Niin mitä pitäisi päätellä naisesta joka puhuu vain omista asioistaan/työstään eikä häntä kiinnosta mun asiat pätkääkään.. Sivuuttaa ne vain ohimennen.
Kuitenkin itse olen kiinnostunut tämän naisen asioista ja niistä tietenkin kyselen mielenkiinnolla mutta minun asioistani tämä ei ole kiinnostunut millään tavalla..
Onko tälläisellä nettideittitutustumisella mitään tulevaisuutta.. ? Mietin vain..
Neitokainen puhuu vain omista asioista..
5
226
Vastaukset
Jos tarkoitat nyt kirjoittelua niin kannattaa jo tavata livenä. Sitten tiedät onko kiinnostusta ylipäänsä puolin ja/tai toisin.
Kirjoittelua tarkoitan, mutta kirjoittelu ei etene mihinkään koska toinen osapuoli on vain kiinnostunut omista asioistaan ja viestiäkään ei kuulu jos en itse ensin kirjoita, muuten saa kuulla että miksi en ole kirjoittanut jne...
- Life on livessä
Viestitellen voi syntyä - ja useimmiten syntyykin - toisesta aivan väärä mielikuva.
Siksi minäkin ehdotan tapaamista.
Halukas sinun kanssasi jatkamaan tutustumista on nainen, koska kyselee, miksi et ole kirjoittanut.
Kiinnostunut on sinusta.
Että sikäli kuulostaa hyvältä. - ehdota treffejä
Vuoropuheluja on erilaisia. Aina ei tarvita liutaa kysymyksiä, vaan voi kirjoittaa itsestään juttuja vaikka samoja mitä toinenkin on kertonut itsestään. Esim. jos toinen kertoo työstään ja lomasuunnitelmistaan, niin itsekin voi automaattisesti kertoilla omasta työstään ja lomistaan.
Kyllä toista varmasti kiinnostaa kuulla sinun juttujasi, muutenhan hän olisi lopettanut kirjoittamisen. Miksette jo voisi tavatakin, jos kirjoittelu on jatkunut vaikka viikonkin? - 5e67k67k
No kasvata ihmeessä hyvä mies pallit ja sovi tapaaminen.
Pelkkä netissä kirjoittelu deittailumielessä on aika hyypiömäistä touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906