Olen lähdössä lomailemaan Inariin ja haluaisin edullisen ja mahdollisimman nopean kyydin perille. Muu perhe on jo Inarissa ja toivoisin olevani siellä viimeistään 29.7.
Halutaan kyyti Lahti-Inari 27.7. alkaen.
1
141
Vastaukset
- ArjaMä
Tervehdys,
Ajan yksin Vantaalta (Lahden kautta) Ouluun (Iihin) tuolla viikolla ja kyytiin mahtuisi. Oulusta (tai Iistä) eteenpäin joutuisit siis hommaamaan jonkun muun kyydin.
En ole ihan vielä päättänyt lähtöpäivää, mutta se voisi ehkä olla juuri tuo 27.7. Pääsisitkö lähtemään jo 26.7., jos se sopisi minulle paremmin?
Ajan yleensä yhdellä tai kahdella pysähdyksellä, joten jos lähdetään aamusta, niin perillä ollaan jo iltapäivällä. Aikaa menee 6-7 tuntia Vantaalta, liikenteestä riippuen.
Mielelläni minäkin jakaisin kustannuksia, kun bensa on kuitenkin aika kallista ja käyn tuolla kotipuolessa aika usein.
Autoni on Toyota Corolla, vm. 2006, vie bensaa n. 7,9 l/100km, autossa on ilmastointi ja olen paljon ajanut kuski. Jaettais siis tuon sinun matkasi kulut puoleksi.
Ota yhteyttä, jos tällainen kyyti kiinnostaa.
terv. Arja
arja.makipaaso@elisanet.fi, puh. 0500-438 326
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667