Finhockeyn keskustelu on ollut kuollutta jo kauan aikaa.
Täällä näyttäis olevan loistava paikka naisten jääkiekko -keskustelulle.
Tietääköhän kukaan muita paikkoja, joissa vois olla jutustelua kyseisestä aiheesta??!!
Elvytetään keskustelu!
2
523
Vastaukset
- peluri
Tuntuu että naisten jääkiekko on joillekin(etenkin miespuolisille) kuin kirosana, varsinkin jos aiheesta yrittää keskustella yleisissä lätkäfoorumeissa. En ole löytänyt muita sivuja, joissa olisi aktiivista ja asiallista keskustelua naisten kiekosta. Hyvä siis, että on edes tämä palsta. Koetetaan pitää keskustelu vireänä..
Ei naiskiekko sentään ihan kaikille miehille ole kirosana. Itse olen keskustellut naiskiekosta suht paljon, joskaan sopivaa nettifoorumia en minäkään ole löytänyt.
Itse tulen Kärppien kannattajakunnasta ja kyllä siellä naisetkin jonkin verran tukea ja arvostusta saa. Oikeastaan faneissa on kahdenlaisia harrastajia. Lajifriikit, jotka pitää jääkiekosta huolimatta siitä ketkä pelaa ja sitten sellaisia faneja, joille vain miesten liigakiekko (ja suosikkien menestys) on tärkeää, muu merkityksetöntä.
Monesti vain tuntuu etteivät naiset ole oikein halukkaita tekemään kompromisseja lajin suosion eteen. Jos naisten pesäpallo kerää katsojia, niin keräisi se naiskiekkokin, sillä jääkiekko on Suomessa suosituin urheilulaji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124