Niin kuin näin kuumalla mitään jaksaisikaan.
Itsellänikin oli sellaista puolitehoista pakkotyöskentelyä.
Päivän saldo ei jäänyt kovinkaan hyväksi:
Halkometsässä tuli kasaan vaivaiset 17 kuutiota pinotavaraa.
Salaojaa ei saanut aikaiseksi kuin rapiat 200 metriä.
Navetan maalaus ja uuden tiilikaton laitto vei loputkin voimat.
Nippa nappa jaksoi vielä iltapäivällä sen verran, että saatiin tapetoitua muutama huone.
Ei ole enää vanha voimissaan.
Mutta silloin nuorempana kyllä jaksoi ja kerkesi kaikenlaista.
Tavallaan meni ihan hukkaan tämäkin päivä.
Mitäpä olette tänään helteessä tehneet?
164
245
Vastaukset
- Naapurin Erkki
Jaksatko vielä puolisoa duunata? Vai pitääkö naapurin Erkin tulla avittamaan?
- ,,,,,
Minäkin sain auringonpistoksen.
Muistitko merkata karttaan minne sen salaojan kaivoit?
Sokkelin maalaukses meni tää päivä,se hyvä puoli siin oli et pääs kietämään taloo aurinkon erellä.- Rimmir tänään
Olenkohan mennyt aivan tolaltani, kun joskus aivan kaipaa niitä talon ulkopinnan maalaushommia ja hantlankarina olemista. Ja pinota polttopuita. ja heinän seivästystä ja.....
Olishan sitä tässäkin huoneistossa tapetointia, mutta se vaan on niin tylsää hommaa.
Päivä mennä hurahti sisätiloissa töissä ilmastoidussa konttorissa , kerkesin juuri ja juuri ukkoskuuron alta kotiin ja nyt sitten sataa lorisee ilman ukkosta. Rimmir tänään kirjoitti:
Olenkohan mennyt aivan tolaltani, kun joskus aivan kaipaa niitä talon ulkopinnan maalaushommia ja hantlankarina olemista. Ja pinota polttopuita. ja heinän seivästystä ja.....
Olishan sitä tässäkin huoneistossa tapetointia, mutta se vaan on niin tylsää hommaa.
Päivä mennä hurahti sisätiloissa töissä ilmastoidussa konttorissa , kerkesin juuri ja juuri ukkoskuuron alta kotiin ja nyt sitten sataa lorisee ilman ukkosta.On siinä puolensa kun puuhastelee mut toi rouheel pinnoitetun sokkelin maalaus kalkki sutilla hiertäen on hevosen hommaa.
- --€
Leppoisaa oloa nätti aurinko lasku par aikaa
- pääpiirteissään
Päiväunet, koneella, pyykinpesua, ruokaa ja tiskausta ynnä autoilua asioilla käyntiä.
- sitroen.
MIKÄ auringonlasku? Ei vielä muutamaan tuntiin...
Tuolta paistaa naapuritalon takaa. Parvekkeellakin jäähtynyt, on enää 30 astetta. Silti kaki ja habanerot tykkää. Habanerot kasvaneet selvästi päivän aikana ja kakin lehti leventynyt 2 milliä, äsken mittasin... Naapurikaupungin ulkoilmamuseossa piipahdus. Mielenkiitoinen paikka nähtävyyksineen. Sitten normilenkki 4,7km , huhhuh, liian kuuma oli.
- --€
Mikä se on kun normilenkki onkin pakollinen, no ulkomuseo kesä mikä ettei, mä hörppään kahvia aaaurinko laskee hetken päästä komiasti ja rauha maassa.
--€ kirjoitti:
Mikä se on kun normilenkki onkin pakollinen, no ulkomuseo kesä mikä ettei, mä hörppään kahvia aaaurinko laskee hetken päästä komiasti ja rauha maassa.
Ei se ole pakollinen vaan suotava :). Siis se normilenkki. Ois vaan pitänyt malttaa odotaa iltaan, jolloin pikkasen viilenee kun aurinko laskee.Teillä laskeekin aurinko siellä jokseenkin aikaisemmin kuin täällä pohjoisemmassa.
Rauha meilläkin on.- --€
ollakovaiei kirjoitti:
Ei se ole pakollinen vaan suotava :). Siis se normilenkki. Ois vaan pitänyt malttaa odotaa iltaan, jolloin pikkasen viilenee kun aurinko laskee.Teillä laskeekin aurinko siellä jokseenkin aikaisemmin kuin täällä pohjoisemmassa.
Rauha meilläkin on.Oon keskellä isoa selkää joten nyt vasta laskee
--€ kirjoitti:
Oon keskellä isoa selkää joten nyt vasta laskee
Joo, ilmatieteen sivuilta näkee milloin missäkin laskee :). Laskussa on meilläin.
Meinaatteko siinä yöpyä, ettette rantaan mene?- --€
--€ kirjoitti:
Oon keskellä isoa selkää joten nyt vasta laskee
Olen mollalle yrittäny viestiä eiei bobiili jumittaa kohta loppuu virta..latausta.
--€ kirjoitti:
Olen mollalle yrittäny viestiä eiei bobiili jumittaa kohta loppuu virta..latausta.
Joo tämä nyt jollain lailla jumittelee, pitkään meni äsken ennen kuin sai mitää näkösälle mutta nyt tämä likka latailee ihtesä tuonne sänkykammarin puolelle.
- ·mollamaija
--€ kirjoitti:
Ihana €. Kaikki kunnossa, et ole karahtanu Karille!
- lenkkarit jalkaan
--€ kirjoitti:
Miten olis yöjuoksu?
- --€
·mollamaija kirjoitti:
Ihana €. Kaikki kunnossa, et ole karahtanu Karille!
Hyvihän tässä onneksi ei ole ollu Sillanpää paatissa,
Yöllä oli mukavan viileetä mut ei kohta, pilviverho siirtyi sivuun aaaurinko luo lämpöisen henkäyksen ei tuuuu vilu - .mollamaija
--€ kirjoitti:
Hyvihän tässä onneksi ei ole ollu Sillanpää paatissa,
Yöllä oli mukavan viileetä mut ei kohta, pilviverho siirtyi sivuun aaaurinko luo lämpöisen henkäyksen ei tuuuu viluEt sitten karahtanut Jarille :) Minä otan laituripaikan. Eilen pesin kököt pois. En tutkinut tarkemmin oliko hanhien, joutsenten vai sorsien.
Nautitaan vaan :-)
- xmollis
Huvipuistossa. Hohhoijjaa, nyt ihan reporankana.
- .mollamaija
ollakovaiei kirjoitti:
Kävitkös kaikissa laitteissa?
Ei, herran tähen. Naurutalo oli ainoa ja vieläkin naurattaa :) Pidin 8 kk -ikäselle vahtia. Pyörrytti pelkkä sivusta seuraaminen :-)
- ollakovaiei ei rek
.mollamaija kirjoitti:
Ei, herran tähen. Naurutalo oli ainoa ja vieläkin naurattaa :) Pidin 8 kk -ikäselle vahtia. Pyörrytti pelkkä sivusta seuraaminen :-)
Minä kävin tässä aiemmin kummitytön kanssa tivolissa ja maailmanpyörässä. Kummitustalokin mennyt ihan pilalle, hirveä mökä vaan ja yksi sellainen niskakarvat pystyyn nostattava otus. Törmäysautoilla sentäs vähän päästeltiin menemään :).
- .mollis
ollakovaiei ei rek kirjoitti:
Minä kävin tässä aiemmin kummitytön kanssa tivolissa ja maailmanpyörässä. Kummitustalokin mennyt ihan pilalle, hirveä mökä vaan ja yksi sellainen niskakarvat pystyyn nostattava otus. Törmäysautoilla sentäs vähän päästeltiin menemään :).
Heh, hee, olikko nää itekkii törmäyskurssilla :-)
- niin tai näin
.mollis kirjoitti:
Joopasti joo.
Eikös me taas rueta? - vain ja vaan
niin tai näin kirjoitti:
Joopasti joo.
Eikös me taas rueta?Ruvetaan vaan.
.mollis kirjoitti:
Olinpa tietenki kun kummitytön jalat eivät vielä yltäneet polkimiin :). Ei uskois et mullain on ajokortti :).Ihmettelin et miten se menee niin lujaa ni siksi tietenki kun talla pohjassa kaasutin.
- .mollamaija
ollakovaiei kirjoitti:
Olinpa tietenki kun kummitytön jalat eivät vielä yltäneet polkimiin :). Ei uskois et mullain on ajokortti :).Ihmettelin et miten se menee niin lujaa ni siksi tietenki kun talla pohjassa kaasutin.
Se on muuten aikas hauskaa seurata aikuisia kun he tohkeissaan neuvovat lapsia.
Tää oli vain lapsille, missä he ajelivat. Meinas tärykalvot haljeta kun yks rouva ohjeisti pikkutyttöä, paina kaasua, kääännä nyt sitä rattia :-) .mollamaija kirjoitti:
Se on muuten aikas hauskaa seurata aikuisia kun he tohkeissaan neuvovat lapsia.
Tää oli vain lapsille, missä he ajelivat. Meinas tärykalvot haljeta kun yks rouva ohjeisti pikkutyttöä, paina kaasua, kääännä nyt sitä rattia :-)No niinhän se on kun vanhemmat kannustaa lapsiaan esim jalkapallokisoissa, hävettää joskus kun ovta niin toisssaan.
- --€
ollakovaiei kirjoitti:
No niinhän se on kun vanhemmat kannustaa lapsiaan esim jalkapallokisoissa, hävettää joskus kun ovta niin toisssaan.
Mitä mieltä viime öisestä pelistä :)
- Ollakovaiei eirek
--€ kirjoitti:
Mitä mieltä viime öisestä pelistä :)
En mitään mieltä kun minä pidin sänkyä selän alla koko yön. En edes tiedä miten siinä kävi :).
- .mollamaija
Ollakovaiei eirek kirjoitti:
En mitään mieltä kun minä pidin sänkyä selän alla koko yön. En edes tiedä miten siinä kävi :).
Voi voi. Säälin puolelle meni. Brasilia olis tarvinnut voiton. Koko kansa. Saksa on rikas kansa, ei tarvii itsetonnon kohotusta.
- --€
.mollamaija kirjoitti:
Voi voi. Säälin puolelle meni. Brasilia olis tarvinnut voiton. Koko kansa. Saksa on rikas kansa, ei tarvii itsetonnon kohotusta.
Miten sen ottaa vaan parempi voittaa huonomman,
Mulla on kylymä huh sano jänis, tulin Puumalan satamaan ostoksille, maiot happanoo ei tullu tänä aamulla ko ravistelemalla, joiskohan kylymän oluen, maistusko teille häh. - .mollamaija
--€ kirjoitti:
Mulla on kylymä huh sano jänis, tulin Puumalan satamaan ostoksille, maiot happanoo ei tullu tänä aamulla ko ravistelemalla, joiskohan kylymän oluen, maistusko teille häh.Maistuis ja maistuu kohta. Oon antanut itelleni luvan ottaa ruokajuomaksi yhen piiitkän.
Mikkelin torilla kadotti tyttäreni kenkänsä 24 v sitten. Jos näät vaaleenpunasen jossa vihree rusetti, niin pistä talteen.
Niin, kippis :-) - --€
.mollamaija kirjoitti:
Maistuis ja maistuu kohta. Oon antanut itelleni luvan ottaa ruokajuomaksi yhen piiitkän.
Mikkelin torilla kadotti tyttäreni kenkänsä 24 v sitten. Jos näät vaaleenpunasen jossa vihree rusetti, niin pistä talteen.
Niin, kippis :-)Joo melkein kaksi vuotta kun viimeksi maistoin, ihan maistuu kuin silloin ennen
- Pirre*
--€ kirjoitti:
Joo melkein kaksi vuotta kun viimeksi maistoin, ihan maistuu kuin silloin ennen
Kannattaakohan €ero, ottaa olut ilman prosentteja, ajattelin vaan kun olet kertonut olleesi maistamatta jo..niin hmm, empä muistakaan kuinka kauan..ei pahalla, parhaaksesi
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
Kannattaakohan €ero, ottaa olut ilman prosentteja, ajattelin vaan kun olet kertonut olleesi maistamatta jo..niin hmm, empä muistakaan kuinka kauan..ei pahalla, parhaaksesi
Ps. Elä loukkaannu
- €ero
Pirre* kirjoitti:
Ps. Elä loukkaannu
En ota pahakseni enkä tavaksi, mutta hyvältä maistuu Puumalan satamassa oo hiohoi kaikki miehet kannelle
- --€
€ero kirjoitti:
En ota pahakseni enkä tavaksi, mutta hyvältä maistuu Puumalan satamassa oo hiohoi kaikki miehet kannelle
Oli muuten hyvvee tilasin toiselle jalallekkin nyt tekis mieli sikaria ohho ompa lepposaa nauravia ihmisiä joka paikka täynnä tää on mukavoo voi että.
- --€
--€ kirjoitti:
Oli muuten hyvvee tilasin toiselle jalallekkin nyt tekis mieli sikaria ohho ompa lepposaa nauravia ihmisiä joka paikka täynnä tää on mukavoo voi että.
Heiiii !
Mitäs tuppisuut, onko tullu lämpöhalvaus, mulla helpotti melekee kolome päivää olin veneessä ilimaman maissa käyntiä, nyt oon kuivalla maalla hellurei nyt on kesä mutta järvellä tuli hiki kippis kool - .mollamaija
--€ kirjoitti:
Heiiii !
Mitäs tuppisuut, onko tullu lämpöhalvaus, mulla helpotti melekee kolome päivää olin veneessä ilimaman maissa käyntiä, nyt oon kuivalla maalla hellurei nyt on kesä mutta järvellä tuli hiki kippis koolNo niin. Minäkin korkkasin toisen. Ei sitten enempää.
Allergia-lenssu-mausteet-olut-helle huh huh. Kohta järveen :-) - --€
.mollamaija kirjoitti:
No niin. Minäkin korkkasin toisen. Ei sitten enempää.
Allergia-lenssu-mausteet-olut-helle huh huh. Kohta järveen :-)Pitää tuumailla, oon satamassa yötä huomenna Savonlinnaan päin muutamaksi päiväksi, hohhoijaa otetaan rennosti kiuas kuumassa.
.mollamaija kirjoitti:
Mua ei sitten kinnosta yhtää koko jalkapallo- Aikamiehet juoksee pallon perässä, höh.
ollakovaiei kirjoitti:
Mua ei sitten kinnosta yhtää koko jalkapallo- Aikamiehet juoksee pallon perässä, höh.
Samat sanat :) ei kiinnosta ei.
--€ kirjoitti:
Mulla on kylymä huh sano jänis, tulin Puumalan satamaan ostoksille, maiot happanoo ei tullu tänä aamulla ko ravistelemalla, joiskohan kylymän oluen, maistusko teille häh.Joo kyllä joskus vois siemaista mutta ei nyt. Koffin Lite jos saa mainiostaa :). Kaksi korkeintaan, muutoin alkaa öklöttää. Viikonloppuna pyöräiltiin rantakuppilaan ja siellä istuskeltiin pari tuntia. Sattui mukavia pöytäkavereita joten siinä aika meni kuin huomaamatta. Tosin juominen ei olut se pääasia.
--€ kirjoitti:
Heiiii !
Mitäs tuppisuut, onko tullu lämpöhalvaus, mulla helpotti melekee kolome päivää olin veneessä ilimaman maissa käyntiä, nyt oon kuivalla maalla hellurei nyt on kesä mutta järvellä tuli hiki kippis koolHitsi minä laitoin suun tuppiin kun tulin kotia, koko päivän saantkki taas kälättää:). Rautakauppaan pitäs tässä lähtiä.
Irkka kirjoitti:
Samat sanat :) ei kiinnosta ei.
Ja vielä pitäis yökauvet valvoa sen takia.
- €ero
ollakovaiei kirjoitti:
Ja vielä pitäis yökauvet valvoa sen takia.
Voi sinua en millään pahaalla, ei minuakaan niin hirveesti, onnekkesi huomenna viilempää, mistä näitä tietää. Mä sulan mitä sekään haittaa kun ilmoja piisoo.
Ens yö satamassa parkissa, aamulla asiat sitte taipaleelle jonekkin ihmisten ilmoilta, sori otin parit kylmät huurteiset sikarin poltin oli liekkö havannalaista..
Kyllä huomaa ilmolla on vaikutus niikuin alottaja kysyi, no oottapas kun vettä sataa ja lämpö 10 astetta niin ujompakin lakkaa hymyilemästä, kippis sinne jonnekkin - €ero
€ero kirjoitti:
Voi sinua en millään pahaalla, ei minuakaan niin hirveesti, onnekkesi huomenna viilempää, mistä näitä tietää. Mä sulan mitä sekään haittaa kun ilmoja piisoo.
Ens yö satamassa parkissa, aamulla asiat sitte taipaleelle jonekkin ihmisten ilmoilta, sori otin parit kylmät huurteiset sikarin poltin oli liekkö havannalaista..
Kyllä huomaa ilmolla on vaikutus niikuin alottaja kysyi, no oottapas kun vettä sataa ja lämpö 10 astetta niin ujompakin lakkaa hymyilemästä, kippis sinne jonnekkinOllakkovei sää ja mollakkavei ootte ihmisiä niikun pittää, mutta minä sula en rakkauesta työ ootte asiallisia pimatsuja nostan hattua laiturin nokakalla teille sinne missä kulloikin ootte minä otan nyt huikan mutta sen jälkeen vasta vuuen piästä.
€ero kirjoitti:
Kyllä huomaa ilmolla on vaikutus niikuin alottaja kysyi, no oottapas kun vettä sataa ja lämpö 10 astetta niin ujompakin lakkaa hymyilemästä, kippis sinne jonnekkinNo voi tokkiisa, sikarilla ja olusillakin on aikansa ja paikkansa.Ite en saata tupakkia polttaa, joskus on jonkun pätkän maistellu mutta nykysi mennee vintti pimeeksi jos edes yrittää. Samoin mun sydän ei tykkäää promilleista juuri lainkaan. Just antaa saunaoluset juoda. Mutta eipä oo tarviskaa, juokoot muut sitten miunkin eestä :).
€ero kirjoitti:
Ollakkovei sää ja mollakkavei ootte ihmisiä niikun pittää, mutta minä sula en rakkauesta työ ootte asiallisia pimatsuja nostan hattua laiturin nokakalla teille sinne missä kulloikin ootte minä otan nyt huikan mutta sen jälkeen vasta vuuen piästä.
Otat jos otat, ei tartte selitellä :). Ja toisaata jos otat, laitahan netti kiinni :). Ettei harmita joskus.
- ryystö
€ero kirjoitti:
Ollakkovei sää ja mollakkavei ootte ihmisiä niikun pittää, mutta minä sula en rakkauesta työ ootte asiallisia pimatsuja nostan hattua laiturin nokakalla teille sinne missä kulloikin ootte minä otan nyt huikan mutta sen jälkeen vasta vuuen piästä.
Olen ihmetellyt näiden parin tyypin yksityisasioiden selvittelyitä tällä palstalla. Noh.. mitäs noista. Mutta kun pitää jo tänne kirjoittaa sitä mukaa kun kaljaa ryyppää niin ei enää ymmärrys riitä. Eikö siellä kapakoissa ole juttuseuraa kun pitää tänne suoltaa juomisselityksensä. HANKKIKAA ELÄMÄ!
- --€
ollakovaiei kirjoitti:
No voi tokkiisa, sikarilla ja olusillakin on aikansa ja paikkansa.Ite en saata tupakkia polttaa, joskus on jonkun pätkän maistellu mutta nykysi mennee vintti pimeeksi jos edes yrittää. Samoin mun sydän ei tykkäää promilleista juuri lainkaan. Just antaa saunaoluset juoda. Mutta eipä oo tarviskaa, juokoot muut sitten miunkin eestä :).
Horpöti höö, mukava kun vastaat en oo samallainen aina,
- €ero
--€ kirjoitti:
Ei kellekään pahaa makua, onko näillä linjoillä jollekkin pahaa makua, en ymmärrä mutta jos on nii voidaan lopettaa, tuppisuuna hiljaa niinkuin ei oliskaan juttelut vapaa.
Vielä jos toivotte voin olla hiljaa en halua häiritä, kun sanotte ette kuule minusta, ihan miten vaan. - k/k
ryystö kirjoitti:
Olen ihmetellyt näiden parin tyypin yksityisasioiden selvittelyitä tällä palstalla. Noh.. mitäs noista. Mutta kun pitää jo tänne kirjoittaa sitä mukaa kun kaljaa ryyppää niin ei enää ymmärrys riitä. Eikö siellä kapakoissa ole juttuseuraa kun pitää tänne suoltaa juomisselityksensä. HANKKIKAA ELÄMÄ!
Hörppääjälle
Voisiks sä selittä mitä käytännös tarkotta toi elämä hankkimine?
Mä touhun kaikenlaist päivänmittaan mut ehtosi ko ehrin koneen aukasta nii ei se mitään salatieret oo.
Ihan normaalin elämään kuuluvaa puuhastelua,ns nykyaikaa ,ei enä ehtosi pärei kiskota ei ainakaa tääl maalikyläs. ryystö kirjoitti:
Minä ihmettelen enempi niitä juttuja joissa ollaan toisten kimpussa ilkeästi. Soiaalinen media on tätä päivää :). Sitä paitsi minä en käy kapakoissa, joskus nuorempana ehkä mutta koksaan en ole mikää kapakkiruusu ollutkaan.Töissä silloin kun muut kapakissa.
--€ kirjoitti:
No kuuleppas ku miksi sun pitäis olla muunlainen kuin oikeesti oot. Ei täällä tartte kellekään olla mieliksi. Miksen vastais, HÄH :)
€ero kirjoitti:
Ei kellekään pahaa makua, onko näillä linjoillä jollekkin pahaa makua, en ymmärrä mutta jos on nii voidaan lopettaa, tuppisuuna hiljaa niinkuin ei oliskaan juttelut vapaa.
Vielä jos toivotte voin olla hiljaa en halua häiritä, kun sanotte ette kuule minusta, ihan miten vaan.Hmmmmmmmmmmmm? onko Eero ja --euro sama?
- .mollamaija
ollakovaiei kirjoitti:
Minä ihmettelen enempi niitä juttuja joissa ollaan toisten kimpussa ilkeästi. Soiaalinen media on tätä päivää :). Sitä paitsi minä en käy kapakoissa, joskus nuorempana ehkä mutta koksaan en ole mikää kapakkiruusu ollutkaan.Töissä silloin kun muut kapakissa.
Ja tälle kolmannelle korvapuusti. Kyllä sitä kun olostaan nauttii niin saa jakaa muillekin. Minä ainakin tykkään lukea niin jonkun pyöräretkiä kuin jonkun veneilyä.
Ite kävimme ukkosen kanssa lenkillä ja nyt tauko hengityksen tasaamiseksi :-) .mollamaija kirjoitti:
Ja tälle kolmannelle korvapuusti. Kyllä sitä kun olostaan nauttii niin saa jakaa muillekin. Minä ainakin tykkään lukea niin jonkun pyöräretkiä kuin jonkun veneilyä.
Ite kävimme ukkosen kanssa lenkillä ja nyt tauko hengityksen tasaamiseksi :-)Sama täällä. Tavallisen arjen porinat on niitä parraita :). Tarinoita siitä kun nautitaan elämästä ja olosta ilman sen kummmpia kommervenkkejä. Mulla on vanhan peilin raamien maalaus menossa. pohjamaalaus vielä täle illalle vaikka jos totta phutaan, vähän laiskottais.
- --€
ollakovaiei kirjoitti:
No kuuleppas ku miksi sun pitäis olla muunlainen kuin oikeesti oot. Ei täällä tartte kellekään olla mieliksi. Miksen vastais, HÄH :)
Vastaan myöhemmin .akku vininis.
--€ kirjoitti:
Juu, sitten kun ehtit ja jaksat ja viihtit ja kykenet. Täällähän nämä tarinat on ja pysyy :)
- .mollamaija
--€ kirjoitti:
Jaa, niin sulla tabletti tai känny millä surfaat. Parempi että akku eikä ukko on vinaalissa :-)
- --€
ollakovaiei kirjoitti:
Juu, sitten kun ehtit ja jaksat ja viihtit ja kykenet. Täällähän nämä tarinat on ja pysyy :)
Kiva kullavei no kiva ollallaan olemassassa vene keinuu sormet ei satu näppäimeen
- --€
.mollamaija kirjoitti:
Jaa, niin sulla tabletti tai känny millä surfaat. Parempi että akku eikä ukko on vinaalissa :-)
Voi molla on kiva kun oot olemassa samoin kukakavei mut tää on vaikeeta vene keinuu..huhuu ootsä olemassa olkoon , oijoi.
- lapsellista
--€ kirjoitti:
Voi molla on kiva kun oot olemassa samoin kukakavei mut tää on vaikeeta vene keinuu..huhuu ootsä olemassa olkoon , oijoi.
Tuntuu olevan uusi häirikkösysteemi käytössä.
Avatkaa oma aloitus keskinäiselle höpinällenne.
Vaikka paistaahan se tyylistä läpi, kuka on asialla.
Naisen kirjoitustyyli on eri kuin miehellä ja sen kyllä erottaa. - skool
lapsellista kirjoitti:
Naisen kirjoitustyyli on eri kuin miehellä ja sen kyllä erottaa.Tämä kolmen kopla on häiriköiny täällä jo muutaman päivän. Nyt pääsivät jo kaljottelujaan selostaan. Voi olla huomenna pää kipee.
- Toivo toivo toivon
lapsellista kirjoitti:
Naisen kirjoitustyyli on eri kuin miehellä ja sen kyllä erottaa.Voi Unelma kiva kun vastasit
Oon sua kaivannut , miten sulla meneet - unelmamaniniimun
Toivo toivo toivon kirjoitti:
Voi Unelma kiva kun vastasit
Oon sua kaivannut , miten sulla meneetUnelma kiittiiti sulle
- heisulivei
Toivo toivo toivon kirjoitti:
Voi Unelma kiva kun vastasit
Oon sua kaivannut , miten sulla meneetNo,,,tuota niin,,,hyvinhä miul männöö!
Lastenlastenlasten kummin kaiman veljentyttären kanssa oltiin Huvipuistossa.Siellä Serenassa.
uutisissakii siitä kai oli.
Akku loppui jo maailmanpyörässä ja oltiin ilman paitaa nakkibaarin takana.
Kohta jo sänky oottelee, niin että huomenna taas nähhään! - voi kun mä oon
heisulivei kirjoitti:
No,,,tuota niin,,,hyvinhä miul männöö!
Lastenlastenlasten kummin kaiman veljentyttären kanssa oltiin Huvipuistossa.Siellä Serenassa.
Kohta jo sänky oottelee, niin että huomenna taas nähhään!Tulin leskeksi ja oun hiton hyvännäköinen letukka.
Oun 60-kymppinen, mini pitkätukkainen.
Heisullekin:) - .mollamaija
--€ kirjoitti:
Onks sulla laita siinä sängyssä ettet muksahda lattialle?
- --€
heisulivei kirjoitti:
No,,,tuota niin,,,hyvinhä miul männöö!
Kohta jo sänky oottelee, niin että huomenna taas nähhään!Niinpä niin jollain hampaan kolossa mikä kasvoton eläänääsä kyllässyt nyt huutetee,
- liian kuumaa?
--€ kirjoitti:
Niinpä niin jollain hampaan kolossa mikä kasvoton eläänääsä kyllässyt nyt huutetee,
Puhutko sinä samalla tavalla kuin kirjoitat?
Kannattaisiko sulkea kone pariksi päiväksi ja ajatella vaikka oikeaa elämää netin ulkopuolella?
Sulta näyttää kohta homma karkaavan kokonaan hallinnasta. - ollakovsiei ei rek
skool kirjoitti:
Tämä kolmen kopla on häiriköiny täällä jo muutaman päivän. Nyt pääsivät jo kaljottelujaan selostaan. Voi olla huomenna pää kipee.
Ota Sitte vaikka paracetamoli, jos on piä kippee huomenna.
- --€
.mollamaija kirjoitti:
Onks sulla laita siinä sängyssä ettet muksahda lattialle?
Voi teille on sänkyjä minne haluan, mutta nii en tiiä katotaa aamulla voi olla et häippäsen jonnekin tielelle tiettämättömilille,on mukava kulkia näin kesäaikaan,,,, tabletti on kehno näpäilyyn, vene keinuu keinuu.
- ollakovaiei eirek
--€ kirjoitti:
Niinpä niin jollain hampaan kolossa mikä kasvoton eläänääsä kyllässyt nyt huutetee,
Lapset on terveitä kun ne pääsee päästelemään. Ohita, hypi yli, sillä sillä ne elää jos saavat huomiota.
- .mollamaija
--€ kirjoitti:
Voi teille on sänkyjä minne haluan, mutta nii en tiiä katotaa aamulla voi olla et häippäsen jonnekin tielelle tiettämättömilille,on mukava kulkia näin kesäaikaan,,,, tabletti on kehno näpäilyyn, vene keinuu keinuu.
Hipaisunäppäimet ovat vähän sellaisia, että tulee mitä sattuu, vaan ei haittaa.
Me pyörimme ukkosen kanssa tämä viikko mökillä. Ensi viikolla kannat kaakkoon tai korkkarit kattoon.
Vielä on lomaa jäljellä. - --€
--€ kirjoitti:
Kiva kun jokin on vastaan, muuten olis ykstoikkosta, miusta ei saa tekemällä parempoo, ollaan niinkuin ei oltaiskaan, taisin sanooo hölömösti naurekee jos huvittaa suatte käyvävä pitkällee jos ette olokee pystyssä päå asiasia etttä on mukava olo joo hörinäk män nyt hilijoo ei
skool kirjoitti:
Tämä kolmen kopla on häiriköiny täällä jo muutaman päivän. Nyt pääsivät jo kaljottelujaan selostaan. Voi olla huomenna pää kipee.
Nonii ja paappa kohalle, kukkaa ei ole tullut sanomaan et nää jutut on täällä jo kirjoitettu, on ne sen verran ennenkuulumattommia :).
- .mollamaija
ollakovaiei kirjoitti:
Nonii ja paappa kohalle, kukkaa ei ole tullut sanomaan et nää jutut on täällä jo kirjoitettu, on ne sen verran ennenkuulumattommia :).
Meillä on tosiaan aina tuoretta :-)
- kaapeliteevee
lapsellista kirjoitti:
Naisen kirjoitustyyli on eri kuin miehellä ja sen kyllä erottaa.Et viitsis !!!
On näitä ilon pillaajia maalima täynnä. Aina ne samat tietysti ----
Kun ei muut kirjota niin kuin ite halluu ??
- hexa
Heinätöissä olin, 19 seivästä tuli tehtyä. Iltapäivällä pieni lepohetki ja sitten tein 30 kilometrin pyöräretken. Sellainen normi päivä pyöräilyn suhteen, heinätöitä vain kerran vuodessa.
- henrjii
jarruremontin appiukon autoon, ja kävin katsastamassa. Pirhonen perhonen, takajarrun automaatti säätö ei pelannut, ja käsijarrussa oli yli 15% heitto, että hylky tuli.
- menaiset60
onpa ahkeria miehiä,kun jaksavat näin kuumalla ilmalla tehdä raskaita töitä !hieno juttu ,että löytyy kädentaitoja omaavia miehiä.muistakaa silti levätä välillä,ettei tule sydänoireita.itse olen kyyskymppinen nainen ja tykkään tehdä kotihommia,mutta tänään liian kuuma ,joten istuin katukahvilassa tuttavieni kanssa.en juonu alkon tuotteita,vaan soodavettä ja jätskiä.kiva tavata tuttuja ja jutella kaikessa rauhassa.olen oppinut vähitellen antamaan aikaa itselleni ja kiiruhtaa hitaasti.toivonkin paljon lämpimiä päiviä meille kaikille ympäri suomen maata.
Aamupuolella ex tempore kaupunkireissu, hoitelin ykskaks yhden unohtuneen ja muutaman muunkin ostoksen. Sitten kiireesti kotiin.
Ja sitten kasvimaata ja kasvimaata... Voimille otti varsinkin perunanmultaus-osuus mutta hieno tuli siitäkin. Viimein hoksasin jotain jättää huomisellekin kun isäntä toppuutteli.
Välillä vähän naatiskeltiin hienosta päivästä. Järveltä kävi pienoinen tuulenvire joten liian kuuma ei ollut missään vaiheessa. Minä rakastan aurinkoa ja aurinko minua.
Illalla 'harkoissa' ja vaihteeksi oikein kivat liikunnalliset oli ne. Hauska iloinen päivä!- kaupunkilainen
Hexa hei
Miten tehdään heinäseipäitä? Onko ne puuta tai jotain.
Jokin poikkipuu on jossain?
Olen nähnyt vain valkoisia muovikääryleitä pellolla. - kokokot
kaupunkilainen kirjoitti:
Hexa hei
Olen nähnyt vain valkoisia muovikääryleitä pellolla.Muovikääryleet on traktorin munia.
- henrji
kaupunkilainen kirjoitti:
Hexa hei
Olen nähnyt vain valkoisia muovikääryleitä pellolla.pienistä puista "rangoista" veistetään parkkiraudalla, ja on siihen olemassa teräkin millä puusta saadaan kuori pois ja pinta tasaiseksi, sitten vaan porataan pari reikää metri maasta, ja keskelle, siinäpä heinäseiväs.
- henrjii
henrji kirjoitti:
pienistä puista "rangoista" veistetään parkkiraudalla, ja on siihen olemassa teräkin millä puusta saadaan kuori pois ja pinta tasaiseksi, sitten vaan porataan pari reikää metri maasta, ja keskelle, siinäpä heinäseiväs.
ja vi siihen ekareijän tilalle naulata pinen rimanpalankin http://www.youtube.com/watch?v=rcQXcpgHMD0
- henrjii
henrjii kirjoitti:
ja vi siihen ekareijän tilalle naulata pinen rimanpalankin http://www.youtube.com/watch?v=rcQXcpgHMD0
hihihi, voi siihen eka reijän tilalle naulata pinen rimanpalan
- k/k
Laiskotti ja en polkenut kuin 54km ja nyt ruuan jälkeen pitäs aloittaa parvekkeen lautojen maalaus,noh näkkyypähän.
Millanen kulkupeli sulla on? On tässä kyläilyjen merkeissä menny viimepäivät jääny polkemiset vähii. Pe kävin viimeks mut toistepäin nuo numerot jäi kun sulla.
- k/k
Irkka kirjoitti:
Millanen kulkupeli sulla on? On tässä kyläilyjen merkeissä menny viimepäivät jääny polkemiset vähii. Pe kävin viimeks mut toistepäin nuo numerot jäi kun sulla.
Irkalle
Moi vaan ,mä oon päkätissä ton fillaroinnin suhteen, olen huolella rakennellut kulkupeliäni.
Se on 10v vanha ns hybridi malli ,21v ja erittäin kapeet puhkeemattomat renkaat.
yleensä lenkit on reilut 70km ja minimissään 50km siin välissä mennään mielialan mukaan.
Olen yrittäny huolehtia siit et harrastus ei muuttuis pakolla väännettäväksi,viel osaan istua tarpeen vaatiessa. - Irkka ei kirj.
k/k kirjoitti:
Irkalle
Moi vaan ,mä oon päkätissä ton fillaroinnin suhteen, olen huolella rakennellut kulkupeliäni.
Se on 10v vanha ns hybridi malli ,21v ja erittäin kapeet puhkeemattomat renkaat.
yleensä lenkit on reilut 70km ja minimissään 50km siin välissä mennään mielialan mukaan.
Olen yrittäny huolehtia siit et harrastus ei muuttuis pakolla väännettäväksi,viel osaan istua tarpeen vaatiessa.Ihan hyvä periaate sulla. Ei pakkopullaa, menee maku ja ilo hommasta pois. Mullakin on vanha olmo. Runko alkuperäinen muita osia vaihdeltu. Renkaat vaihdatin nyt alkukesästä. Pistosuojatut ovat nyt . Mukava sillä ajella kevyt polkea.
- Heikku
Kiesus kun on hiki. En toki tahdo valittaa, en tietenkään, kunhan vaan totean ilman olevan kenties minulle liiahkon verran liian kuuma.
Minäpäs en olekaan Vaasassa, vaan muutamia satoja kilometrejä etelämpänä.
Mikäpä mun täälä ollessani, ulkona ellunkanana istunut varjossa ja rupatellut. - eppu2
No silloin 7päivä, kun tätä kysyit, rahdattiin plantaasilla se hemskutin painava jääkaappipakastin (jonka kanssa mä jo keväällä selkälihaksen venäytin) raktorinlavalle ja vanha pesukone ja jäteöljyjä seuraksi.
Sitten vietiin 10 kn päähän jäteasemalle.
Eilen oli päätyönäni noin 200 km ajohomma (autolla). Illalla kävin järvellä ja uimassa.
Mökki vihdoin vapaa, saadaan olla Epun kanssa vaan, muutama päivä kaksin.
Tänään perkasin kasvimaan, mattojakin tarttisi pestä ja uimaan tietenkin. - tiinainen
ei oo helteestä haittaa
aamutuimaan uimaan
tuli pestyä hiuksetkin järvessä
kakskytseitsemän astetta plussan puolella
sopiva täällä järvenrannalla
en koskaan valita kuumista keleistä
niitä kun tänne suomenmaahan mahtuu niin vähän
tässä keräilen voimia illan koitokseen
ja huomenissa toivottavasti edelleen hellesäässä
illansuussa laitan auton nokan kohti keskisuomea
näin ne kesäpäivät mennä vilistää sukkelaan ohi
mutta jokaisesta nautin täysin siemauksin
satoi tai paistoi
kunhan vaan seura on kohdallaan...- siellä jossain
Voi tiina, en tiedä miten sua suhttaiuisuihin mut ensin sut viime talvena hoksasin ihan luonne sattui meikä makuun, ollaan elossa sanokoon kuka miten haluaa
- 15-14
siellä jossain kirjoitti:
Voi tiina, en tiedä miten sua suhttaiuisuihin mut ensin sut viime talvena hoksasin ihan luonne sattui meikä makuun, ollaan elossa sanokoon kuka miten haluaa
Voisit kirjoittaa suomeksi jos ole Suomalainen, on hyvä kun ihmiset pitävät toisistaan.
(kirjoitus virheet-isolla-tekee koneeni) - tiinainen
siellä jossain kirjoitti:
sutaudu vaan ihan normaalisti
mää oon ihan normaali edelleenkin
ja elossa sitä oon määkin
anna nyt pikkuinen vinkki kuka oot... - joutava mies
tiinainen kirjoitti:
sutaudu vaan ihan normaalisti
mää oon ihan normaali edelleenkin
ja elossa sitä oon määkin
anna nyt pikkuinen vinkki kuka oot...Minäkö, no oon ihminen en kummonen tavallinen vaan viime syksynä huasteltiin joutavia ennen miinus merkkejä huomasin sä olit suosittu niissä, mitä niistä sehän on on huomion osoitus.
- ihana päivä
kiitos, ihanaa kun oli iso pilvi koko päivän edessä, vain auringonsäteet heijasatu
- 12-9
30 varjossa tosin vähän tulee.
Olen ostanut palmuja, kaksi chamaerops cerifera vain 40 cm korkeita, talvet viettävät kasvihuoneessa myös muita nimiä en tiedä kaikissa oli 50% alennus.
Muutan kasvihuoneen kasveja kaktukset heitän pois ex yönkuningatar on kymmeniä metrejä pitkä ollut vuosia paraaseen aikaan oli 50 kukkaa kerralla tosin kukkii vain yöllä kuvia paljon.
Uusi pelletti kamina täytyy ostaa hyvin tehokas lammityksessä kasvihuoneessa.
Lämpimät ilmat jatkuvat ainakin viikon. - kukkahameinen*
Eipä tässä erikoista. Flunssaa on pidellyt pari päivää.
Matot tuli pestyä ja kasvimaa puhdistettua tällä viikolla. On ollut urakkana kukkapenkin kitkeminen ainakin yksi penkki vrk:ssa. Tänään oli voimat niin vähissä ettei jaksanut kuin makoilla ja tehdä pieniä kotiaskareita.
Ihania on olleet ilmat tällä viikolla. Ei tarvitse toppatakkia vetää päälleen kun ulos lähtee. Tosin itikat ovat olleet mielissään vähistä vaatetuksista. Tänään kuitenkin tuulee ettei koko itikka-armeija sentään olisi hyökännyt heti kimppuun.- Hyvästi
En tiennyt olevani naamakirjassa. Luulin tätä suomi24 anonyymiksi keskustelupalstaksi,jossa vaihdetaan mielipiteitä.
Täällä jotkut siiderivalaat yrittävät olla savolaisittain kännipäissään hauskoja.
Voi helvata.
Jätän nämä sivut taakseni. - henrjii
Hyvästi kirjoitti:
En tiennyt olevani naamakirjassa. Luulin tätä suomi24 anonyymiksi keskustelupalstaksi,jossa vaihdetaan mielipiteitä.
Täällä jotkut siiderivalaat yrittävät olla savolaisittain kännipäissään hauskoja.
Voi helvata.
Jätän nämä sivut taakseni.joo hyvä älä poltakkaan itseäsi loppuun näillä helteillä
- kukkahameinen*
Hyvästi kirjoitti:
Voi helvata.
Jätän nämä sivut taakseni."Hyvästi"
Taisit pikkasen erehtyä. Valitettavasti tämä oli eka kommentti tälle päivälle jonka kirjoitin. Enkä ole savolainen, en siiderivalas, enkä edes päissäni.
Mistä naamakirjasta? En tiedä siitä mitään, enkä edes tunne sinua.
Minun puolestani hyvästit sopivat oikein hyvin. Voisit ehkä itse ajatella mitä kirjoittelet. - .mm
henrjii kirjoitti:
joo hyvä älä poltakkaan itseäsi loppuun näillä helteillä
Heh hee :)))
- 20-6
Suomalaisuus on nolla, koska ajasta on kysymys.
- henrjii
pientä säätöä vain, ja nyt kottero on katsatettu: Nooh piti siinä takajarrurummut irrottaa ja tunkata, ynnä maassa makoilla,
Senverran on sitten laiskottanut, et mitään oikeata työtä ei ole tullut tehtyä- k/k
Ihan uteliaisuuttani kysyn et mitä tarkotti toi tunkkaaminen?auton nostoako?
Minä se tein rajun ratkasun ja annoin valtaosan autotyökaluistani nuorelle monttöörille.
Pääsee poika toteuttamaan ittiään. - henrjii
k/k kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani kysyn et mitä tarkotti toi tunkkaaminen?auton nostoako?
Minä se tein rajun ratkasun ja annoin valtaosan autotyökaluistani nuorelle monttöörille.
Pääsee poika toteuttamaan ittiään.joo tunkilla nostoa. mää taas ajattelin, kun pääsen eläkkeelle osta peli ja vehkehet, oikian nosturin. Ostan sitten vanhoja kotteroita, ja teen niistä itselleni kulkupeljä
- 1910
Suomenlinnassa piknikillä. Mansikat ja herneet maistuivat .
- -^&*££*
Tiina.tiiän missä oot mut vene keikkuu, oon uusi tääl häh eei tuu mittään vene keikkuu sormr eeltk
- k/k
Oohan eno tarkkana ettet putoo.
- --€
k/k kirjoitti:
Oohan eno tarkkana ettet putoo.
K/k hieippa vene keinuu
- älytöntä juttua
--€ kirjoitti:
K/k hieippa vene keinuu
Onko kiva pilata toisen aloitus?
Nyt on varmasti hyvä mieli ja onnellinen olotila. - --£
älytöntä juttua kirjoitti:
Onko kiva pilata toisen aloitus?
Nyt on varmasti hyvä mieli ja onnellinen olotila.Eipå oot onko sulla
- --€
--£ kirjoitti:
Eipå oot onko sulla
En tiedä miten kertoisin mutta huonomminkin voisi olla, kuikas siellä näytön sillä puolen , niin miltä tuntuu .
- €ero uamulla
--€ kirjoitti:
En tiedä miten kertoisin mutta huonomminkin voisi olla, kuikas siellä näytön sillä puolen , niin miltä tuntuu .
K/k huomenta, kun heräsin en valtameri satamassa niin minkä laisia satamia kolusit, kuuluisimpia oli varmaan Riion yöt ja nätit tytöt siellä muistako ne, täällä Puumalan satamassa ei ole muita hereillä tähän aikaan kuin lokit, niistä ei ole seuraksi ne vaan kailottaa, hiljasta on mutta kun saan poltto ainetta nii häippäsen huus viiittuun.
- polliisi
€ero uamulla kirjoitti:
K/k huomenta, kun heräsin en valtameri satamassa niin minkä laisia satamia kolusit, kuuluisimpia oli varmaan Riion yöt ja nätit tytöt siellä muistako ne, täällä Puumalan satamassa ei ole muita hereillä tähän aikaan kuin lokit, niistä ei ole seuraksi ne vaan kailottaa, hiljasta on mutta kun saan poltto ainetta nii häippäsen huus viiittuun.
Ei veneellä saa kännissä ajella!!!!
- ei nukuta
Silmät lupsaa, entäs sulla
- kikattaa
Naurattaa. Luin tämän hajanaisen ketjun. Nyt ei saa unta, silmissä vettä.
- ..--..
kikattaa kirjoitti:
Naurattaa. Luin tämän hajanaisen ketjun. Nyt ei saa unta, silmissä vettä.
Miksi piäisi nukkua, kesken illan. Pelikin vasta alkoi.
- eppu2
Aamuhommiksi mökin takaseinää maalasin.
Jossain siellä ylempänä on vissiin ampiaispesä, surrasivat siinä ja pari yritti käydä päälle. Piti välillä juosta karkuun.- tosi on.
Ampiaisen hyökätessä on parempi olla liikkumatta. Mitä enempi huidot, sitä varmemmin pistää.
Aukaisin profiilini, jotta pääsette katsomaan alkuviikkon tekemisiäni.
Alkukoviikosta kun tuli oltua nuorekas viisvise meni kuin väärä raha. Kyllä naisella on oikeus tulla imarrellluksi. Niemellä tuulenvire pitää huolen, että olo ei ole tukala ja onhan tuossa iso Nuosjärvi, jonne voin pulahtaa jos alkaa ahistaa. Ilmastoidulla tilataksilla pääsimme eilen illalla laulamaan karaokea niin kuin oli sovittu, eikä siellä kapakissakaan hiostanut vaikka parketillakin hyppelehdimme sillä olut oli kylmää.. Aamulla pukkas hikkee ohtaan, mutta nyt jo on vilpoinen olo.
Vanhus kömpii nyt ylisille toipumaan!
Yötä- tervemenoa
Jo on aikakin!
Etköhän ihan riittävästi ole täällä koko päivän pilannut palstan ilmapiiriä.
Luulisi noin vanhalla naisella olevan enemmän järkeä päässään. - aapoturu
tervemenoa kirjoitti:
Jo on aikakin!
Luulisi noin vanhalla naisella olevan enemmän järkeä päässään.Korppis on kuvista päätellen nuorekas, aikuinen nainen.
Oletko vähän kateellinen? - Korppis*
tervemenoa kirjoitti:
Jo on aikakin!
Luulisi noin vanhalla naisella olevan enemmän järkeä päässään.Tervemenoa@Olioli kivaa, olioli. Sinunkin pitäisi edes kerran elläissäsi repästä kunnolla. Sen jälkeen et nipottaisi. Eikä Nuos- ja Nuasjärvi olisi höpön nuukaa. Järkeä en ole enää pitkään aikaan lisää keränyt . Nyt on aika antaa järkeily muille ja elää omalla lailla.
Meillä olioli kivaa, sinulla eiollut eiollut kivaa.
Minä olen samaa mieltä kuin aapoturu@
Katteellinen olet minulla kun on kaikkea sitä mitä sinulla ei ole.
- misä on
Missä se Nuosjärvi on? Minä tiedän vaan NUASjärven.
- yiihhuuy
Kato guuglesta
- Pirre*
Tänään en vielä mitään, eilen ja toissapäivänä juoksin kolmivuotiaan perässä, on ne teholiikuttajia
- saamaton.
Missä impi umpilampi immettemä ummessa munattomona illman munaa
- .mollamaija
Hidastelu aamu. Katsellut kasveja.
Supikoiria oli ilmeisesti viime yönä vain yksi käynyt ruokapaikalla, koska oli hiljaista. Ruoat olivat kyllä kadonneet.- --€
Saamaton mies omissa oloissaan kotona jouten olisko parempaa
--€ kirjoitti:
Saamaton mies omissa oloissaan kotona jouten olisko parempaa
Sisätilloisssa pillauneessa ilimassa koko aamu. Nyt hikiä pukkaa pyöräilyn jäliltä joten eiku saunaan hikkoilemmaan.
- Barffing
Hölmö kai se salaojaa käsin kaivaa.Nykyisin on siihen laitteet jotka kaivaa ojan ja upottaa samalla putken, täyttää vielä ojan mennessään.
Mutta saahan sitä hullu rehkiä, hyväksihän se vain on. - k/k
Kiittämättömyyshän on mailman palkka opetti vanhempani,olivat oikeassa.
Siitäkin huolimatta että joku rastas kävi merkkaamassa kauniin valkeat juuri maalatut lautani,olen ollut lintujen asialla.
Rakentelin uusiksi ja putsailin niitten siivekkäiden kiittämättömien juoma ja kylpy altaat.
Olen istuskellut pitkät tovit niitten kylpy ja juoma seremonioita seuraillen,näyttävät silminnähren nauttivan puuhastaan.
Samalla kohotin mehumukini päivämäärälle 11.7 uskon että mulla oli seuralaisena toinenkin silmäpari kun aurinkon annoin lämmittää routaa sielusta. - eppu2
Tulipa siinä vähän hiottua ja maalattua ikkunanpuitteita.
Järveen piti myös pulahtaa, on se lämmintä.
Aamulla pitää lähteä asioille. - PIrre*
Tänään pesin yhden ikkunan, ison..he..ihan huvittaa luetella niitä vähiä tekemisiään mitä mieki nykyään teen..:D, ei näissä paljoa ole selevittämistä..ai niin, pyykkikone hajosi, ja täytyi lähyteä kaapunttiin pyykkäämään.
- puskaisa
Syönyt mansikoita.
- eppu2
Taidampa ostaa huomenna mansikoita, velikin tulee mökille ja tykkää kanssa mansikoista.
Herneitä mulla on kasvamassa tuossa pellolla. - puskaisa
eppu2 kirjoitti:
Taidampa ostaa huomenna mansikoita, velikin tulee mökille ja tykkää kanssa mansikoista.
Herneitä mulla on kasvamassa tuossa pellolla.Muutaman kerran ostettu, nyt 5 kg.
Tosi hyviä ja makeita ovat.
Mullei ole nyt mitään kasvamassa. Aikoinaan mökillä oli, ei oikein onnannut, ei ole viherpeukkua. - Nuorekas
puskaisa kirjoitti:
Muutaman kerran ostettu, nyt 5 kg.
Tosi hyviä ja makeita ovat.
Mullei ole nyt mitään kasvamassa. Aikoinaan mökillä oli, ei oikein onnannut, ei ole viherpeukkua.Nämä ihmiset tässä ketjussa tekivät sen,että lopetin koko kirjoittamisen palstalle.
Aloitukseni sai lähes 300 vastausta.
Kiitos Nuorekas kirjoitti:
Nämä ihmiset tässä ketjussa tekivät sen,että lopetin koko kirjoittamisen palstalle.
KiitosNuorekkaalle
Monesta minua voiraan syyttää mut sun pahaan mieleen olen syytön.- Hörpätään taas
Nuorekas kirjoitti:
Nämä ihmiset tässä ketjussa tekivät sen,että lopetin koko kirjoittamisen palstalle.
KiitosNo ethän tuota lopettanut kun tulit tähän ketjuun kiittelmään :), Mua kait hymyilyttää. Oisit kiitollinen kun ketjusi sai niin paljon kannantottoja.
- hoo moilanen
Nuorekas kirjoitti:
KiitosMiksi ihmeessä.
Sait monien kielet kirvoitettua omassa ketjussasi.
Tee lisää yhtä innoittavia ketjuja, niitä täällä janoisin kielin ja mielin odotamme.
Enkä kyllä ymärrä, mistä olet noin loukkaantunut. - Herrasyskä
hoo moilanen kirjoitti:
Miksi ihmeessä.
Tee lisää yhtä innoittavia ketjuja, niitä täällä janoisin kielin ja mielin odotamme.
Enkä kyllä ymärrä, mistä olet noin loukkaantunut.Minä kyllä ymmärrän yskän.
- hoo moilanen
Herrasyskä kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän yskän.
Muston parempi, ettei kaikkea ymmärräkään. Ei tartu rykä. :))
- Herrasyskä
hoo moilanen kirjoitti:
Muston parempi, ettei kaikkea ymmärräkään. Ei tartu rykä. :))
Niin tai taitaa olla parempi ettei ole ymmärtävinään (:.
- herrastuomari
Herrasyskä kirjoitti:
Niin tai taitaa olla parempi ettei ole ymmärtävinään (:.
No en ihan aikuisten varmasti ymmärrä, miksi nuorekas tätä ketjua jostain syyttää. Pitkän ketjunhan hän aikaansai.
- viides lautamies
herrastuomari kirjoitti:
No en ihan aikuisten varmasti ymmärrä, miksi nuorekas tätä ketjua jostain syyttää. Pitkän ketjunhan hän aikaansai.
Hän varmaan harmistui kun ketju pääsi vanhenemaan. Mutta onhan siellä vielä hameenhelmaketju.
- viides lautamies
viides lautamies kirjoitti:
Hän varmaan harmistui kun ketju pääsi vanhenemaan. Mutta onhan siellä vielä hameenhelmaketju.
Lisättäköön vielä, että hän pitää tähän ketjuun osallistuneita ilmeisesti syyllisinä siihen, että hänen ketjuun eivät ehtineet osallistua samaanaikaan.
- lautarouva
Ei muuta kuin uutta putkeen. Eihän tänne paikalleen jää kuin luotsin natsat aikansa.
Hameketju onkin ylennetty ihanuuteen. - viides lautamies
lautarouva kirjoitti:
Ei muuta kuin uutta putkeen. Eihän tänne paikalleen jää kuin luotsin natsat aikansa.
Hameketju onkin ylennetty ihanuuteen.Ketju ylenee, miten käy helmojen?
- nuorekas leski
hoo moilanen kirjoitti:
Miksi ihmeessä.
Enkä kyllä ymärrä, mistä olet noin loukkaantunut.Toinen ketjuni Leski sai hyvän vastaanoton.
Myös Sosiaalinen pelko oli kirjoittamani.
Mutta.... nämä korpikirjailija mollamaija eero ja muutama muu eivät tajua,että tämä ei ole naamakirja.
Käyvät keskenään jotain älytöntä keskustelua uiminen,saunominen,juominen tyyliin. Luulevatko he tosissaan,että jotain se kiinnostaa.
Jos halusivat pois sillä konstilla muut täältä kirjoittamasta, onnistuivat.
Jatkakaa - pikaan kirjoittaja
Ketju ylenee, miten käy helmojen?
Helmat heiluu ja paukkuu vielä jonkin aikaa, luettu melkein 5 000 kertaa.
- väärinkäsityskö
nuorekas leski kirjoitti:
Toinen ketjuni Leski sai hyvän vastaanoton.
Mutta.... nämä korpikirjailija mollamaija eero ja muutama muu eivät tajua,että tämä ei ole naamakirja.
Käyvät keskenään jotain älytöntä keskustelua uiminen,saunominen,juominen tyyliin. Luulevatko he tosissaan,että jotain se kiinnostaa.
JatkakaaJospa he eivät löytäneet heti tätä mitä olette helteellä tehneet ja kirjoittivat kuulumisensa väärään ketjuun?
- viides lautamies
JatkakaaSinun täytyy olla ylpeä nyt itsestäsi. Kirjoitustaitosi on huomattavasti parantunut.
Ole positiivinen. - ahdasmielistä
JatkakaaKäsittämättömiä ovat joidenkin aivoitukset jopa tällä 60 palstalla. Eikö voi elää ja antaa toisten elää? Kesä, sauna ja uiminen kuuluu kai kuusikymppisillekin ja jos jotkut haluavat niistä iloita, mistä katkeruus?
JatkakaaKuten olet huomannut, hyvänkään vastaanoton saanut ketju ei ole naulattuna ykköseksi. Voithan pyytää luotsilta että hän sen tekisi?
Me olemme erilaisi ihmisiä, toista kiinnostaa toinen aihe, toista taas joku muu. Jokainen kirjoittaa kyvyillään, siitä ei liene kyse että ketään pois haluaisi, toivottavasti et sinäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164