hahaha :DDDD miksi tänne on luotu keskusteluryhmä manleteille:D ? kyllä muakin vituttais olla joku alle 150cm puolikas ihminen :DD kasvakaa pls :DDD served
täällä ei saunatontut juhli
9
3071
Vastaukset
- gtig
oot konkelo
- pardileo@gmail.com
Haluaisin kaverin lyhytkasvuisesta ja nuoremmasta, itse olen keski-ikäinen mies.
- minä vain....
Mielummin lyhyt kuin lentokoneen puukottaja :)
- deepeeceepee
Oletko kenties lajia äly-kääpiö?
- kasva aikuiseksi
Sun pitäis kasvaa henkisesti. Aivosi taitavat olla mantelin kokoiset pituuteesi nähden. Kukaan ei voi pituudellensa mitään, pituuskasvu on täysin yksilöllistä eikä sitä voi itse säädellä (ehkä hormoneilla, mutta se on melko kallista hoitoa).
- 19+7
useimmille eivät toimi hormonitkaan. ja miksi pitäisi? Ei parikymmentä senttiä tekisi minusta sen parempaa ihmistä... monesti tuntuu että päin vastoin.
- Huumorintaju_on
Kusipää
- deepeeceepee
Ei jessus ku kelaa näit klunseis ja miettii miten pikkuset kiukkuset mansikat inisee kimeel pikku äänellä!! :D Servaattuu! Kiitos käpsäys.
- hihihihihihi
ennen vanhaan pitkistä miehistä oli vaan yhteen asiaan: ne laitettiin tuohimetsään. nyt niillä ei oo sitäkään hommaa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657