Ei siis vielä ole poikaa tullut, mutta nimeä on mietitty. Haluaisin kuulla hiema erikoisempia mutta suomalaiseksi sopivia nimiä. :)
Pojalle erikoinen nimi?
13
1205
Vastaukset
- Täti
Tällä keskustelupalstalla on ehdoteltu niin monensorttisia nimiä, joten ns. erikoisetkin nimet alkavat kuulostaa "tavallisilta" ;)
Katsopa täältä: www.etunimet.net - Jorma Hirvonen
Paskamaakari tai Peräveivari.
- vaikka esim.
Perkki ja Juuka
- einiinyleisiänyk.
Arvi
Nestor
Osmo
Simo
Helmer
Rene
Severin
Jose
Juri
Karri
Kerkko
Rami
Tuomo
Vikke
Herkko
Hanno
Jaako
Leimo
Aimo
Aare
Aaret - eiyleisiänykyisin
Arvi
Nestor
Osmo
Simo
Helmer
Rene
Severin
Jose
Juri
Karri
Kerkko
Rami
Tuomo
Vikke
Herkko
Hanno
Jaako
Leimo
Aimo
Aare
Aaret - 9765
Kai, Jose, Eemi, Miksu, Riki, Ami, Jyri, Tatu, Jerry, Klaus
- Ramitusvassa
Peace! :)
- sibyllavon
Esim. Jesper, Joose, Ilmo
- Tässä muutamia
Benjamin, Joonatan, Jeremia, Topias, Alexander, Ruben, Sebastian, Jalmari, Artturi, Hugo, Axeli, Adam,
- NimoTäti
Hubert,Robert,Isaskar
- tekla
Reyo ja lausutaan suomalaisittain ihan reijo, ercci olis myös ihan kiva
- Ihania nimiä
Minusta joku yhdistelmänimi olisi aivan ihana. Joku jossa on luontoaiheinen sana yhdistettynä perinteiseen pojan nimeen, kun esimerkiksi siinä Ilta-sanomien jutussa uniikeista nimistä oli sellaiset ihanat kuin tytöllä Eleaomena ja pojalla Puromatti. Minusta esimerkiksi Purjöyrjö olisi tosi kiva ja erikoinen. :)
- Ihania nimiä
*Purjoyrjö* sori kirjoitusvirhe. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398