maailman paras kilju ohje vuosiin

happokalle eestistä

eiks te osaa tehdä kiljua?
tässä on kunnon ohje,mut varoitan et päänsärky on jumaloinen.
15 litaa vettä
pala tuorehiivaa (50g)
kaks litraa valion tuoremehua(100%)
sokeria 1.2kg-2.0kg,riippuen siitä kuika kuivaa tai makeaa haluaa tehdä.itse käytän 1.5 kg ,koska sillon appelsiini tuo melkein luoli kiloa puhdasta sokeria lisää.
sitten annetaan käydä astiassa 5-8 päivää.riippuen sokerin määrästä,maksimissaan kannattaa käyttää 14 päivää.kanisterissa kun tekee tulee kilju 5 päivässä ja se on todella tujua.ainoastaan 1.5 litraa ja kännit on taattu jokaisella jopa ammatti alkoholistilla.kokeiltu.jopa virolaiset alkoholistit putoo.ainakin iytse pudotin yhden ja se oli 5 litraa ja 5 päivää kännissä,joten tää on maailman paras ohkje.olen ammatiltani leipuri ja olen tehnyt koulu aikoinani tällä reseptillä tuhansia litroja.
et eikun kokeilee ja sekoilee:D.

6

5184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskeskeluja

15 litraan 2kg sokeria niin hei ! tuohan on melkeen 5% kamaa. Itse suosisin vahvempaa kiljua.

• laskeskeluja2

obs.. laskuvirhe, siis 17 litraahan on lopputuotetta kun sitä appelsiinimehua tuli 2l , joten alkoholiprosentti on 4.2

• laskeskeluja3

obs.. kylläpäs minä olen kiljupäissäni nyt, koska kilju käy täysin kuivaksi on oikeampi alkoholiprosentti noin 5.9% lie ihan standardi kiljusta puheenolleen.

• vittjat

Paskat. Ei pärähä sitte millää

• ei todellakaan

Ei käy koskaa täysi kuivaksi - hiiva kuolee ennen kuin sokerit loppuvat....
        Onnetonta tenukeppin korvikejuomaa ei voi muuta sanoa.

• uivelo1

pontikkapannuun sopiva mäski.volttilukemat hiukkasen eri tasolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60