Millaisena näet tulevaisuutesi: loputtomana yksinäisyytenä vai ehkä perheen ja ystävien ympäröimänä?
Uskotko pääseväsi yksinäisyydestä?
6
120
Vastaukset
- 0+0
Näillä näkymin ei mitään. Olen sosiaalisesti tyhmä eikä baarielämä yms. kiinnosta.
Sulkee aika paljon vaihtoehtoja tässä yhteiskunnassa. - Oikea 0+0
20 vuotta erakkona ja niin menee loppuelämäkin.En edes kaipaa seuraa.
- Here I come
6 vuotta yksin, mutta uskoa on, vaikka on ikääkin ja menestys on ollut kehno.
Ensi viikolla mene parturiin ja ostan alennusmyynnistä vaatteet. Sitten alkaa tapahtumaan. Are Your Ready Girls... - Beleth
En usko, että mikään tulee muuttumaan. Jos ei elinvoimainen nuorukainen kelvannut ikinä, miksi kelpaisi toinen jalka haudassa laahaava kalkkiskaan? Enää en jaksa edes yrittääkään.
- yksi vain
Minä olen positiivinen tulavaisuuden suhteen, vaikka olen jo kolmekymppinen ja teini-iästä asti (koulukiusatuksi joutumisesta asti) olen ollut yksinäinen. Yritän joka päivä elämässäni täysillä verkottua ja ihmisten keskuuteen. Välillä teen itsestäni varmaan ihan pellen, mutta uskon, että ennen pitkää väsymättömän ponnistelun täytyy tuottaa tulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460