Koska kommunikaatio erittäin heikkoa, siis tarkoitan että olen lähes aina viestien aloittaja, nykyään hiljaista, muutama hymiö voi tulla päivässä ja naisella on kuulemma "kaikenlaista hommaa" ei ehdi kirjoitella.. Kiinnostusta kuulemma on..
Mitä tästä voi päätellä, onko tällästä kuukauden päiviä jatkunutta "paikallaanpolkemista" turha jatkaa... Tuttava käski minun antaa aikaa, ja suon sen toki hänelle mutta kuinka kauan siis nettideittailu voi jatkua vain niitä näitä ja liirumlaarumeita tarinoidessa... Onko tää nyt loppuunkatsottu?
Kertokaa mielipiteitä kiitos :)
Homma ei rullaa..
16
186
Vastaukset
- Uiuiui_
Tutustutko vain tähän yhteen naiseen?
- Uiuiui_
Olen nainen, se tieto lienee merkityksellinen?
Minä kirjoitin muutamalle miehelle mutta tämä yksi oli niinkuin ykköstilalla minulla. Olin lähettänyt hänelle aloitusviestin.
Minulla oli plus-paketti ja voin nähdä ko. herran viestittelyt. Mies teki uusia aloitteita ja hänellä oli muutaman naisen kanssa säännöllistä viestittelyä, Minulle mies vastasi viesteihini päivittäin. Sisältö oli alkuesittelyn jälkeen päivän touhujen kertomista.
Silloin minua alkoi epäilyttää, että tuhlaan aikaani tähän herraan, Etten ole tarpeeksi kiinnostava, kun uusia naisia haalii kaiken aikaa.
Kirjoitin, että tässä ei ole mitään järkeä kirjoittaa kuukausia näkemättä. Kun voi olla, että tavatessamme huomaamme, ettemme ollenkaan sovi yhteen. Silloin alkoi tapahtua. Olin antanut miehelle puh.nroni jo aiemmin ja nyt mies kysyi, milloin hänen sopii soittaa. Alkoi myös pikaisesti järjestellä tapaamista. Mies soitti ja juttelimme. Tapaamista emme heti seuraavalle vkon lopulle saaneet järjestettyä. Emeil-osoitteeni oli miehellä ja sitäkin kautta muutaman meilin lähetimme. Sitten se yhteydenpito loppui, kun minä vähensin jokapäiväistä aktiivista kyselyviestittelyä. En ymmärrä, miksi mies minulle ylipäätänsä kirjoitti... Oliko vain kohteliaisuutta. Vai eikö oikein tiennyt itsekään etsikö ketään.
- Itteensä roikottanut
Joo Samu
Ehkä sun on parempi kysyä siltä suoraan et onko se oikeesti kinnostunut vai pitääkö sua varalla jos sillä on joku muu tähtäimessä.
Suuri pettymyshän se saattaa olla, mutta usko jos myöhemmin tulee ilmi on vielä suurempi.
Kyllä molempien tulee olla aktiivisia vähintään kirjallisesti jos puhua ei voi, ei muuten toista opi tuntemaan.
Ja jos oot ihastunut itse, mieti onko se vaan sun päässä onko toinen vain kohtelias ja jatkaa , sekin on mahdollista.
Kaikkee hyvää sulle Oletteko tavanneet? Mikä estää tapaamasta/tapailemasta? Miksi olette olleet kuukauden pelkän kirjoittelun varassa?
- varalla roikottajia
Mä ainakin haluan edetä näkemiseen mahdollisimman pian, ihan muutaman lyhyen viestin jälkeen, jos oikeesti kiinnostaa. Monet ukot vaan tuntuu olevan juuri niitä joutavia jaarittelijoita jotka jauhais viestitellen liirumlaarum ummetlammet viikko- ja kuukaustolkulla.
Ap.lle...
olen nainen ja jonkin aikaa näillä palstoilla pyörinyt myös...
itse olen kertakaikkisen kyllästynyt päivästä toiseen jatkuvaan rupatteluun...varsinkin jos itse yritän kysellä ja vastaukset on välillä yhden sanan mittaisia tai ei mitään vastausta tule vaan ihan joku mitäänsanomaton kommentti...toinen osapuoli ei myöskään kysele juurikaan mitään...
jos mies ei kysy niin minä ehdotan tapaamista melko alkuvaiheessa koska on turhauttavaa jutella pitkään ja lopputuloksena mies siten vaan katoaa...näitä on sattunut useampia :-(
En oikeen tiedä montako kertaa kehtaa kysellä...kyllä toisen tapaamisehdotuksen jälkeen alkaa oma kirjoittelufiilis olla vähän 0 ja melkeen teki mieli siirtyä eteenpäin...Olen tutustunut vain pelkästään tähän yhteen naiseen, muihin en halua tällä hetkellä tutustua, sen olen luvannut tälle naisellekkin.. Mutta luulenpa että sidon omaa köyttäni tällä menetelmällä kun tää ei kertakaikkiaan johda mihinkään, saan vain lyhyitä vastauksia... nekin ylimielisiä... Ja se oon minä joka kyselee...
Ei semmoistakaan jaksa... Ja miten voi tutustua kun toinen on hiljaa päivästä toiseen...
No mä oon pariin otteeseen kysynyt tätä kiinnostusta, niin vastapuoli vetää herneen nenäänsä tästä minun "epäilystä" Mutta miks neitokainen ei itse näytä kiinnostuksen merkkejä pätkääkään... Tässä on se ongelma kun haluaisin tutustua tähän naiseen mutta se on mahdotonta, mitään tapaamistakaan ei ole sovittu kun musta tuntuu ettei neitokainen oo edes valmis sellaiseen... Sitten tulee sellainen painostajan fiilis jos kysyn...Musta tuntuu tällä hetkellä että mä oon ihan umpikujassa tämän jutun kanssa.... Tää joko jatkuu tai sitten loppuu kuin seinään.. muuta vaihtoehtoa ei enään oo..
- Yksi vain
samu1 kirjoitti:
Musta tuntuu tällä hetkellä että mä oon ihan umpikujassa tämän jutun kanssa.... Tää joko jatkuu tai sitten loppuu kuin seinään.. muuta vaihtoehtoa ei enään oo..
Kirjoita naisellesi suoraan, että haluat tavata (päivä kohtuullisen lähelle), ja ellei tapaaminen sovi - kerro se samassa viestissä - "on parasta siirtyä eteen päin".
Hyväksy vastauksena vain ja ainoastaan; tapaaminen, kyllä.
Ellei kyllä vastausta tule, lopeta koko homma siihen ja siirry seuraaviin :).
- Uiuiui_
Minun mielipide on, ettei kannata sitoutua vain yhden kanssa viestittelemaan, jos ei ole tavannut.
Tapaamisessa vasta näkee enemmän. Netissä kuvittelee toiselle ominaisuuksia oma mielikuvitus. - iiiuuyyghknnbbvccghj
Uskoisin ettet oikeasti kiinnosta. Tietty ei aina voi roikkua netissä mutta kyllä nykypäivänä pystyy jotain henkilökohtaistakin viestiä lähettämään vaikka olisi kuinka kiire.
Itse koen pelkät hymiöt lähinnä loukkaavaksi, koska ei se kommunikaation määrä vaan laatu oleellista. - Anna mennä
Siis voi hyvä jumala samu.
Sovi tapaaminen ja jos ei suostu niin se oli sitten siinä.
Sillähän voi olla jokin toinenkin tuollaisessa löyhässä hirressä. - voi vit.tu
Naiset ei koskaan kysele mitään. Vastaavat joku kaks riviä, kehuvat et olen muka tosi hieno mies ja sitten lopettavat kirjoittelun
- Pöö sulle
Naiset - voi vit.tu sun yleistämises
Valehtelet kuin porsas!
Kaikkien naistenko kanssa olet deittaillut?
Aivan varmastiko?
Niin mietin vaan sitäkin että saako sitä kipinää muka syttymään joskus viikkojen ja kuukausien päässä kun tuntuu että vastapuoli herättää vain täällä hetkellä sellaista tunnetta että se vähäinenkin kipinä sammuu kohta mullakin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906