Niin mitä pitäisi päätellä naisesta joka puhuu vain omista asioistaan/työstään eikä häntä kiinnosta mun asiat pätkääkään.. Sivuuttaa ne vain ohimennen.
Kuitenkin itse olen kiinnostunut tämän naisen asioista ja niistä tietenkin kyselen mielenkiinnolla mutta minun asioistani tämä ei ole kiinnostunut millään tavalla..
Onko tälläisellä nettideittitutustumisella mitään tulevaisuutta.. ? Mietin vain..
Neitokainen puhuu vain omista asioista..
5
247
Vastaukset
Jos tarkoitat nyt kirjoittelua niin kannattaa jo tavata livenä. Sitten tiedät onko kiinnostusta ylipäänsä puolin ja/tai toisin.
Kirjoittelua tarkoitan, mutta kirjoittelu ei etene mihinkään koska toinen osapuoli on vain kiinnostunut omista asioistaan ja viestiäkään ei kuulu jos en itse ensin kirjoita, muuten saa kuulla että miksi en ole kirjoittanut jne...
- Life on livessä
Viestitellen voi syntyä - ja useimmiten syntyykin - toisesta aivan väärä mielikuva.
Siksi minäkin ehdotan tapaamista.
Halukas sinun kanssasi jatkamaan tutustumista on nainen, koska kyselee, miksi et ole kirjoittanut.
Kiinnostunut on sinusta.
Että sikäli kuulostaa hyvältä. - ehdota treffejä
Vuoropuheluja on erilaisia. Aina ei tarvita liutaa kysymyksiä, vaan voi kirjoittaa itsestään juttuja vaikka samoja mitä toinenkin on kertonut itsestään. Esim. jos toinen kertoo työstään ja lomasuunnitelmistaan, niin itsekin voi automaattisesti kertoilla omasta työstään ja lomistaan.
Kyllä toista varmasti kiinnostaa kuulla sinun juttujasi, muutenhan hän olisi lopettanut kirjoittamisen. Miksette jo voisi tavatakin, jos kirjoittelu on jatkunut vaikka viikonkin? - 5e67k67k
No kasvata ihmeessä hyvä mies pallit ja sovi tapaaminen.
Pelkkä netissä kirjoittelu deittailumielessä on aika hyypiömäistä touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706