Miksi nykyjään ylläpito haluaa keskustelualueen ekalle sivulle viesiketjuja jopa vuodelta 2002?
Siis mikä idea siinä on, että yksi vastaus nostaa koko ketjun ekalle sivulle vaikkapa 2002 vuodelta? tämä ainostaan sotkee keskusteluja.
Eli jos vain tässäkin asiassa otettaisi takapakkia, ja pidettäisi keskstelut ihan aloiusjärjestyksessä
Ikivanhat viestiketju
6
99
Vastaukset
Tätä minäkin olen miettinyt. Vanhoihin ketjuihin olisi hyvä saada sellainen lukitustoiminto että niitä voisi vain lukea.
- http://keskustelu.su
Se olisi sarjassa "huono uudistus"
Kyllä vastaaminen tulee olla OK jos on kommentoitavaa vanhaan ketjuun... Mutta miksi YP haluaa ne etusivulle?
- tarvitaan
Toisinaan on aivan hyvä nostaa ikivanhaketju, jos jokin asia on tullut jälleen ajankohtaiseksi. Toisaalta kiertotienä voisi toki olla pelkkä linkitys vanhaan ketjuun. Harvempaa varmaan kuitenkin kiinnostaa klikkailla lisälinkkejä.
Toisaalta, jos nostetulla ketjulla ei ole mitään arvoa, niin silloinhan modet voi sen poistaa, ja suomi24 saa lisäresursseja käyttöön.- 40580001470824575000
Vanha malli oli toimiva, ketjut olit aloitusjärjestyksessä, ja jos joku "häiriköintimielessä" vastasi ikivanhaan ketjuun, se ei haitannut ketään
- ??????????????
nosto on kivaa????
- ???
Miten niin kivaa, tyhmäähän se on ilman uutta asiaa, pelkkää peelotouhua.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Peelo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955