Eli, etsinnässä edullinen lomakohde Etelä-Euroopassa. Toiveena olisi suuri/keskisuuri kaupunki, tai joku vastaava, kunhan ei ole ihan pikkukylä ole ja näkemistä/kokemista riittää viikoksi. Hyvät lentoyhteydet, eli maitse/meriteitse ei tarvitse enää tuntikaupalla matkustaa lennon jälkeen.
Ajatuksena on häämatka ja toiveena on kohde meren rannalla, mutta mahdollisesti nähtävyyksin, eli historiallinen kohde saisi olla.
Kreikkaa ollaan mietitty, sekä Italiaa ja Etelä-Ranskaa. Kaipailisin enemmän yksityskohtaista tietoa esim. kaupungeista, en niinkään tietoa että "menkää Kreetan saarelle". Myös hintataso kiinnostaa kun ollaan omatoimiatkalle menossa pienellä budjetilla.
Edullinen lomakohde Etelä- Eurooppa
elvis1
3
245
Vastaukset
- elvis1
Etenkin Albania, Romania, Ukraina ja Montenegro kiinnostavat =)
- Joanha
Suorat lennot jostakin lento ja hotelli hakuohjelmasta. Sitten vaan valitsette hotellin.
Nyrkkisääntö on, että idässä on ne halvat kaupungit ja lännessä maksaa. Edullisin saattaisi olla Bulgaria. - maantieto
On se vaikeaa joillain, kun pitää tuntemattomilta kysellä mihin mihin haluaa matkustaa! Eikö palikka osaa itse päättää mihin haluaa mennä? Kyllä on pönttöjä joka lähtöön, ja vielä jää kentällekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670