suojaksi. ruuttaqmopoplutoona saa rinnalleen lakaisukone armadan. lakaisukone armada on alisteinen ruuttamopoplutoonalle. lakaisukone armada suojelee timoa ja aina kun timo on joko kotona taikka pubissa niin tiellä on seitsemän lakaisukonetta valmiudessa. ruuttamopoplutoona keskittyy tästä eteenpäin homosaaren ja soinitoimiston suojelemiseen
persut perustaa uuden motorisoidun joukko-osaston isä timon
7
98
Vastaukset
- koskeeko suomen
intin käskyt lakaisukonearmadaa
- homosaareen johtaval
tiellä on nähty lukuisia lakaisukoneita
- satasen akka
Lakaistaanko kurjalisto ojaan eliittipersujen tieltä? Ai hyvänen aika!
- Kenttä toteaa
Isä Timon lyllertäessä kotiin kopsuillasta voi siinä lirvahtaa jytky tai muutama. Seitsemän lakaisukonetta valmiudessa ei ole varsinaisesti liioittelua.
- mikä mahtaa
Kenttä toteaa kirjoitti:
Isä Timon lyllertäessä kotiin kopsuillasta voi siinä lirvahtaa jytky tai muutama. Seitsemän lakaisukonetta valmiudessa ei ole varsinaisesti liioittelua.
olla lakaisukone kuskien kunto
- Anonyymi
mikä mahtaa kirjoitti:
olla lakaisukone kuskien kunto
Montako lakaisukonetta tarvitaan persujen jälkien siivoamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako lakaisukonetta tarvitaan persujen jälkien siivoamiseen?
En tiedä, mutta montako demaria jäte-auto vetää kitaansa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329