Onko täällä paljonkin työttömiä? Kuinka kauan olette olleet vailla työtä? Itselläni työttömyys on ehkä merkittävin yksinäisyyden tunnetta lisäävä tekijä. Tunnen olevani täysin sivussa "normaalista" elämästä.
Työttömiä?
7
162
Vastaukset
- sdfghjwert
hyvä kysymys. Yleensä oon aina jotain pätkää tehnyt ja työttömänä joitain kuukausia kerrallaan. Keikkaa oon tehny viime aikoina, mut vois melkeen sanoa et työtön kun niin harvoin noita töitä on.. kun ei oo oikeen kavereitakaan eikä kunnollista työtä niin joo, aika ulkopuoliseks sitä ittesä tuntee...
- ei työnorja
Töissä oli kamalaa mm. se, että olisi pitänyt teeskennellä innostusta työkavereiden seurasta vapaa-ajallakin. Yksiin pikkujouluihin menin hyvin vastentahtoisesti. Onneksi olen päässyt sellaisesta eroon, toivottavasti lopullisesti. Parempi yksin kuin ainaisten työ"kavereiden" kanssa.
- huik
Ja nyt kirjoitat yksinäisyys-palstalle...
- ei työnorja
huik kirjoitti:
Ja nyt kirjoitat yksinäisyys-palstalle...
Entä sitten? Ei ole rikos, jos ei halua haaskata vapaa-aikaansa työpaikan tyhjäpäihin. Täälläpä näytät roikkuvan sinäkin.
- x771
On tässä jo yli vuosi tullut oltua. Muihinkin työttömiin tutustuminen tuntuu olevan vaikeata, jos ei kiinnosta liittyä johonkin ryyppyremmiin.
Eli tutustuit niihin toisen puolen työttömiin jotka sekoittaa meidän muiden työttömien maineen?
- x771
En ole tutustunut koska päihteet ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479