Lumia 800 -puhelimeni Marketplace lakkasi viikko sitten aukeamasta. Kun painan aloitusnäytön kuvaketta, kuvake näyttää, että painettu on, mutta mitään ei tapahdu. Oireilu alkoi sen jälkeen, kun viikko sitten asensin yhden gps-sovelluksen. Mikähän siihen tuli? En keksi mistään, miten saisin marketin takaisin, yritin löytää tietoa, miten sen voisi asentaa uudestaan, mutta tumpelo kun olen, niin pakko on tulla tänne kyselemään tyhmiä.
Myöskään esim. Ilta-sanomien video-linkit ei aukea, mutta se johtunee Flash playerin puuttumisesta?
Miksi Marketplace ei aukea enää?
Lumia-tumpelo
8
2464
Vastaukset
- 800
Sammuta kerran virta puhelimesta ja käynnistä uudestaan, saattaa toimia sitten.
- Lumia-tumpelo
Kiitos! Auttoi :D
- Anonyymi
Ei auta vaikka katkaisee virran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta vaikka katkaisee virran.
Taitaa olla marketti kiinni. Eikös noiden tuki ole loppumassa tai loppunut jo?
- Anonyymi
On saattohoidossa vaihda Nokiaan.
- Anonyymi
Ei toimi mun samsung ysilläkään
- Anonyymi
Lumia on menneen talven lumia.
- Anonyymi
Android on menneen talven lumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657