IBO:n pizzapassin kymmenes leima.

Pettynyt_asiakas

Tilasin IBO:sta normaalin pizzan ja menin noutamaan sitä. Maksun hetkellä esitin pizzapassini jossa oli jo 9:n leimaa ja kymmenennessä ruudussa lukee ilmainen normaalihintainen pizza listalta. Ei se ole mikään ilmainen pizza vaikka niin siinä lukee, vaan myyjän mukaan vasta se 11:sta pizza olisi ilmainen. Aika erikoinen tulkinta häneltä. Varmaankin jos menen seuraavan kerran ostamaan pizzaa niin se kaveri sanoo, että ei tässä 11:sta ruudussa lue mitään ilmaista pizzaa ja sinä olet varmaan saanu sen ilmaisen pizzasi jo siinä kymmenennen leimaruudun kohdalla. Todella outoo touhua tämä tämmönen, suorastaan kusetusta.

15

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkk4

Kyllä asia on vaan niin että ensin ostat 10 pitsaa tai jotain annosta. sitten kun on KAIKKI 10 ruutua leimattu niin sitten on ilmainen.

• Pettynyt_asiakas

Jos asia on todella noin, niin sitten asia onkin OK.

• Pitsataxi

No miksi siinä ruudussa lukee ilmainen?

• teitä huijataan

muualla tuo kymmenes pizza on ilmainen

• J.yväskylässä

Joka kymmenes pizza ilmaiseksi pizzapassilla.

• mastersissa

Lieksassa kymmenes ilmainen

• pissapassi

ja sekin on outoa kun niistä kerrosaterioista sai ennen leiman siihen pitsapassiin vaan ei nykyjään. Ja näin myöskään ei saa yhdennentoista leiman kohdalla ilmaista kerros ynnämuita aterioita.

• greedy1

A h n e u s

• Ratakisko

Eikö kansalaisilla ole kotona liesi? Minulla on ja valmistan ruokaa itse. Uunissa paistan leipää ja leivonnaisia...

• rRrejijl

Tekköö pitsa hyvvee suolistolle kun käskarvat ruoppii kuonat pois. Ja leiman suap vielä muistoks.

• päivänselvä asia..

Asiahan on päivänselvä. Jos kymmenennessä ruudussa lukee "ilmainen" ateria niin silloin se 10:s ON ILMAINEN.
      Jos ruudussa 11 lukee sama teksti niin silloin se yhdestoista on ilmainen.

• Äippä82

Kallista on ravintolaruoka, pizzan hinnalla saa kaupasta hyvää paljon. Sitten vaan ruuvan laittoon. Peruselintarvikket kunniaan ja paljon jauhelihaa. Kirjasto pullollaan keittokirjoja.

• Anonyymi

no sitähän se on valkosen ukon huijaamista

• Anonyymi

Jokainen juoksupizza on ilmainen 🏃

• Anonyymi

Ota seuraavalla kerralla kaksi pitzaa, niin ei jää epäselväksi kenellekään mikä on ilmainen ja mikä ei. Jos kymmenes pitza ei ole ilmainen, niin maksa se ja ota samalla kerralla se yhdestoista pitza.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60