niin monesti kuullu tuon saman virren ja niin sitä on ollutkin aina jotain muutakin exän kanssa vielä tekeillä... Nämä omia kokemuksiani.. Pakko tässä on oikeasti miettiä että jos sittenkään...

• Oletko koskaan kuullut ihmisen kertoneen itsestään, että "olen epäluotettava ja epärehellinen"? En minäkään, ja siksi en anna pienintäkään arvoa noille sanoille.

Itse en voisi sekstailla yhdenkään exäni kanssa vaan olen sitä mieltä, että ystävä-ex on turvallinen ex, mutta tuosta nyt näyttää muodostuneen niin iso kysymys että mieti nyt vielä löytyykö sitä luottamusta tarpeeksi.

• Tämä juttu näyttää kyllä pahasti kaatuvan tähän "epäluottamukseen" sillä käyttäytyminen on ollut todella "erilaista" ja vaihtelevaa...

Omat kokemukset vain siivittävät epäluottamusta tollasessa asiassa, kyllä mä halaisin löytää naisen joka oikeasti haluaisi palauttaa luottamuksen ja jolle saisi antaa rakkautta niin että tietäisi sisimmässään että toinen on uskollinen.

• tinkeli

Huonoja kokemuksia myös noista ex-on parhain tai parhaimpia ystäviäni jutuista. Jos lapsia yhteyisiä on niin tietysti jotain yhteydenpitoa on mutta jos ei ole yhteisiä lapsia ja ollaan tiiviisti yhteyksissä silloin etenkin epäilykset herää jos heikolla hetkellä sortuuki eksän kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238