Eli ollaan Heinäkuun ja Elokuun taitteessa menossa Kosin saarelle kahdeksi viikoksi. Nyt kysyisinkin kokemuksia ja mitä kannattaisi tehdä. Hotelli on all inclusive joten ravintoloita ei tarvitse :) Olisi iso apu!
Vinkkejä Kosille? :)
2
144
Vastaukset
- vinks
Kerron tässä omia vinkkejä ja kokemuksia Kosista. Oltiin 2012 ja 2013 Kosilla, molemmilla kerroilla 2 viikkoa. Hotelli oli all inclusive.
Vierailkaa:
1. Agios Stefanoksen ranta. Syvenee kohtuu nopeasti.
2. Kaupungissa on Paleo kukkulalla vanhan linnoituksen rauniot.
3. Plaka metsä. Todella satumainen paikka riikinkukkoineen. - Mammamaaria
Me oltiin Kosilla pari vuotta sitten. Itse käytiin kuumillalähteillä, 3 saaren risteilyllä, Paradise beachilla ja Turkin retkellä. Risteilylle ja Turkkiin saa helposti matkan ihan menemällä satamaan ja kyselemällä laivoista :) Pyöräily on Kosilla tosi helppoa ja halpaa viihdettä ja hyvä tapa nähdä saarta enemmän, pyörätiet on tosi hyvä kuntoisia ja pyörän saa helposti vuokrattua muutamalla eurolla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329