Onko se ihan yleistä siellä Paneliassa, että keski-iän kriisissä oleva mies pitää kahta perhettä?
Kaksoiselämää
16
647
Vastaukset
- Seuraava kysymys
On.
- uskopois
Se on yleistä ihan kaikkialla.........
- Ei tuulivoimalle!
Tiedän Äetsässä samanlaisen tapauksen. On se niin kauheaa.
- Alfer Sahapukki
Mikäkö on kauheaa? aisekö jos äijä pääsee pukille vähän useammin. Ei siinä mitään jos pystyy hommansa hoitamaan.
- taka-eura
on noitä ämmiäkin jotka pelaa kahteen päätyyn samanaikaisesti, että turha siitä pelkästään on ukkoja syyttää, naiset osaavat/tekevät ihan samat temput.
- gigolo26cm
Rahasta minä olen hoitanut rouvia jo vuosia. Työkavereiden vaimot olen jättänyt rauhaan. toisin kun eräät.
- trollull
Taitaa mennä vain niin että rahaa olet joutunut rouville antamaan jotta pääsisit niitä hoitelemaan.
- emäntä 63
Kyllä hyvästä hoidosta maksaa. jos isäntä ei pysty itse. ei mene talousrahat hukkaan.
- hoiturim
eikö emäntä anna yhteystietojaan että saisi sitä kunnon hoitoa
- emäntä63
hoiturim kirjoitti:
eikö emäntä anna yhteystietojaan että saisi sitä kunnon hoitoa
Tule 25päivä lauantaina klo 22:00. Osmaan niin katsotaan hoitovälineet. pistä punainen kravatti että tunnistan.
- Hellän raju
emäntä63 kirjoitti:
Tule 25päivä lauantaina klo 22:00. Osmaan niin katsotaan hoitovälineet. pistä punainen kravatti että tunnistan.
En tule, anna yhteystietosi ja aletaan vaan heti hommiin jossakin rauhallisessa paikassa.
- hellän rajua
Minulta saisi pitkäaikaista hyvää hoitoa korvausta vastaan
- hoitaja0
kutsutaan myös terminaalihoidoksi.
- kalenteri
25. päivä on kyllä perjantai, taidat jäädä ilman, hahhah.
- huvittavia tyyppejä
Palstalla on selvästi nyrkki Kyllikin poika ystäviä.
- korjatkaa
yhdyssanat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 541102
- 72985
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
- 45889
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820