Saako veneessä piereskellä?
Piereskely
8
159
Vastaukset
Marellä saa päästellä. Laiturissa voi joku vihreä luonnonsuojelija ottaa nokkiinsa luonnon pilaamisesta.
- 5+11
Enpä ole tähän päivään mennessä nähnyt montaa viherhihhulia merellä. Sama asia lapin vaelluksilla. Mistä lie johtuu. Täyspäisiä luonnosta kiinnostuneita löytyy kyllä.
Ymmärtääkseni veneessä piereskelyyn on olemassa oma EU-direktiivi, joka kieltää piereskelyn ohella myös happamat röyhtäykset ja jalkasilsan. Ja veroa on tietty maksettava.
- poks1
Mielellään myötuuleen.
- luonnonvoima
Huhujen mukaan jotkut käyttää purjeveneissä omia tuhnauksia kohdistaen purjeisiin saadakseen lisävauhtia.
- pukamat pullollaan
luonnonvoima kirjoitti:
Huhujen mukaan jotkut käyttää purjeveneissä omia tuhnauksia kohdistaen purjeisiin saadakseen lisävauhtia.
Purjehtijoilla on tunnetusti väljähtänyt peräaukko ja purjeisiin piereskely on normijuttu satamasta lähtiessä.
- mykkä-hiihtäjä
äänettömiä voit päästellä koska vain, katsot vain hajun tullen syyttävästi naapurin sitlooraan pain!
- pierussa
Moottorihan pieree jatkuvasti.
- 12+9
Saa ja saa oksentaakin ko alkaa tuuleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308