Zadar + vesille?

Moi!
Kahden viikon päästä startataan kahden viikon purjehdukselle Trogirin kupeesta.
Nyt suuntaammekin Dalmatian pohjoisosiin - pääsääntöisesti Kornati Dugi Otokin saaristoon. Isoista paikoita aiomme bongata Zadarin, jossa ei ole koskaan vielä oltu.

Olikos porukoilla antaa vinkkejä Zadarissa käynnille:

* must see -kohteita
* ravintoloita (liharuoka tässä vaiheessa reissua pääosassa)

Itse olen netistä bongannut mielenkiintoisiksi ihmettelyn kohteiksi mm:
* Zadar Sea Organ
* "The Greeting to the Sun" -ranta-alue

Mielelläni kuulisin/lukisin kokemuksia/vinkkejä lisää, kiitos.

Ja jos joku on about 6.-28.7. kulmilla, niin tervetuloa alukseemme iltadrinksulle vaihtamaan ajatuksia Kroatiasta! Mukaville ihmisille voisimme ajatella myös tarjottavan päivän-kahden purjehduksen Zadarista etelään (Biograd, Murter, Vodice).
-S

P.S. Syksylle syys-lokakuun vaiheessa tarjolla myös 1-4 hengelle reissu vesille Trogir/Hvar/Brac/Vis - kipparilla tai ilman.

2

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okrug

Syyskuussa (16.9. - 2.10) olemme Zadarin liepeillä ja Trogirissa (toinen viikko). Olisi mukava päästä näkemään aluetta vesiltä tai muuten vain pikavisiitti (vaikka vain venettä ihmettelemässä). Olemme kaksin ja toisella on myös kansainvälinen huvivenelupa.

• Hei

No niin, Zadar tuli katseltua - siis "vanha kaupunki".
        Ihan hieno, käymisen arvoinen paikka, vaikka ovatkin kokonaisuutta rumentamaan saaneet aikaiseksi "tito-aikaisia" rumia laatikkotaloja muutamia.
        Käydessämme siellä oli juuri menossa maailmanennätyshyppy. Eli 3000 ihmistä hyppäsi yhtäaikaa rantatörmältä veteen... noh, hieman epäilen tuota määrää 3000.

Okrug:
        Itselläni on vielä auki onko lähtösatamani Marina Agana (Trogirin vieressä) vai Dubrovnik, jonne tällä hetkellä on tarjolla paremmin suoria lentoja.
        Voit laitella minulle yksityisviestiä.
        -S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33