Hyvästi myös Jokerit, ei pelaa edes ensimmäistä ottelua, sanokaa minun sanoneen. Rupla on rupla ja dollari on raha.
KHL lopetetaan
2
118
Vastaukset
- jee jee
Kyseinen liiga on toki yllättävän laajaa katoa potenut alkavaan kauteen liittyen. Venäjän rahoilla liiga pyörii paljon, mutta vaatii silti seuroiltakin melkosta rahasummaa liigassa olemiseen. Voisi olla helpompi pelata vaikkapa suurin osa runkosarjaotteluista oman divisioonan joukkueita vastaan ja loput muita saman konferenssin joukkueita vastaan. Sitten pleijaritkin nykyiseen malliin niin, että mahdollisimman pitkälle divisioonien ja/tai konferenssien sisäisesti. Viimeinen kierros sitten sitä toista jäljellä olevaa joukkuetta vastaan. Näin luulisi säästyvän sitä rahaa, kun ei välttämättä tarvitsisi Keski-Euroopasta montaakaan kertaa kaudessa reissata kohti Venäjän itäosia. Varmasti muidenkin joukkueiden kohdalla luulisi rahaa säästyvän, kun Venäjä itsessäänkin on niin laaja valtio. Mutta saapi nähdä, mihin suuntaan eurooppalainen ja muukin jääkiekko on menossa. Tuskin menee tähän ainakaan nopealla aikajänteellä.
- voihan Putin
Innolla odotin khl-pelejä. Innostus muuttui ihmetykseksi, kun Venäjä aloitti sodan Ukrainassa. Päätin boikotoida venäläisiä tuotteita. Eihän ne mitään tee. Nyt sitten boikotoin KHL:ää kun en muutakaan keksi. Perhana kun harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820