Päivää
Minulla on kärcher 2xx - painepesuri. laitanko terassipesuainetta pulloon vai sankoon, johon sitten laitan ottoletkun, jonka päässä on jokin suodattimen näköinen, ?? eli siis miten sen pesuveden saa? Itse se letku tulee seinään, josta tulee vettä.
painepesurista kysymys
miten pesuaine
2
144
Vastaukset
- ubn68kmyi,
Samahan se sinänsä onko sangossa vai pullossa mutta monesti noissa joutuu vielä kääntämään suuttimen semmoiseen asentoon (paine pienimilleen) missä se alkaa imemään pesuainetta ellei ole sitten jotain muuta vipua josta saa imun päälle -mutta eikö ole käyttöohjetta?
- miten pesuaine
Moi
Kiitos sinulle. Laitan suuttimen vaikka sankoon sitten, halusin varmistaa.
Ei käyttöohjetta enää tallella. Pesuri on kärcher 2XX , aika vanha.
No, kai se sitten imee pesuaineen sangosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850